Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΕΛΛΑΔΑ

Συναγερμός για το κτίριο της Βουλής: Ρήγματα και κενά που απειλούν με καταρρεύσεις

Συναγερμός για τη Βουλή. Πρώτη είδηση για αρκετή ώρα την ημέρα που έπληττε η κακοκαιρία «Μπάλλος» τη χώρα από άκρη σε άκρη ήταν οι ζημιές που προκλήθηκαν από την ισχυρή βροχόπτωση στο κτίριο της Βουλής, όπου μπήκαν νερό στο περιστύλιο και ένα κομμάτι από μάρμαρο 150 ετών στον εξωτερικό χώρο έπεσε στο έδαφος.

Ωστόσο όπως φαίνεται τα πράγματα δεν είναι έτσι, και οι πρόσφατες εικόνες με το κτίριο της Βουλής να έχει «μπάσει» νερά από τις βροχές του «Μπάλλου» από πολλούς δεν είναι αναμενόμενες. Δεν ήταν πρώτη φορά ωστόσο. Το Φεβρουάριο του 2018 είχαμε δει τα έδρανα του ΚΚΕ να έχουν νάιλον στις οθόνες, για να μην χαλάσουν από τα… νερά που έπεφταν από την οροφή.

Προβληματισμός για ρηγματώσεις – «Ένοχο» το υπόγειο πάρκινγκ

Όπως λοιπόν εξηγεί ο ο ομότιμος Καθηγητής Αντισεισμικής Τεχνολογίας στο ΕΜΠ, Παναγιώτης Καρύδης, το Βουλή όχι μόνο δεν είναι… ακλόνητο, αλλά έχει υποστεί ρήγματα, που δημιουργούν πλέον μεγάλους κινδύνους.

«Υπάρχουν κάποια ρήγματα, που πρέπει να δουν τη βαρύτητά τους», τόνισε ο κ. Καρύδης, μιλώντας στην ΕΡΤ, συμπληρώνοντας ότι «όπως σε κάθε παλιό κτίριο, ιδιαίτερα όταν είναι τόσο σημαντικό, είναι απαραίτητο να γίνει περαιτέρω εξέταση».

Όπως είπε, πριν από 15 χρόνια συμμετείχε σε λεπτομερή μελέτη για την κατάσταση του κτιρίου, το οποίο από τότε που φτιάχτηκε έχει υποστεί πολλές τροποποιήσεις και έχουν γίνει παρεμβάσεις.

Τα ρήγματα είχαν διαπιστωθεί από τότε, ωστόσο σε πολλούς τοίχους είναι δύσκολο να γίνουν εργασίες καθώς έχουν πάνω τοιχογραφίες μεγάλης αξίας.

Σημαντικό ρόλο στη δημιουργία προβλημάτων στην Βουλή επίσης έπαιξε και η δημιουργία του υπόγειου πάρκινγκ.

Σύμφωνα με σχετική μελέτη λοιπόν, εντοπίστηκαν 10 ρηγματώσεις στο εσωτερικό, άλλη μία στην κύρια είσοδο πάνω από τον Άγνωστο Στρατιώτη, λόγω της κατασκευής του υπόγειου γκαράζ.

Μάλιστα όπως είπε – μιλώντας στα Νέα – η ρωγμή αυτή στην κύρια έισοδο έχει καλυφθεί με ένα μεγάλο κόκκινο χαλί.

Ο Καθηγητής Αντισεισμικής Τεχνολογίας υπογράμμισε πως θα έπρεπε να είχε γίνει μελέτη, πριν κατασκευαστεί το υπόγειο γκαράζ. «Είναι ένας διάδρομος πολύ μακρύς, αναπτύσσεται ταχύτητα και δημιουργούνται ταλαντώσεις», εξήγησε και σημείωσε πως «το μπάζωμα φαίνεται ότι “έκατσε”».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Παρουσιάστηκε η νέα πεζοπορική διαδρομή της Χίου «Λιθί-Αγιάσματα», μία διαδρομή 92 χιλιομέτρων η οποία βρίσκεται πλέον στη φάση της οριστικής της ολοκλήρωσης. Δημοσιογράφοι από το...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το Piaggio Style Center δημιούργησε ένα μοντέλο στο οποίο οι συλλέκτες έχουν ήδη στραμμένο το βλέμμα τους επειδή θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό για...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το δεύτερο μοντέλο που κατασκευάζεται στην πλατφόρμα Large Architecture της Mazda μετά το CX-60, το νέο CX-80 είναι το πιο ευρύχωρο αυτοκίνητο που διαθέτει...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η Kosmocar- Volkswagen παρουσιάζει τα “Volkswagen Deals” και καθιστά την απόκτηση κάθε ετοιμοπαράδοτου μοντέλου Volkswagen πιο εύκολη από ποτέ. Με το πρόγραμμα “Volkswagen Deals”,...

Advertisement