Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Αυτά είναι 5 φτηνά μεταχειρισμένα μικρά που αξίζει να ψάξεις για αγορά- Aπό 6.000 ευρώ

Η επιλογή ενός μικρού μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, είναι ένα θέμα που μας απασχολεί διαρκώς και καλούμαστε να συζητήσουμε συχνά- πυκνά για χάρη των επισκεπτών του Sport24 και όχι μόνο. Πέραν της υποκειμενικής προσέγγισης, εκεί που δεν υπάρχει τίποτα να πούμε και να κατευθύνουμε μια και αν κάποιος είναι “ταμένος” σε μια μάρκα και σε συγκεκριμένο μοντέλο, δεν ξεκολλάει εύκολα, υπάρχουν κάποια αντικειμενικά κριτήρια πάνω στα οποία μπορεί να βασιστεί κανείς πριν καταλήξει στην επιλογή του.

Τα μοντέλα που παραθέτουμε εδώ, είναι τα πέντε που ξεχωρίζουν στην αγορά των μεταχειρισμένων, υπάρχουν σε πολύ καλές τιμές και σε σχετική αφθονία (μέχρι και χρώμα μπορείς να επιλέξεις σε κάποιες περιπτώσεις). Προβάλλοντας την αξιοπιστία και την οικονομία στη χρήση ως τα κυριότερα χαρακτηριστικά τους, τα πέντε μοντέλα που ακολουθούν, είναι από αυτά που θα λέγαμε “άχαστα” μια και με λογική χρήση και καλή συντήρηση, μπορούν να εξυπηρετήσουν και να μεταπωληθούν εκ νέου, χωρίς να υπάρχει σημαντική απώλεια από το αρχικό κεφάλαιο.

Fiat Panda 2014- 2017 (από 6.000 έως 11.000 ευρώ)

Ένα αυτοκίνητο με ιστορικό όνομα που μας έρχεται από τη δεκαετία του ‘80 όπως είναι το Panda, είναι αυταπόδειχτο πως μιλάμε για μια ενδιαφέρουσα πρόταση. Τόσα εκατομμύρια Panda που έχουν πουληθεί, μόνο συμπτωματικό δεν είναι και ως επίτευγμα, αυτό λέει πολλά για τη συνολική του αξία. Μέσα στην προηγούμενη δεκαετία, το μοντέλο είναι πρακτικά το ίδιο -τουλάχιστον στην όψη, με μικρές αλλαγές στην πορεία- και διακρίνεται για τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και την εύκολη και οικονομική συντήρηση.

Είναι case study το κόστος των ανταλλακτικών του μοντέλου, που το καθιστά (όπως και το μεγαλύτερο Punto στο συγκεκριμένο τομέα) ιδιαίτερα εύκολο στη συντήρηση. Στην “ηλικιακή ομάδα” που προτείνουμε, το Panda εμφανίζει την καλύτερη ισορροπία μεταξύ του κόστους απόκτησης και της απόδοσης που θα ικανοποιήσει κάθε απαίτηση. Προφανώς και θα πρέπει -όπως σε όλες τις περιπτώσεις αγοράς μεταχειρισμένου αυτοκινήτου- να προηγηθεί ένας εξονυχιστικός έλεγχος προκειμένου η κατάστασή του, να “ταιριάζει” με την τιμή.

Hyundai i10 2013-2018 (από 7.500 έως 12.000 ευρώ)


Είναι από τα πλέον χαρακτηριστικά μοντέλα της κατηγορίας, που “κρατούν τιμή” και αυτό προκύπτει από τη συνολική του αξία. Το i10 της προηγούμενης γενιάς, ήταν “κοντά μας” έως το 2019, όταν και πέρασε στη νέα του γενιά, φέρνοντας μια συνταγή στο προσκήνιο που είναι πολύ αποτελεσματική από κάθε άποψη. Είναι ένα από τα “μικρομέγαλα” της αγοράς, που προσφέρει πλούσιους χώρους για τους επιβάτες και εξαιρετική αξιοπιστία, σε συνδυασμό με μια απόδοση από τους δύο κινητήρες του 1,0 και των 1,2 λίτρων που καλύπτει και με το παραπάνω τις απαιτήσεις του συνειδητοποιημένου αγοραστή.

