Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Στο premium B-SUV Lexus LBX η ψηφιακή εμπειρία απογειώνεται με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης

Η Lexus παρουσίασε μια αποκλειστική εμπειρία τεχνητής νοημοσύνης (AI) που θα επιτρέπει στον κάτοχο του ολοκαίνουργιου LBX, που θα αλλάξει στις ισορροπίες στην κατηγορία των B-SUV ως το πρώτο πραγματικά premium μοντέλο, να αλληλεπιδρά με το αυτοκίνητο, με ένα τρόπο καινοτόμο και ιδιαίτερα δημιουργικό. Το LBX AI Experience είναι σχεδιασμένο για να ξεπεράσει τα όρια της παραδοσιακής διαδικτυακής εμπειρίας στην αγορά αυτοκινήτου.

Με το LBX AI Experience, η Lexus στοχεύει να αλληλεπιδράσει με ένα νεότερο και σαφώς προσανατολισμένο κοινωνικά κοινό. Ως μέρος της καμπάνιας προώθησης για το ολοκαίνουργιο αστικό μοντέλο της, το υβριδικό LBX, η Lexus παρουσίασε μια αποκλειστική εμπειρία AI (Artificial Intelligence), προσκαλώντας τους καταναλωτές να αλληλεπιδράσουν με το LBX.

Η συγκεκριμένη “προέκταση” του AI Experience, αποτελεί μέρος του συνολικού ψηφιακού κόμβου LBX Experience, το οποίο συνθέτει μια ολόκληρη σουίτα ψηφιακών εμπειριών και εξατομικευμένου περιεχομένου, η οποία διατίθεται στα διαδικτυακά κανάλια της Lexus στην Ευρώπη. Αρχικά, οι χρήστες καλούνται να συνδεθούν στους λογαριασμούς τους στο Instagram, ώστε το εργαλείο AI να μπορεί να αναλύσει την αισθητική, την προσωπικότητα, το στυλ, την υφή και την παλέτα χρωμάτων των αναρτήσεων τους.

Στη συνέχεια, το πρόγραμμα θα δημιουργήσει μια προσαρμοσμένη εικόνα ως φόντο, προκειμένου να καθίσει κάθε ενδιαφερόμενος στην ανάλογη ατμόσφαιρα που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη για το LBX για να ταιριάζει ιδανικά στο ξεχωριστό προσωπικό ύφος. Εναλλακτικά, όσοι δεν έχουν λογαριασμό στο Instagram, μπορούν να επιλέξουν μια σειρά εικόνων, μέσω των οποίων το ψηφιακό “εργαλείο” θα λάβει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το στυλ τους.

Εναρμονίζοντας τις προτάσεις που μπορεί να κάνει το AI Experience, με το μοναδικό στυλ και τις προσωπικότητες των χρηστών, μπορούν να δημιουργηθούν εκατομμύρια παραλλαγές για το μοντέλο, επομένως μπορούμε να μιλάμε για πολλά ξεχωριστά έργα τέχνης από την τεχνητή νοημοσύνη, που θα είναι ιδιαίτερα και μοναδικά.

Μόλις δημιουργηθεί ένα έργο τέχνης τεχνητής νοημοσύνης, οι χρήστες μπορούν να το κατεβάσουν και να το αποθηκεύσουν, καθώς και να το μοιραστούν στα δικά τους προφίλ μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το LBX AI Experience είναι μια πρωτοποριακή ψηφιακή εμπειρία που χρησιμοποιεί έναν συνδυασμό τεχνητής νοημοσύνης και εξατομίκευσης, από δεδομένα που λαμβάνει μέσω των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης για τον κάθε ενδιαφερόμενο ξεχωριστά.

Με τη μέθοδο αυτή, γίνεται πραγματικότητα η δημιουργία πραγματικά εξατομικευμένων εικαστικών έργων τέχνης και έτσι φαίνεται ιδιαίτερα εύγλωττα, η πρόοδος της Lexus σε ότι έχει να κάνει με την καινοτομία στην προσφορά νέων, πελατοκεντρικών ψηφιακών εμπειριών. Η προσέγγιση της Lexus, δεν θα μπορούσε να είναι κάτι διαφορετικό από εξελιγμένη και απόλυτα εστιασμένη στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών.

Πηγή: Sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Από τη στιγμή της γέννησής του, λόγω της μυθικής οδικής συμπεριφοράς του που ανέτρεπε όλα όσα ξέραμε στο κλείσιμο του περασμένου αιώνα, το Ford...

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Η Αθήνα έχει μπει πλέον σε metal ρυθμούς, καθώς μετράμε αντίστροφα για την συναυλία των Rammstein στις 30 Μαΐου στο Ολυμπιακό Στάδιο και η...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Ο Γιόσεφ Καμπάν θα έχει συγκεκριμένη ευθύνη για την ανάπτυξη της παγκόσμιας σχεδιαστικής γλώσσας των μοντέλων της MG και έρχεται να ενταχθεί στην εταιρεία...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το Ford Puma με τη κορυφαία άνεση και πρακτικότητα, σε συνδυασμό με τους μεγάλους χώρους για πέντε επιβάτες και τις αποσκευές τους, έχει δικαίως...

Advertisement