Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Νέο Honda Civic Type R: Στην Ελλάδα ο “Βασιλιάς” των Hot Hatch- Που θα το δείτε από κοντά

Με γνώμονα την ανθρωποκεντρική σχεδίαση, τη δυναμική και τη χρηστικότητα που εφαρμόστηκε κατά την ανάπτυξη της 11ης γενιάς Civic, οι μηχανικοί της Honda έχουν τελειοποιήσει κάθε πτυχή του Civic Type R. Για τον σκοπό αυτόν, ενσωμάτωσαν έναν λειτουργικό αεραγωγό στο καπό και έναν νέο πίσω διαχύτη που εξασφαλίζουν αεροδυναμικά οφέλη, ενώ παράλληλα αναδεικνύουν τη σπορ σιλουέτα.

Το Type R είναι επίσης χαμηλότερο και φαρδύτερο από το στάνταρ Civic, με μια νέα πίσω αεροτομή η οποία τονίζει την κομψή γραμμή οροφής και συνεισφέρει στην αεροδυναμική απόδοση και τη σπορτίφ, μυώδη εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου. Η χρήση ελαφριών εξαρτημάτων και η αυξημένη ιπποδύναμη του τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων πετυχαίνουν μία εξαιρετική αναλογία ισχύος/βάρους για την κατηγορία του.

Το αναβαθμισμένο σύστημα rev-match με auto blip εξασφαλίζει μία απολαυστική εμπειρία αλλαγής ταχυτήτων με το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Για το εσωτερικό του Type R οι σχεδιαστές επέλεξαν ένα εκρηκτικό κόκκινο χρώμα, ελαφριά σπορ καθίσματα και χειριστήρια εστιασμένα στον οδηγό – στοιχεία που συναντάμε στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της Honda.

Εκτός από τα προκαθορισμένα προγράμματα οδήγησης, η νέα ρύθμιση ‘Individual’ υπόσχεται νέα επίπεδα εξατομίκευσης, επιτρέποντας στους οδηγούς να παραμετροποιούν χαρακτηριστικά όπως η απόκριση του πεντάλ του γκαζιού και η αίσθηση του τιμονιού. Όπως όλα τα Τype R της Honda, το Civic Type R φέρει το εμβληματικό κόκκινο σήμα “H” της μάρκας, το οποίο είναι εμπνευσμένο από την αγωνιστική κληρονομιά της εταιρείας.

Χρονολογείται από το 1965 και την επιτυχία του μονοθεσίου RA272 Formula 1 στο Grand Prix του Μεξικού, το οποίο έφερε λευκό χρώμα και έναν κόκκινο ανατέλλοντα ήλιο στο ρύγχος. Η Honda συνεχίζει να διευρύνει τις κατακτήσεις της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, με την τελευταία γενιά Type R να σημειώνει νέο ρεκόρ γύρου προσθιοκίνητου μοντέλου στην παγκοσμίου φήμης πίστα της Suzuka στην Ιαπωνία.

Η γκάμα των διαθέσιμων χρωμάτων τιμά την αγωνιστική κληρονομιά του μοντέλου, και ανάμεσά τους ξεχωρίζουν το εμβληματικό Championship White, και τα Rallye Red metallic, Racing Blue, Crystal Black και Sonic Grey Pearls. Το εσωτερικό του νέου Civic Type R έχει ως στόχο να αυξήσει τον ενθουσιασμό του οδηγού, με το που θα ανοίξει την πόρτα του αυτοκινήτου.

Παρά τον αγωνιστικό χαρακτήρα του, το νέο Civic Type R διατηρεί το υψηλό επίπεδο άνεσης, πρακτικότητας και καθημερινής χρηστικότητας που χαρακτηρίζει τη στάνταρ έκδοση Civic. Ο οδηγός κάθεται 8 χιλιοστά χαμηλότερα σε σχέση με το προηγούμενο Civic Type R και το πιο πρόσφατο Civic 11ης γενιάς, κάτι που ενισχύει τη σπορ αίσθηση. Τα νέα, σπορ μπροστινά καθίσματα παρέχουν την κατάλληλη στήριξη στον οδηγό.

Το Civic Type R είναι το επόμενο μιας σειράς εμβληματικών μοντέλων Type R, το καθένα από τα οποία έχει ανεβάσει τον πήχη των επιδόσεων στην κατηγορία των σπορ, προσθιοκίνητων οχημάτων. Το νέο μοντέλο βασίζεται στις ικανότητες του προκατόχου του και με τις κατάλληλες βελτιώσεις προχωρά στο επόμενο επίπεδο. Η χρήση νέων, ελαφρών υλικών, η αυξημένη απόδοση κινητήρα και βελτιωμένη δυναμική οδήγησης συνετέλεσαν στη δημιουργία του ταχύτερου, πιο δυναμικού και εθιστικού Civic Type R που έχει υπάρξει μέχρι σήμερα.

Μιλάμε για το μοντέλο με τον ισχυρότερο VTEC Turbo κινητήρα όλων των εποχών. Από τότε που κυκλοφόρησε η πρώτη γενιά το 1997, το Civic Type R φημίζεται για τους ισχυρούς, υψηλής απόκρισης και υψηλόστροφους κινητήρες του. Η τελευταία έκδοση πληροί τα κριτήρια αριστείας που έχουν καταστήσει το Civic Type R τόσο δημοφιλές στους λάτρεις της αγωνιστικής οδήγησης εδώ και 27 χρόνια.

