Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Τα SUV που “μπαίνουν στην πρίζα” και ξεχωρίζουν

Η κατηγορία των SUV δίνει “ρέστα” τα τελευταία χρόνια σε επίπεδο δημοτικότητας και δεν είναι τυχαίο που όλοι οι mainstream κατασκευαστές έχουν τουλάχιστον μια τέτοια πρόταση στη γκάμα των μοντέλων τους. Ο συνδυασμός της πρακτικότητας του υπερυψωμένου αμαξώματος, της ευρυχωρίας και της άνεσης που προσφέρει η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης (στις περισσότερες περιπτώσεις), με την υβριδική “καρδιά” δημιουργεί ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον αποτέλεσμα.

Για όσους θέλουν την καλύτερη δυνατή εικόνα σε επίπεδο οικονομίας, ενώ δεν θέλουν να κάνουν την “υποχώρηση” και να δουν κάποια πρόταση σε άλλη, πιο συμβατική, κατηγορία αμαξώματος, στην αγορά εντοπίζεται μια σειρά από προτάσεις που έχουν το δικό τους ξεχωριστό ενδιαφέρον η κάθε μια. Εμείς, σας τις έχουμε συγκεντρώσει εδώ, προκειμένου να έχετε μια ιδέα του τι προσφέρει ο κάθε κατασκευαστής.

Alfa Romeo Tonale Plug-in Hybrid

Είναι το μοντέλο που έχει την πιο ενδιαφέρουσα σχεδιαστική ιστορία να πει στον ιδιοκτήτη του. Από τις περιπτώσεις των αυτοκινήτων που απολαμβάνεις να κοιτάς πριν καλά- καλά μπεις στην καμπίνα, η Tonale φέρει περήφανα τα σήματα της Alfa Romeo και προσφέρει στην plug-in υβριδική της έκδοση, την καλύτερη απόδοση αλλά και οικονομία σε ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον “πακέτο”

.

Η ιδιαιτερότητα του συγκεκριμένου συστήματος είναι η μεγάλη (για mild hybrid μοντέλο) μπαταρία, χάρη στην οποία η υβριδική Tonale μπορεί σε συγκεκριμένες συνθήκες χαμηλής ταχύτητας να κινείται ηλεκτρικά, χωρίς τη χρήση του βενζινοκινητήρα. Το όφελος στην κατανάλωση, αποτυπώνεται πολύ εύγλωττα, με την υβριδική Tonale να είναι σημαντικά πιο οικονομική σε σχέση με την “απλή” των 130 ίππων.

Μπορεί στην πράξη να μη φτάνει τα 6,0 λίτρα που ισχυρίζεται το εργοστάσιο αλλά σε κάθε περίπτωση, η κατανάλωση στα “πέριξ” των 8,0 λίτρων για ένα SUV με 160 ίππους, είναι πολύ καλή επίδοση. Το mild hybrid σύστημα ανακτά ενέργεια κατά την επιβράδυνση, την οποία αποθηκεύει στη μπαταρία και στη συνέχεια, κατά την επιτάχυνση, τροφοδοτεί με αυτή τον ηλεκτροκινητήρα ο οποίος λειτουργεί επικουρικά.

BMW iX1 xDrive25e

Η plug-in υβριδική, είναι η καλύτερη “στιγμή” της X1. Βάζει “τικ” σε όλα τα κουτάκια που τσεκάρει κάποιος που ενδιαφέρεται για αγορά αυτοκινήτου σε αυτή την κατηγορία και το κάνει με τρόπο τόσο εμφατικό που δεν αφήνει περιθώρια για συζητήσεις. Όποιος “κοιτάει” προς τη μεριά της BMW, σαφώς και πρέπει να είναι έτοιμος για να ακούσει υψηλή τιμή αγοράς.

Από την άλλη όμως, θα απολαύσει την κορυφαία ποιότητα στα υλικά και τη συναρμολόγηση, στοιχεία που δημιουργούν μια εικόνα αντοχής στο χρόνο από το μοντέλο της BMW που έρχεται να συνεχίσει την παράδοση. Η X1 με τη μπαταρία των 16,3 kWh να της εξασφαλίζει έως και 88 χιλιόμετρα “ηλεκτρικής” αυτονομίας, ορίζει νέα επίπεδα στην premium αίσθηση της κατηγορίας.

