Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Euro NCAP: Στο κλαμπ των 5αστερων και το κορυφαίο SUV της Honda

Ενσαρκώνοντας τη δέσμευση της Honda για μηδενικά τροχαία ατυχήματα με οχήματα Honda μέχρι το 2050, η έκτη γενιά του δημοφιλούς SUV, CR-V, διαθέτει μια σειρά από βελτιωμένες και αναβαθμισμένες τεχνολογίες, ώστε να επιτυγχάνει ένα από τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας επιβατών και πεζών στην κατηγορία του.

Το Honda Sensing 360 διαθέτει μια κάμερα με γωνία θέασης 100 μοιρών προς τα εμπρός, ραντάρ χιλιοστομετρικού κύματος και τέσσερα ραντάρ στις γωνίες προσφέροντας πλήρη εικόνα 360 μοιρών γύρω από το όχημα. Η αναγνώριση αντικειμένων μέσω της ανανεωμένης εμπρόσθιας κάμερας του CR-V και η ανίχνευση αντικειμένων μέσω ραντάρ, επιτρέπει στο όχημα να αναγνωρίζει τις γραμμές του δρόμου, τα κράσπεδα, τις μοτοσυκλέτες, τους ποδηλάτες και άλλα οχήματα.

Στο πλήρες πακέτο τεχνολογιών του Sensing 360 της Honda περιλαμβάνεται το αναβαθμισμένο σύστημα Front Cross Traffic Warning, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να ανιχνεύει την παρουσία οχημάτων αριστερά, δεξιά και μπροστά από το αυτοκίνητο και να εκδίδει ηχητικές, οπτικές και απτικές ειδοποιήσεις για τον οδηγό, εάν πλησιάζει με υπερβολική ταχύτητα.

Στην περίπτωση που ο οδηγός δεν αντιδράσει, ενεργοποιείται το Collision Mitigation Braking System, το οποίο εφαρμόζει αυτόματα ελαφρά πίεση πέδησης για να μειώσει την πιθανότητα ή τη σοβαρότητα μιας μετωπικής σύγκρουσης. Εάν το σύστημα διαπιστώσει επικείμενη σύγκρουση, θα φρενάρει πλέον δυνατά.

Επίσης, προκειμένου να πληροί τα αυστηρά πρότυπα ασφαλείας Euro NCAP σε περίπτωση πρόσκρουσης για την προστασία ενηλίκων επιβατών, το αμάξωμα του CR-V ενσωματώνει έναν αριθμό δομικών δοκών που βελτιώνουν τη συνολική παθητική ασφάλεια του οχήματος. Εν προκειμένω, το πλευρικό πλαίσιο και το πάνω στοιχείο του πλαισίου δημιουργούν πολλαπλές διαδρομές απόσβεσης/κατανομής φορτίου σύγκρουσης διαχέοντας την ενέργεια μακριά από την καμπίνα.

Επιπλέον, η κολόνα Α έχει σχεδιαστεί και ενισχυθεί ώστε να αποτρέπει την παραμόρφωση του κλωβού επιβατών. Αυτές οι δομικές βελτιώσεις έχουν ενσωματωθεί στο πλαίσιο του CR-V ώστε να συμμορφώνεται με τα νέα, αυστηρότερα πρωτόκολλα ασφαλείας, που περιλαμβάνουν δοκιμές πρόσκρουσης σε μπαριέρα Mobile Progressive Deformable Barrier (MPDB), Advanced European Mobile Deformable Barrier και δοκιμή πρόσκρουσης σε κολόνα με ταχύτητα 32km/h.

Λόγω του αυξημένου μεγέθους της μπαταρίας της έκδοσης e:PHEV, έχουν προστεθεί εγκάρσια στοιχεία στο δάπεδο που αποτρέπουν την παραμόρφωση του δαπέδου σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης. Εκτός από το ισχυρότερο, πιο ανθεκτικό πλαίσιο, όλες οι εκδόσεις του νέου CR-V περιλαμβάνουν συνολικά 11 αερόσακους στον βασικό τους εξοπλισμό, συμπεριλαμβανομένων των αερόσακων γονάτων οδηγού/ συνοδηγού για τη μείωση των τραυματισμών.

Για πρώτη φορά υπάρχει ένας μπροστινός κεντρικός αερόσακος, για την αποφυγή της επαφής και ενδεχόμενου τραυματισμού μεταξύ οδηγού και συνοδηγού σε μία πλευρική σύγκρουση. Αυτό το επίπεδο προστασίας επεκτείνεται σε όλους τους επιβάτες, όχι μόνο στους ενήλικες, αφού το αυτοκίνητο απέσπασε επίσης ικανοποιητική βαθμολογία στην κατηγορία «Προστασία Παιδιών» χάρη στα ενσωματωμένα σημεία ISOFIX που συμμορφώνονται με τα τελευταία ευρωπαϊκά πρότυπα i-Size.

Πηγή: Sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΧΙΟΣ

Στo λιμάνι της Χίου έδεσε το κρουαζιερόπλοιο «Star Clipper», το οποίο έφτασε το πρωί της Τρίτης (27/5) και θα παραμείνει στο νησί της Χίου...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Με την κατάκτηση για 2η συνεχή χρονιά του βραβείου “Customer Experience Excellence 2023” της Nissan Europe, η Nissan –Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε επιβεβαιώνει με...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το ευέλικτο, προσανατολισμένο στο μέλλον SUV για την κατηγορία D – με το γράμμα “U” στην ονομασία του να αναφέρεται στο “Utility” – είναι...

ΧΙΟΣ

Κάλεσμα υπεράσπισης της Κυριακής Αργίας από το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου Εμποροϋπαλλήλων και Ιδιωτικών Υπαλλήλων Χίου Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου Εμποροϋπαλλήλων και Ιδιωτικών...

Advertisement