Το νέο Civic Type R χρησιμοποιεί έναν αναβαθμισμένο τετρακύλινδρο turbo κινητήρα VTEC 2,0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 329 ίππους και υποστηρίζεται από μεγάλο αριθμό τεχνολογιών προερχόμενων από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Αυτές βελτιώνουν περαιτέρω την ισχύ, τη ροπή και την απόκριση υπερβαίνοντας τις δυνατότητες ακόμη και της έκδοσης Limited Edition του προηγούμενου μοντέλου.

Η ομάδα εξέλιξης επανασχεδίασε το turbo με σκοπό να βελτιώσει την απόδοσή του. Με τη μείωση του αριθμού των πτερυγίων της φτερωτής και τη βελτίωση του σχήματος και της διαμέτρου τους, η αδράνεια μέσα στον συμπιεστή έχει μειωθεί. Το επανασχεδιασμένο περίβλημα είναι μικρότερο και πιο συμπαγές συγκριτικά με του προκατόχου του συνεισφέροντας στην υψηλότερη απόδοση και απόκριση του turbo.

Παρά το γεγονός ότι είναι το ισχυρότερο Civic Type R όλων των εποχών, οι μηχανικοί της Honda βελτίωσαν τις εκπομπές ρύπων και την αποδοτικότητα καυσίμου. Με την εφαρμογή προηγμένων τεχνολογικών μέτρων, οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 186 g/km, και η κατανάλωση καυσίμου 8,2 l/100km (WLTP). Το μεγαλύτερο κατά 35 mm μεταξόνιο, σε σύγκριση με το προηγούμενο Type R, και η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων της βασικής έκδοσης συνδυάζονται με ένα πολύ φαρδύτερο πίσω μετατρόχιο με στόχο την επίτευξη καλύτερης σταθερότητας στις στροφές.

Η βελτίωση αυτή είναι προϊόν αλλεπάλληλων δοκιμών τόσο στην Autobahn όσο και στο Nürburgring.H μπροστινή ανάρτηση Dual Axis Strut, μία διάταξη που ελαχιστοποιεί το torque steer, έχει τροποποιηθεί με νέους κάτω βραχίονες βελτιωμένου σχήματος και ακαμψίας, πετυχαίνοντας αύξηση της σταθερότητας της γωνίας κάμπερ κατά 16% σε σχέση με την προηγούμενη γενιά Type R.

Η γεωμετρία του μπροστινού τμήματος έχει αναθεωρηθεί με ακρίβεια χιλιοστού προκειμένου να φιλοξενήσει τα ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S διαστάσεων 265/30R19 και να υποστηρίξει την αυξημένη ροπή του κινητήρα. Τα ενεργητικά προσαρμοζόμενα αμορτισέρ έχουν διατηρηθεί από την προηγούμενη γενιά, αλλά τώρα διαθέτουν νέα ρύθμιση για βελτιστοποιημένο έλεγχο των κλίσεων κατά τον διαμήκη και εγκάρσιο άξονα.

Σε ότι αφορά στην ασφάλεια των επιβατών, το Civic Type R ενσωματώνει 8 αερόσακους, συμπεριλαμβανομένων των νέων αερόσακων γονάτων και για τα δύο μπροστινά καθίσματα που συμβάλουν στη μείωση του τραυματισμού των επιβατών σε εμπρόσθιες συγκρούσεις και πλευρικούς αερόσακους για την προστασία των επιβατών στα πίσω καθίσματα.

Το Civic Type R υποστηρίζεται από κορυφαία στην κατηγορία συστήματα ασφάλειας, συμπεριλαμβανομένων των πιο πρόσφατων αναβαθμίσεων του Honda SENSING, που εισήχθησαν στο στάνταρ Civic. Αυτά σηματοδοτούν το επόμενο βήμα στην τολμηρή φιλοδοξία της Honda να μηδενίσει τα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα με αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες Honda μέχρι το 2050.

Οι φανατικοί του μοντέλου αλλά και της συγκεκριμένης έκδοσης, έχουν την ευκαιρία να το δουν από κοντά στην κεντρική Έκθεση της αντιπροσωπείας της Honda. Περισσότερες λεπτομέρειες, όπως είναι η τιμή του αυτοκινήτου αλλά και ο χρόνος άφιξής του για όποιον το παραγγείλει, θα έχουμε να πούμε σύντομα.

Πηγή: Sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Μετά την περσινή μεγάλη επιτυχία του «Full Moon Sleepover», φέτος το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ), ξενυχτάει την Κυριακή 21 Ιουλίου, στην Πανσέληνο...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Τώρα, η ετοιμοπαράδοτη στην ελληνική αγορά έκδοση XLT του δημοφιλούς Ranger που διατίθεται σε δύο τύπους αμαξώματος, με μιάμιση και δύο καμπίνες –Rap Cab...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η Porsche παρουσιάζει τις νέες εκδόσεις του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού SUV. Ενώ η Macan με κίνηση στους πίσω τροχούς επικεντρώνεται κυρίως στην υψηλή αποδοτικότητα...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Μετά από διάλειμμα ενός χρόνου, οι Μάνος και Κώστας Στεφανής θα επιστρέψουν στο Ράλλυ Ακρόπολις εκπροσωπώντας την “Traction Rally Team”, αυτή τη φορά με...

Advertisement