Οι 136 ίπποι του κινητήρα εσωτερικής καύσης, συμπληρώνονται από τους 109 του ηλεκτροκινητήρα και αρκούν για να στείλουν από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα το plug-in υβριδικό μοντέλο της BMW σε 6,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα είναι τα 190 χλμ./ώρα. Τα παραπάνω δεδομένα αφορούν στη “βασική” plug-in υβριδική εκδοχή της BMW X1, ,μια και στη γκάμα του μοντέλου υπάρχει και η xDrive30e (φωτογραφίες), με τη συνδυαστική απόδοση των 326 ίππων.

Citroen C5 Aircross PHEV 180 ps

Η καλύτερη στιγμή της Citroen τα τελευταία 20 και πλέον χρόνια, ακούει στο όνομα C5 Aircross. Το μοντέλο που έχει κατακτήσει τις καλύτερες κριτικές από το σύνολο της γκάμας της γαλλικής εταιρείας κατά το προαναφερθέν -και καθόλου αμελητέο- διάστημα, στην plug-in υβριδική εκδοχή του γίνεται ακόμα καλύτερο.

Διατηρώντας τα ποιοτικά χαρακτηριστικά αλλά και το ανώτερο επίπεδο άνεσης που προσφέρουν όλες του οι εκδόσεις, το C5 Aircorss με τους 180 ίππους είναι ένα πραγματικό κόσμημα για την κατηγορία. Προσφέρει πλούσιους χώρους για τους επιβάτες και κορυφαία άνεση από τα καθίσματα και την ανάρτηση (μέρη του προγράμματος Citroen Advanced Comfort), ενώ την ίδια στιγμή παρέχει και τη δυνατότητα κίνησης με αποκλειστική χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από τη μπαταρία των 13,2 kWh.

Με την πολύ καλή τιμολογιακή τοποθέτηση της βασικής PHEV έκδοσης (υπάρχει διαθέσιμη και με 225 ίππους), το μοντέλο της Citroen είναι πραγματικά στην καλύτερή του στιγμή και πλασάρεται ως το απόλυτο οικογενειακό. Αξίζει σίγουρα την προσοχή όλων όσοι ενδιαφέρονται για αγορά αυτοκινήτου του είδους, με την “ανατροπή” να γίνεται από την περιορισμένη κατανάλωση που ορίζει η υβριδική υπόσταση του μοντέλου, πάνω σε ένα γενναιόδωρο από την άποψη των διαστάσεων και των χώρων για τους επιβάτες, μοντέλο.

Cupra Formentor DSG e-Hybrid

Αν το ζητούμενο είναι η σπορ διάθεση, τότε από ολόκληρη την κατηγορία των αυτοκινήτων που έχουμε στο αφιέρωμα αυτό, η απάντηση είναι μόνο μια. Το Cupra Formentor έχει το προνόμιο να είναι το μοναδικό SUV μοντέλο που κρατά τόσο “ζωντανή” τη σπορ διάθεση και την προσφέρει απλόχερα στον οδηγό του.

Χωρίς να είναι σκληρή, η ανάρτηση του μοντέλου της Cupra δείχνει ιδιοφυώς ρυθμισμένη προκειμένου να κοντρολάρει τις τάσεις του αμαξώματος για κλίσεις και στους δύο άξονες της κίνησης του αυτοκινήτου. Την ίδια στιγμή, το σύστημα διεύθυνσης μοιάζει να έχει βγει από κάποιο μοντέλο που προορίζεται για οδήγηση σε πίστα, ενώ και το μηχανικό σύνολο με την απόδοσή του, μπορεί και υποστηρίζει άριστα τις διαθέσεις του οδηγού για επιδόσεις.

Στη βασική του έκδοση (υπάρχει και με 245 ίππους), το plug-in υβριδικό Cupra Formentor με τον κινητήρα των 1,4 λίτρων έχει πειστικές απαντήσεις και σε επίπεδο οικονομίας στη χρήση. Η μπαταρία των 12,8 kWh εξασφαλίζει κίνηση μηδενικών ρύπων για 40 χιλιόμετρα, που φτάνουν για τη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων μετακίνησης μέσα στον αστικό ιστό.

