Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

H Ferrari SP-8 είναι ένα roadster χωρίς οροφή διότι έτσι το ήθελε ο μοναδικός άνθρωπος που θα την αποκτήσει

Το νέο δημιούργημα του τμήματος Ferrari Special Projects σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε ειδικά για την παραγγελία ενός εύπορου πελάτη της από την Ταϊβάν, που θέλησε κι αυτός να αποκτήσει ένα cavallino που δεν έχει κανένας άλλος άνθρωπος στον πλανήτη – μέσα στην φρενίτιδα που εξακολουθεί να επικρατεί στην παγκόσμια αγορά εξωτικών (και όχι μόνο) supercars.

Έτσι προέκυψε η SP-8, της οποίας η τιμή παραμένει αδιευκρίνιστη. Το ιταλικό μοναδικό supercar θα παραμείνει ως έκθεμα στο Finali Mondiali Ferrari 2023 στην πίστα του Μουτζέλο μέχρι τις 30 Οκτωβρίου, έπειτα μέχρι το Μάρτιο του 2024 στο Μουσείο της Ferrari στο Μαρανέλο, και έπειτα θα παραδοθεί στον ιδιοκτήτη του.

Η βάση της SP-8 είναι η F8 Spider, από την οποία αφαιρέθηκε η σκληρή οροφή για να προκύψει ένα καθαρόαιμο roadster χωρίς κανένα, πλέον, κάλυμμα της καμπίνας. Το χρώμα που επέλεξε ο Ταϊλανδός για την υπερ-σπάνια Ferrari του είναι ένας συνδυασμός του ματ γκρι Argento Micalizzato με ανθρακονημάτινα τμήματα βαμμένα σε ιριδίζων σκούρο μπλε Sandstone.

Κατ’ αρχήν, μηχανικά δεν έχει αλλάξει τίποτα στον twin-turbo κινητήρα V8 των 3.9 λίτρων ανάμεσα στους δύο άξονες και πίσω από τους επιβάτες. Η απόδοσή του παραμένει στους 710 ίππους και στα 770 Nm ροπής, και στέλνεται φυσικά στους πίσω τροχούς.


Πέραν αυτού, όμως, η SP-8 έχει σημαντικές διαφορές από την F8 Spider. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα είναι εν λευκώ σχεδιασμένα και έχουν διαφορετικά κρύσταλλα, ενώ τα πίσω παραπέμπουν σε εκείνα της Ferrari Roma. Η γρίλια είναι αλουμινένια με ρετρό κάθετες πτυχώσεις, και έχει κατασκευαστεί από ένα αποκλειστικό καλούπι που τυπώθηκε από τρισδιάστατο printer.

Το παρ-μπριζ και οι απολήξεις της εξάτμισης προέρχονται από τη 296 GTB, και αν προσθέσουμε σε αυτά και τις ρετρό ζάντες 5 ακτινών που είναι εμπνευσμένες από την F40 και τις οριζόντιες πτυχώσεις του καλύμματος του μοτέρ στην ουρά που θυμίζουν Testarossa, εύκολα συμπεραίνουμε ότι η SP-8 είναι ένα αμάλγαμα πολλών θρυλικών αυτοκινήτων του Μαρανέλο.

Αυτό το μίγμα σχεδίων και επιρροών εξελίχθηκε από τη Ferrari μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας CFD (Computational Fluid Dynamics) τόσο για να διασφαλιστεί η για την αεροδυναμική του απόδοση, όσο και για να προστατεύει τους επιβάτες από τον αέρα και το θόρυβο ελλείψει οροφής.

Το εσωτερικό περιλαμβάνει άλλο ένα ρετρό στοιχείο, την παραδοσιακή “χτένα” του επιλογέα ταχυτήτων, αλλά δεν υπάρχει τίποτα παρελθοντικό στις επενδύσεις του: είναι από Alcantara σε μπλε Navy χρώμα, με ραμμένο με λέιζερ. Τα χαλάκια έχουν επίσης ιριδίζουσα ιδιότητα, όπως και τα γυαλιστερά τμήματα του αμαξώματος.

Πηγή: Sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΧΙΟΣ

Με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας, το Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς (ΠΙΟΠ) οργανώνει το δημιουργικό εργαστήρι «Μάνα, μητέρα, μανούλα, μαμά!» για παιδιά, ηλικίας 6...

ΑΠΟΨΕΙΣ

Γράφει η Ευγενία Γάλλου Πολλές φράσεις, προερχόμενες από τα δυνατά αφηγηματικά κείμενα των Ευαγγελίων και από την υψηλή ποίηση που χαρακτηρίζει την υμνολογία της Μ....

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Με γνώμονα την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και την ασφαλή διακίνηση των επιβατών, το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής εξέδωσε κατευθυντήριες οδηγίες προς τις ακτοπλοϊκές...

ΕΛΛΑΔΑ

Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε περί τις 23:00 το βράδυ, στη λεωφόρο Πειραιώς. Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsbomb.gr, ένα όχημα, υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, παρέσυρε πέντε...

Advertisement