Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η Opel αποκαλύπτει το νέο της έμβλημα

Θα συνεχίσει να αποτελεί κεντρικό στοιχείο του Opel Compass, ενός από τα κύρια χαρακτηριστικά της συναρπαστικής σχεδιαστικής φιλοσοφίας του κατασκευαστή από το Ρίσελσχαημ. Ταυτόχρονα, παραμένει στο κέντρο του Opel Vizor, που αποτελεί το νέο πρόσωπο της μάρκας. Το έμβλημα του Κεραυνού (“Blitz” στα Γερμανικά) συνδέεται στενά με τον ηλεκτρισμό και συμβολίζει με ιδανικό τρόπο τη στρατηγική της Opel προς την ηλεκτροκίνηση.

“Το ‘Blitz’ μας είναι πιο επίκαιρο από ποτέ. Συμβολίζει τη δέσμευσή μας για τον εκδημοκρατισμό της καινοτομίας και της κινητικότητας και παράλληλα, επικοινωνεί τη στρατηγική μας στο να γίνουμε μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα στην Ευρώπη έως το 2028. Ήδη αυτή τη στιγμή, η γκάμα μοντέλων μας περιλαμβάνει 15 ηλεκτροκίνητα μοντέλα και μπορούμε με υπερηφάνεια να πούμε ότι η Opel είναι ηλεκτρική,” δήλωσε ο CEO της Opel, Φλόριαν Χιέτλ.

Πηγή: Sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΧΙΟΣ

Το Διοικητικό Συμβούλιο, ο Σύλλογος Διδασκόντων και σύσσωμη η μαθητική κοινότητα του Πρότυπου ΕΠΑ.Λ ΤΣΑΚΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΤΕΕΝΣ) εκφράζουν τη βαθειά τους...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το Symbioz εντάσσεται σε μια πραγματικά αξιόλογη γκάμα οικογενειακών μοντέλων, 60 χρόνια σχεδόν μετά την κυκλοφορία του Renault 16, με τη μοντέρνα, ευρύχωρη και...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Πιο συγκεκριμένα, το θερινό PremiumContact 7 βρέθηκε στην κορυφή ανεξάρτητων δοκιμών από περιοδικά αυτοκινήτου στη Μεγάλη Βρετανία, στη Σκανδιναβία και στην Πολωνία. Οι αξιολογήσεις...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Για την Porsche, τα αρχικά GTS σημαίνουν Gran Turismo Sport και αυτό στην πράξη σημαίνει πως το αυτοκίνητο που τα φέρει, εμφανίζει μια επιπλέον...

Advertisement