DS 7 E-Tense

Από την DS Automobiles έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε πολύ ιδιαίτερες προτάσεις, με ξεχωριστή προσοχή στους τομείς του πρεστίζ και της πολυτέλειας. Ακριβώς τέτοια είναι και η περίπτωση του DS 7 που έχουμε μπροστά μας, με το υβριδικό σύνολο της εταιρείας να προσφέρει εξαιρετικά δεδομένα οικονομίας στη χρήση αλλά και άνεσης για τους επιβάτες.

Η βασική plug-in υβριδική έκδοση του μοντέλου έρχεται με το σύνολο των 225 ίππων (ενώ υπάρχουν στη γκάμα και οι αντίστοιχες τετρακίνητες, με 300 και 360 ίππους) που είναι παραπάνω από αρκετή ως ισχύς, για να απογειώσει τη δυναμική του πολυτελούς μοντέλου του Ομίλου Stellantis. Ο συνδυασμός του 1.600άρη turbo βενζινοκινητήρα (στην έκδοση με τους 180 ίππους) με τη μπαταρία των 14,2 kWh και τον ηλεκτροκινητήρα των 110 ίππων, είναι αυτός που “κάνει τα θαύματα” για το μοντέλο της DS Automobiles.

Η δεινότητα του μοντέλου σε εκτός των τειχών “αποστολές” είναι εφάμιλλη καλών GT, την ώρα που μέσα στο αστικό οδικό δίκτυο, μπορεί και χρησιμοποιεί αποκλειστικά την ηλεκτρική ενέργεια για την κίνησή του (έως και με 130 χλμ./ώρα) για 67 χιλιόμετρα. Η ηλεκτρική αυτονομία, είναι παραπάνω από αρκετή για να καλύψει το μέσο όρο των απαιτήσεων για καθημερινές μετακινήσεις.

Ford Kuga PHEV

Το γνωστό και μη εξαιρετέο Kuga της Ford, έχει και αυτό την έκδοση που μπορεί να κάνει τη διαφορά σε πολλά επίπεδα. Με το μεγάλο σε χωρητικότητα τετρακύλινδρο κινητήρα (2,5 λίτρων) που λειτουργεί με κύκλο Atkinson και αποδίδει 152 ίππους, συνεργάζεται ένας ηλεκτροκινητήρας 132 ίππων. Ο τελευταίος, παίρνει ενέργεια από τη μπαταρία των 14,4 kWh που είναι τοποθετημένη κάτω από το πάτωμα της καμπίνας.

Η συνδυαστική απόδοση του συνόλου είναι 225 ίπποι, οι οποίοι καταλήγουν στους τροχούς τους εμπρός άξονα, μέσω ενός CVT (συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης) κιβωτίου ταχυτήτων. Μεγάλο ατού του μοντέλου είναι η δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με την ηλεκτρική του ενέργεια και χωρίς τη χρήση βενζίνης, για έως και 56 χιλιόμετρα.

Όλα τα παραπάνω, αν “συνυπολογιστούν” πάνω σε ένα σύνολο που έχει τον οδηγό του στα “πούπουλα” δίνοντάς του εξαιρετική αίσθηση ελέγχου ανά πάσα στιγμή και τους επιβάτες ιδιαίτερα άνετους με την ευρυχωρία της καμπίνας αλλά και τη μαλακή ανάρτηση, συνθέτουν ένα απόλυτα αξιόλογο (και αξιοπρόσεκτο) μοντέλο που εκτός των άλλων, είναι και πολύ λογικά τιμολογημένο.

Hyundai Tucson PHEV

Οι τίτλοι και οι διακρίσεις το ακολουθούν, καθώς όπως φαίνεται, με το νέο Tucson η Hyundai έχει χτυπήσει φλέβα χρυσού. Όχι ότι και στις άλλες κατηγορίες η Hyundai δεν έχει αντίστοιχα δυνατές προτάσεις αλλά εδώ, στην κατηγορία του Tucson, η Κορεάτικη εταιρεία μοιάζει να έχει αφήσει πολύ πίσω τις υπόλοιπες με ανταγωνιστικές προτάσεις στην αγορά.