Το i10 αξίζει μια θέση στη λίστα των υποψήφιων μοντέλων που μπορεί να απασχολεί ένα μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού, που θέλει με λίγα χρήματα να δώσει λύσεις σε πολλαπλές ανάγκες. Στην ίδια κατηγορία εντάσσεται και το “αδελφό” Kia Picanto, με όποιες διαφορές μπορεί να εντοπίσει κανείς στο διάκοσμο και το γενικότερα πιο “ταπεινό” προφίλ (μιλάμε για την προηγούμενη γενιά και του Picanto) σε σχέση με την πρόταση της Hyundai. Αυτό προφανώς και έχει αντίκτυπο και στην τιμή, οπότε αυτοδίκαια και το Picanto μπορεί να είναι μια εξαιρετική εναλλακτική πρόταση αγοράς.

Suzuki Swift 2010- 2017 (από 6.000 έως 11.000 ευρώ)

Με τη νέα γενιά του μοντέλου να έχει μόλις παρουσιαστεί, εμείς εδώ μιλάμε πρακτικά για την προ-προηγούμενη- την οποία όμως και μόνο που τη βλέπει κανείς, διαπιστώνει πως ήταν η σημαντικότερη για την εμπορική πορεία του μοντέλου. Εδώ, έχουμε πολλά να πούμε και για την αισθητική του αυτοκινήτου που όταν είχε παρουσιαστεί, είχε κερδίσει τις εντυπώσεις με το “helmet look” που τονιζόταν από τα μαύρα A και Β-pillars, χάρη στα οποία η οροφή έδινε την αίσθηση της “αιώρησης”. Όταν μιλάμε για Suzuki, τότε η αναφορά στην αξιοπιστία είναι μονόδρομος.

Το Swift έχει το χαρισματικό αυτό προφίλ του “απροβλημάτιστου” μοντέλου, που αν έχει συντηρηθεί στοιχειωδώς, θα είναι “εκεί” για πολλές δεκαετίες, χωρίς προβλήματα και έκτακτες οικονομικές απαιτήσεις από τον κάτοχο. Ο κινητήρας των 1,3 λίτρων που στην πορεία του μοντέλου αντικαταστάθηκε από έναν πιο εξελιγμένο 1,2 λίτρων, είναι αποδοτικός και ιδιαίτερα εύστροφος, με μια μικρή υστέρηση σε θέματα οικονομίας καυσίμου μια και μόνο με επισταμένη προσπάθεια θα εμφανίσει απαιτήσεις που θα περιορίζονται σε κάτω από 7,0 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα απόστασης.

Toyota Yaris 2011- 2017 (από 8.500 έως 12.000 ευρώ)

Οι χρονολογίες στις οποίες αναφερόμαστε, για άλλη μια φορά είναι αυτές που προτείνουμε εμείς για να υπάρχει η σχετική ισορροπία στο value for money. Μιλάμε για ένα Ιαπωνικό μικρό που έχει ήδη γράψει χρυσές σελίδες στην ιστορία της Toyota– και φυσικά συνεχίζει ακάθεκτο να το κάνει. Εξ ου και η διατήρηση της τιμής σε υψηλά τηρουμένων των αναλογιών επίπεδα, που εκτός των άλλων, καταδεικνύει και τη διαχρονική αξία του μοντέλου που θα απολαμβάνει κάποιος που θα το αγοράσει μεταχειρισμένο.

