Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Βραβείο για την κορυφαία εξυπηρέτηση στους πελάτες της Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.

Με την κατάκτηση για 2η συνεχή χρονιά του βραβείου “Customer Experience Excellence 2023” της Nissan Europe, η Nissan –Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο την σταθερή δέσμευσή της για την παροχή κορυφαίου επιπέδου υπηρεσιών στους πελάτες της.

Το βραβείο παρέλαβε ο κος Τάκης Θεοχαράκης, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nissan -Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., στο πλαίσιο του πρόσφατου ετήσιου συνεδρίου ανεξάρτητων αντιπροσώπων της Nissan Europe.

Οι δύο βασικοί παράγοντες που αξιολογήθηκαν και στους οποίους πρώτευσε το εξουσιοδοτημένο δίκτυο Νissan στην Ελλάδα είναι οι εξής :

• Άριστη απόδοση στις έρευνες ικανοποίησης πελατών Sales & After Sales

• Άριστα αποτελέσματα των συμβούλων πωλήσεων στα εκπαιδευτικά προγράμματα της Nissan Europe.

Η εν λόγω βράβευση για 2η συνεχή χρονιά, είναι το αποτέλεσμα μιας συστηματικής και ομαδικής δουλειάς των τελευταίων ετών, με κύριο γνώμονα το “χτίσιμο” μιας σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη, δίνοντας πάντα έμφαση στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και τον υψηλό βαθμό ικανοποίησης.

Πηγή: Sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΧΙΟΣ

Η 14η Ιουνίου έχει οριστεί ως Παγκόσμια Ημέρα του Εθελοντή Αιμοδότη με πρωτοβουλία του Παγκόσμιο Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ), του Ερυθρού Σταυρού και της Ερυθράς...

ΧΙΟΣ

Εξιχνιάσθηκε, μετά από εμπεριστατωμένη έρευνα της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Χίου, περίπτωση απάτης, που διαπράχθηκε προ δεκαημέρου περίπου σε βάρος ημεδαπής (82χρονης) – κατοίκου Χίου. Ταυτοποιήθηκε...

ΑΠΟΨΕΙΣ

Γράφει η Ευγενία Γάλλου  Ο τέταρτος μήνας του αρχαίου ρωμαϊκού ημερολόγιου με 29 ημέρες. Σήμερα είναι ο 6ος μήνας του χρόνου και έχει 30...

ΧΙΟΣ

Aνοιχτή επιστολή ΠΕΣ-ΝΑΤ Χίου προς τον Δήμαρχο Χίου κ. Γιάννη Μαλαφή Αγαπητέ κύριε Δήμαρχε, Η ΠΕΣ ΝΑΤ Χίου από την αρχή της κρίσης με...

Advertisement