Με πλούσιο εξοπλισμό από τη βασική του κιόλας έκδοση, το Τucson που είχε ανακηρυχθεί ελληνικό “Αυτοκίνητο της Χρονιάς” για το 2022, είναι ένα απόλυτα σύγχρονο, μοντέρνο και ολοκληρωμένο οικογενειακό SUV, σε κάθε του έκδοση. Ειδικότερα όμως, το Tucson Hybrid συνδυάζει εξαιρετικές επιδόσεις με ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Με τον τρόπο αυτό δικαιώνει τις επιλογές των τεχνικών της Hyundai, που έχουν συνδυάσει ένα δυνατό -ελέω turbo- κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων, έναν ηλεκτροκινητήρα 91 ίππων και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 13,8 kWh. Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος είναι 265 ίπποι το σύνολο διακρίνεται για την πολιτισμένη του λειτουργία, που την ίδια στιγμή προσφέρει πάντα επάρκεια απόδοσης στον οδηγό του.

Jeep Compass 4xe

Φέρνοντας το βαρύτιμο όνομα της Jeep στη νέα εξηλεκτρισμένη εποχή της αυτοκίνησης, το Compass με την plug-in υβριδική έκδοση που αποδίδει συνδυαστικά 190 ίππους. Συνδυάζοντας τον 1.300άρη turbo κινητήρα με τους 130 ίππους και δύο ηλεκτροκινητήρες 60 ίππων, το σύνολο προσφέρεται με συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι άλλων ανταγωνιστικών, την τετρακίνηση.

Η μπαταρία με τη χωρητικότητα των 11,4 kWh, προσφέρει σύμφωνα με τον κατασκευαστή 50 χιλιόμετρα “ηλεκτρικής αυτονομίας” που μπορεί να τα εκμεταλλευτεί εύκολα και πολύ υψηλό επίπεδο άνεσης ο οδηγός στο αστικό οδικό δίκτυο. Η δυνατότητα φόρτισης από οικιακό ρεύμα, οδηγεί σε μια διαδικασία που διαρκεί περίπου 5 ώρες, κάτι που σημαίνει πως βάζοντας το αυτοκίνητο στην πρίζα το βράδυ, το πρωί είναι έτοιμο για 50 χλμ. μηδενικών ρύπων.

Οι μικροί πρόβολοι εμπρός και πίσω του αμαξώματος, μαζί με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, δίνουν ένα σύνολο που δεν είναι μόνο στα χαρτιά έτοιμο να εκμεταλλευτεί την τετρακίνηση αλλά έχει και το απαιτούμενο hardware. Κάτι που αποδεικνύεται και στην πράξη με τρόπο πραγματικά εντυπωσιακό- όπως αρμόζει σε ένα μοντέλο της Jeep.

Kia Sportage 265 PS 4WD PHEV

Μια ακόμα πρόταση από την Κορέα, η οποία ξεχωρίζει για την αισθητική της τοποθέτηση. Είναι τέτοιο το επίτευγμα των σχεδιαστών της Kia, που η εμφάνιση του Sportage είναι από μόνη της ένας καλός λόγος για να δει κανείς πιο “ζεστά” την απόκτηση του ολοκληρωμένου αυτού SUV. Με τα γνωστά μηχανικά μέρη που διακρίνονται για την αποτελεσματικότητά τους, το Sportage στην plug-in υβριδική του έκδοση είναι μια από τις πληρέστερες προτάσεις της αγοράς.

Τετρακίνητο με συνδυαστική ισχύ 265 ίππων, το Sportage πλασάρεται σε μια ομολογουμένως πολύ δύσκολη κατηγορία της αγοράς, στη οποία οι αγοραστές έχουν υψηλές απαιτήσεις. Όπως όλα δείχνουν όμως από τη μέχρι τώρα εμπορική πορεία του μοντέλου, η τοποθέτησή του από το εργοστάσιο (σε ότι αφορά τον εξοπλισμό του) και την ελληνική αντιπροσωπεία (σε ότι αφορά την τιμολογιακή αντιμετώπιση), είναι απόλυτα πετυχημένη.

Ο ηλεκτροκινητήρας των 91 ίππων, συνδυάζεται με τον turbo βενζινοκινητήρα των 1,6 λίτρων (180 ίππων) και τη μπαταρία των 13,8 kWh. Το αποτέλεσμα των παραπάνω είναι ένα απόλυτα ικανό υβριδικό σύνολο που περιορίζει σημαντικά τη μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου. Με τη μπαταρία του πλήρως φορτισμένη, το Sportage μπορεί να διανύσει μόνο με ηλεκτρική ενέργεια, 70 χιλιόμετρα- τιμή από τις μεγαλύτερες της αγοράς μέχρι στιγμής.