Το Yaris είναι από τις περιπτώσεις εκείνες των αυτοκινήτων που η συντήρηση του προηγούμενου παίζει μεν σημαντικό ρόλο αλλά λόγω της εξαιρετικής ποιότητάς του, το να είναι “φορτωμένο” με χιλιόμετρα δεν είναι λόγος για να αποτρέψει κάποιον από την αγορά του. Φυσικά και όπως σε κάθε περίπτωση αγοράς μεταχειρισμένου, πριν τη μεταβίβαση απαιτείται ενδελεχής έλεγχος της κατάστασης, η οποία εν πολλοίς ορίζει και το αν είναι καλή η τιμή αγοράς του ανά περίπτωση. Με τον 1.300άρη κινητήρα, το Yaris είναι μια περίπτωση που μπορεί να καλύψει ακόμα και οικογενειακές ανάγκες μετακίνησης, χωρίς να κάνει τον οδηγό του να αισθάνεται “εκτεθειμένος”.

VW Up! 2015- 2019 (από 6.800 έως 9.000 ευρώ)

Είναι μια χαρακτηριστική περίπτωση μικρού αυτοκινήτου που όταν βρεθείς πίσω από το τιμόνι του, πιστεύεις πως είναι σημαντικά μεγαλύτερο. Το Up! (όπως και τα “δίδυμα” Seat Mii και Skoda Citigo) διακρίνεται για αυτό το χαρακτηριστικό και ως τέτοιο, προβάλλεται ως ιδιαίτερα καλή επιλογή για κάποιον που ψάχνει το πρώτο του αυτοκίνητο ή ένα ποιοτικό μικρό για δεύτερο. Η σχεδίασή του είναι αποκαλυπτική για τους χώρους που προσφέρει για την εξυπηρέτηση των ενήλικων επιβατών του, μια και όπως συμβαίνει σε αυτή τη λίστα που έχουμε εδώ, ο χώρος των αποσκευών έχει παραχωρήσει αρκετό από τον όγκο που θα μπορούσε να έχει, προς όφελος των τελευταίων.

Ο 1.000άρης κινητήρας μπορεί να μην θέλγει με την απόδοση των 68 ίππων αλλά κάνει όλα όσα υπόσχεται σε σχέση με την κατανάλωση καυσίμου και μένει εύκολα στα επίπεδα των 5,0 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα. Από εκεί και πέρα, για όσους ενδιαφέρονται, να πούμε πως με την κλιμάκωση του κιβωτίου των ταχυτήτων, η απόδοση του κινητήρα στην πράξη δεν είναι καθόλου αμελητέα και κρατά σε αξιοπρεπές επίπεδο τις επιδόσεις του αυτοκινήτου που θα κάνει με αρκετή άνεση και μικρά ταξίδια ακόμα και με τέσσερις ενήλικους στην καμπίνα.

Πηγή: Sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Μαθητές και καθηγητές από το 3ο Γυμνάσιο Χαλανδρίου «Γιώργος Σεφέρης» υποδέχτηκε σήμερα 24 Απριλίου 2024 ο Αντιπεριφερειάρχης Χίου Παντελής Βρουλής στο κτήριο της ΠΕ...

ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Την Δευτέρα 22 Απριλίου 2024 κλιμάκιο της Συμμαχίας Αξιών επισκέφθηκε τον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας και Ηλεκτροφωτισμού, κ. Αυγερινό Δημήτριο προκειμένου να ενημερωθεί για θέματα αρμοδιότητάς...

ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Επίσκεψη από τον Πρόεδρο του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας, κ Παναγιώτη Κατσίβελα δέχθηκε στο Γραφείο του, σήμερα, 24 Απριλίου ο Αντιπεριφερειάρχης Χίου Παντελής Βρουλής.  Ο...

ΠΕΡΙΕΡΓΑ

Οι πιο γρήγορες πτήσεις διαρκούν από 2 έως 20 λεπτά στον αέρα, με μία από αυτές να πραγματοποιείται πάνω από τα νερά του Αιγαίου....

Advertisement