Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Τι θέλει να πετύχει η BMW με την αλλαγή στον τρόπο που πουλάει αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες

Από σήμερα κιόλας, οι πελάτες του BMW Group στην Ιταλία, τη Σουηδία και την Πολωνία μπορούν να κάνουν χρήση των online προπαραγγελιών για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper και το νέο MINI Countryman στο πλαίσιο του νέου μοντέλου πωλήσεων. Το σύστημα των “άμεσων” (direct) πωλήσεων, είναι σύμφωνα με την εταιρεία, εγκεκριμένο από τους συνεργάτες λιανικής σε όλη την Ευρώπη, με συμβάσεις agency υπογεγραμμένες από το 100% των εμπόρων MINI.

Η εφαρμογή του μοντέλου αυτού (agency) θα ξεκινήσει με την MINI στην Ιταλία, την Πολωνία και τη Σουηδία. Σταδιακό θα είναι το λανσάρισμα και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, με τη μετάβαση του μοντέλου και στα αυτοκίνητα και τις μοτοσικλέτες της BMW, να γίνεται από το 2026. Οι έμποροι λιανικής θα εξακολουθήσουν να λειτουργούν ως προσωπική διεπαφή με τον πελάτη και θα κερδίζουν σταθερή προμήθεια ανά πωληθέν αυτοκίνητο, ενώ η διαδικασία θα γίνεται από τον πελάτη απευθείας με την εταιρεία.

Το νέο μοντέλο πωλήσεων, σύμφωνα πάντα με την εταιρεία, θα ωφελήσει εξίσου τους πελάτες, τους συνεργάτες λιανικής αλλά και το BMW Group. Η τυποποιημένη τιμολόγηση σε εθνικό επίπεδο για πανομοιότυπα μοντέλα θα διασφαλίσει τη διαφάνεια τιμών για τους πελάτες. Επιπλέον, κατά τη μεταβατική περίοδο το BMW Group θα ψηφιοποιήσει ολόκληρη τη διαδικασία αγοράς, δίνοντας στους πελάτες τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ ηλεκτρονικής και φυσικής εμπειρίας αγοράς – και την απρόσκοπτη εναλλαγή μεταξύ των δύο.

Όλα αυτά θα καταστούν εφικτά με ένα ολοκληρωμένο, ενσωματωμένο τοπίο συστημάτων ΙΤ – καθώς και με πλήρη πρόσβαση στο οικείο, συνεκτικό δίκτυο λιανικής. Όταν το νέο μοντέλο πωλήσεων τεθεί σε εφαρμογή, το BMW Group θα συνεχίσει να βασίζεται στο υπάρχον δίκτυο λιανικής του, αξιοποιώντας ως εταιρεία ένα από τα βασικά πλεονεκτήματά του: την εξαιρετικά λειτουργική και καθιερωμένη δομή πωλήσεων.

Το νέο μοντέλο πωλήσεων δημιουργήθηκε με μια μακρά διαδικασία στην οποία συμμετείχαν ενεργά οι έμποροι λιανικής. Το μοντέλο agency προσφέρει στους πωλητές λιανικής μια ελκυστική και μελλοντικά ασφαλή βάση για την επιχείρησή τους, καθώς και μεγαλύτερη ασφάλεια προγραμματισμού. Θα κερδίζουν μια σταθερή προμήθεια ανά πωληθέν όχημα, η οποία υπολογίζεται προσεκτικά, λαμβάνοντας υπόψη όλο το φάσμα των παραγόντων.

Το ίδιο ισχύει και για τις διαδικτυακές αγορές, όπου θα αμείβονται πλήρως για τις παραδόσεις των οχημάτων. Επιπλέον, με το νέο μοντέλο πωλήσεων, θα επικεντρωθούν στην παροχή βέλτιστων συμβουλών και στην εξυπηρέτηση των πελατών, έχοντας δυνατότητα πρόσβασης σε ολόκληρο το απόθεμα οχημάτων του BMW Group. Η ανταπόκρισή τους για το νέο μοντέλο πωλήσεων ήταν πολύ θετική και όλοι οι Ευρωπαίοι πωλητές λιανικής έχουν ήδη υπογράψει συμβόλαια για την MINI.

Πηγή: Sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΧΙΟΣ

Ο Δήμος Χίου ενημερώνει ότι στα πλαίσια του έργου «Βελτίωση Ασφαλείας Οδών Δήμου Χίου», θα ξεκινήσει εργασίες στις παρακάτω οδούς: Α) Τμήμα της οδού...

ΧΙΟΣ

ΣΑΒΒΑΤΟ – ΚΥΡΙΑΚΗ 27-28/4/2024 SATURDAY – SUNDAY 27-28/4/2024 ΚΑΡΥΕΣ ΧΙΟΣ – KARIES VILLAGE CHIOS  Ημέρα  Δράση  Ώρα  Τοποθεσία Πέμπτη 25/4/2024  Συνέντευξη Τύπου  12:00  Αίθουσα...

ΧΙΟΣ

Ανακοίνωση ΠΕΣ-ΝΑΤ Χίου για την εργατική Πρωτομαγιά Με ιδιαίτερη ικανοποίηση διαβάσαμε την απόφαση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (Π.Ν.Ο) και των Ναυτεργατικών Σωματείων για την...

ΑΠΟΨΕΙΣ

Γράφει ο Σταύρος Παπαγιαννάκης Σήμερα, θα διερευνήσουμε ένα θέμα που αγγίζει τα βάθη της ανθρώπινης ψυχής και του πνεύματος: την Ανάσταση του Κυρίου και...

Advertisement