Mercedes GLA 250e

Δεν χρειάζεται να πούμε πως το μοντέλο με το τριάκτινο αστέρι, έχει το δικό του κοινό, το οποίο τα τελευταία χρόνια που η Mercedes-Benz έχει κάνει ένα άνοιγμα προς τα μικρότερα ηλικιακά target groups των αγοραστών, έχει γίνει και πολύ φανατικό. Η ποιότητα από την οποία ξεχειλίζουν τα μοντέλα της Mercedes, έρχεται να συνδυαστεί με ένα αποτελεσματικό plug-in σύνολο και ο συνδυασμός είναι εξαιρετικός.

Με 218 ίππους συνδυαστική απόδοση ισχύος και 450 Nm ροπής, η συγκεκριμένη έκδοση προσφέρει επάρκεια και στον τομέα των επιδόσεων- εκτός όλων των άλλων που έχουν να κάνουν με την επάρκεια των χώρων για την εξυπηρέτηση 5 ατόμων, την τεχνολογική και εξοπλιστική πληρότητα αλλά και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που μπορούν να κρίνουν το αποτέλεσμα υπέρ του μοντέλου της Mercedes-Benz σε οποιαδήποτε σύγκριση.

Της “πάει” πολύ η πολιτισμένη, χωρίς θόρυβο, αμιγώς ηλεκτρική κίνηση που της εξασφαλίζει η μπαταρία του υβριδικού συνόλου το οποίο σε τυπική οικιακή πρίζα φορτίζει σε 7 ώρες, ενώ με wallbox των 7,6 kW, ο χρόνος μειώνεται δραματικά, καθώς σε 25 περίπου λεπτά της ώρας, η φόρτιση από το 10% φτάνει στο 80%.

Opel Grandland PHEV

Αισθητικά, η προσέγγιση της Opel είναι άκρως επιτυχημένη. Η σχεδιαστική ταυτότητα του Grandland είναι ικανή να “φέρει κόσμο” στις αντιπροσωπείες, κάτι που συμβαίνει ούτως ή άλλως και με τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας της Γερμανικής εταιρείας. “Από κοντά” ωστόσο, θα δει κανείς ένα πληρέστατο εξοπλιστικά μοντέλο, που έχει ένα ικανότατο plug-in υβριδικό σύνολο με συνδυαστική ισχύ 225 ίππων.

Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς σε αυτή την έκδοση που θεωρείται βασική για το Grandland, μια και υπάρχει και δυνατότερη, τετρακίνητη με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και συνδυαστική ισχύ 300 ίππων. Η αισθητική συνέπεια που συναντάται και στην καμπίνα, αποτελεί το καλύτερο συμπλήρωμα για την συμπαγή εικόνα του μοντέλου που πραγματικά αξίζει να δει από κοντά όποιος αναζητά ένα ικανό και οικονομικό στο χρήση του SUV για όλες τις “αποστολές”.

Σημειώνουμε απλά πως με τη μπαταρία των 14,2 kWh πλήρως φορτισμένη, η αυτονομία που παρουσιάζει το Grandland σε λειτουργία μηδενικών ρύπων, φτάνει τα 65 χιλιόμετρα. Το Grandland πάντως, το επιλέγει κανείς για την εμφάνισή του κυρίως, καθώς επίσης και για την “υπογραφή” της Opel πάνω σε θέματα που άπτονται της άνεσης των επιβατών του, όπως είναι η επιλογή των καθισμάτων με τη σφραγίδα πιστοποίησης της καλής εργονομίας από την AGR.

Peugeot 3008 Plug-in Hybrid

Με το 3008 η Peugeot έχει αλλάξει για τα καλά σελίδα. Είναι το μοντέλο- σταθμός για τη μεγάλη αλλαγή ολόκληρης της εταιρείας, σε νέες αισθητικές φόρμες και με πιο σύγχρονο προφίλ. Η Γαλλική εταιρεία επέλεξε το SUV της για να κάνει εντυπωσιακή είσοδο στη νέα της εποχή και όπως όλα δείχνουν, ο στόχος επετεύχθη και μάλιστα με τρόπο εκκωφαντικό.

Στην plug in υβριδική του εκδοχή, το 3008 είναι ένα απόλυτα ικανό GT/SUV που μπορεί να ικανοποιήσει και τις απαιτήσεις για εξαιρετικές επιδόσεις, εκτός όλων των άλλων που αφορούν στην premium διάθεση, τα ποιοτικά χαρακτηριστικά και την ευρυχωρία. Όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα που χρησιμοποιούν κοινά μηχανικά μέρη, το 3008 προσφέρεται σε εκδόσεις με 180, 225 και 300 ίππους- με την τελευταία να είναι και τετρακίνητη.

Από τη βασική κιόλας έκδοση των 180 ίππων και των 44.900 ευρώ, το 3008 PHEV προσφέρεται με το εξαιρετικά πολιτισμένο σε λειτουργία EAT8 κιβώτιο ταχυτήτων. Η μπαταρία είναι και εδώ χωρητικότητας 12,4 kWh και η αυτονομία με πλήρως φορτισμένη μπαταρία αν θέλει να κινηθεί κανείς μόνο με τη δύναμη των 110 ίππων του ηλεκτροκινητήρα, είναι έως και 59 χιλιόμετρα.

Suzuki Across PHEV


Το “δίδυμο” αδερφάκι του Toyota RAV4, έρχεται με ίδιο ακριβώς προφίλ και πανομοιότυπα χαρακτηριστικά. Είναι προϊόν της συνεργασίας μεταξύ Toyota και Suzuki- αν και μάλλον στην προκειμένη περίπτωση, πρέπει να μιλάμε για συμφωνία αφού μόνο τα σήματα των εταιρειών κάνουν την (όποια) διαφορά.

Βασίζεται σε ένα ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο 2,5 λίτρων και απόδοσης 185 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας ανά άξονα) διαμορφώνοντας συνολική απόδοση 305 ίππων προς τέρψιν του οδηγού. Όπως καταλαβαίνετε, με τη συνδρομή και του “μιας σχέσης” E-CVT κιβωτίου ταχυτήτων, το βάρος που ξεπερνά τους 2 τόνους, “εξατμίζεται” από την απόδοση του συνόλου και την αποτελεσματική τετρακίνηση.

Οι πλούσιοι χώροι και η αλεξίσφαιρη ποιότητα είναι τα χαρακτηριστικά που έρχονται να προστεθούν στη λίστα των προτερημάτων του αυτοκινήτου, που εφοδιάζεται με μπαταρία 18,1 kWh που εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία έως και 65 χιλιομέτρων. Ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο στην πράξη, είναι και το ιδιαίτερα χαμηλό επίπεδο της κατανάλωσης καυσίμου, που σε πραγματικές συνθήκες είναι αρκετά κάτω από τα 7,0 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα απόστασης.

Toyota RAV4 Plug-in Hybrid

Με τη σφραγίδα της Toyota να παίζει οπωσδήποτε το ρόλο της, το RAV4 στην καλύτερή του φόρμα, είναι σε αυτή τη λίστα ως μια από τις πιο ικανές περιπτώσεις. Η δύναμη και τα χαρακτηριστικά του, όπως τα είδατε και στο Suzuki Across, το καθιστούν μια από τις πλέον δυναμικές περιπτώσεις για αγορά στη συγκεκριμένη κατηγορία, ιδιαίτερα για όσους θέλουν τους πλούσιους χώρους.

Από εκεί και πέρα, αυτό που έχουμε να προσθέσουμε είναι το γεγονός πως το μοντέλο της Toyota τοποθετείται στην κορυφή της λίστας των μοντέλων με τις εκτός δρόμου διαθέσεις. Μέχρι στιγμής, η Ιαπωνική εταιρεία έχει γκάμα 5 αυτοκινήτων σε αυτή την “υπο-κατηγορία”, που ξεκινά από το Aygo και φτάνει έως και το Land Cruiser.

Όπως και στο Across, έτσι και εδώ, η μπαταρία έχει χωρητικότητα 18,1 kWh και προσφέρει τη δυνατότητα κάλυψης έως και 75 χιλιομέτρων σε κατάσταση μηδενικών ρύπων. Κατά τα άλλα, η απόδοση του συνόλου και η τετρακίνηση, επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 6,0 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του αυτοκινήτου περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα.

Volvo ΧC40

Η Volvo κάνει εντυπωσιακή “είσοδο” σε αυτή την κατηγορία των PHEV υβριδικών με δύο παραλλαγές αμαξώματος (C40 με coupe στοιχεία και XC40), χρησιμοποιώντας ένα αναγνωρισμένης αξίας υβριδικό σύνολο. Tο XC40 Recharge Plug-in αξιοποιεί τον τρικύλινδρο turbo κινητήρα της Volvo των 1,5 λίτρων ο οποίος αποδίδει 180 ίππους.

Με τη βοήθεια ενός ηλεκτρικού κινητήρα 82 ίππων, παρουσιάζει συνδυασμένη ισχύ (έκδοση Τ5) 262 ίππων και μέγιστη τιμή ροπής τα 445 Nm. Με τα δεδομένα αυτά, είναι πολύ καλές και οι επιδόσεις του αυτοκινήτου, από τις οποίες ενδεικτικά “κρατάμε” το χρόνο για την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα που είναι μόνο 7,2 δευτερόλεπτα.

Μεγάλου ατού του μοντέλου, είναι και η ύπαρξη “μικρότερης” σε απόδοση έκδοση, η Τ4, που μπορεί να βασίζεται στον ίδιο κινητήρα βενζίνης ο οποίος όμως εμφανίζει απόδοση 129 ίππων και συνδυαστική 211 ίππων. Το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη συμπληρώνει ιδανικά την εξαιρετική υβριδική διάταξη και στις δύο περιπτώσεις, συνδυάζοντας την οικονομία σε καύσιμο με έναν ανεξίτηλα δυναμικό οδηγικό χαρακτήρα.

VW Tiguan 1.4 eHybrid

Με το νέο Tiguan προ των πυλών, η πρόταση της VW στην κατηγορία αποκτά το δικό της ενδιαφέρον. Σαν μοντέλο, το Tiguan έχει κατακτήσει το κοινό προσφέροντας όλα όσα μπορεί να ζητήσει κανείς, από ένα μοντέλο της εταιρείας. Καλή ποιότητα κατασκευής, υψηλή απόδοση από τους κινητήρες βενζίνης και ευρυχωρία για τις οικογενειακές μεταφορικές ανάγκες.

Με 245 ίππους και πολύ καλή ρύθμιση στην ανάρτηση για να τους διαχειρίζεται σωστά και χωρίς να κουράζει τους επιβάτες του, το Tiguan στην έκδοση PHEV είναι ένα από τα πληρέστερα μοντέλα της κατηγορίας. Χώρια που σε σύγκριση με ανταγωνιστικά μοντέλα- σε αντίστοιχες υβριδικές εκδόσεις “με πρίζα” έχει και πολύ καλή τιμολογιακή τοποθέτηση.

Πηγή: Sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΕΡΓΑ

Οι πιο γρήγορες πτήσεις διαρκούν από 2 έως 20 λεπτά στον αέρα, με μία από αυτές να πραγματοποιείται πάνω από τα νερά του Αιγαίου....

ΧΙΟΣ

Ο Δήμος Χίου ενημερώνει ότι στα πλαίσια του έργου «Βελτίωση Ασφαλείας Οδών Δήμου Χίου», θα ξεκινήσει εργασίες στις παρακάτω οδούς: Α) Τμήμα της οδού...

ΠΕΡΙΕΡΓΑ

Τα ισραηλινά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι ένας στρατιωτικός οδηγός κατέγραψε αντιαεροπορικές συστοιχίες πυραύλων  του Iron Dome και έστειλε τις φωτογραφίες στο ψεύτικο  προφίλ μιας...

ΧΙΟΣ

ΣΑΒΒΑΤΟ – ΚΥΡΙΑΚΗ 27-28/4/2024 SATURDAY – SUNDAY 27-28/4/2024 ΚΑΡΥΕΣ ΧΙΟΣ – KARIES VILLAGE CHIOS  Ημέρα  Δράση  Ώρα  Τοποθεσία Πέμπτη 25/4/2024  Συνέντευξη Τύπου  12:00  Αίθουσα...

Advertisement