Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Πλήρης αποκάλυψη για το ολοκαίνουριο Hyundai KONA – Τον Ιούνιο στην Ελλάδα

Η Hyundai αποκάλυψε πλήρως το KONA δεύτερης γενιάς, για το οποίο μας είχε προϊδεάσει τον περασμένο Δεκέμβριο. Η Παγκόσμια Πρεμιέρα του ολοκαίνουργιου B-SUV έγινε διαδικτυακά την Τρίτη 7 Μαρτίου. Η γκάμα του νέου μοντέλου περιλαμβάνει επιλογές βενζίνης και HEV (full hybrid), οι οποίες αναμένονται στην ελληνική αγορά τον Ιούνιο, καθώς και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (EV) που θα έρθει το φθινόπωρο. Φυσικά, διαθέσιμες θα είναι και οι σπορ εκδόσεις N Line.

Διαστάσεις

Σε σύγκριση με το προηγούμενο KONA, το νέο μοντέλο έχει αυξημένες διαστάσεις. Με βάση την έκδοση EV, το μήκος του αμαξώματος πλέον φτάνει τα 4.355 mm, 175 mm μεγαλύτερο από την πρώτη γενιά του 2017. Το μεταξόνιο είναι στα 2.660 mm (+60 mm), το πλάτος στα 1.825 mm (+25 mm) και το ύψος στα 1.575 mm (+ 20 mm).

Εμφάνιση

Σχεδιαστικά, το ολοκαίνουριο KONA διατηρεί τον εμβληματικό του χαρακτήρα, στοχεύοντας ωστόσο στο lifestyle όλων των ηλικιών. Το φουτουριστικό αμάξωμα υπερέχει στην αεροδυναμική απόδοση και προσδίδει περισσότερο στιλ με το παραμετρικό μοτίβο των φωτιστικών σωμάτων και την πίσω λωρίδα Pixelated Seamless Horizon Lamp.

Οι εκδόσεις N Line διαθέτουν μαύρους καθρέπτες, πίσω αεροτομή και προαιρετικά μαύρη οροφή, πιο επιθετικούς σχεδιαστικά προφυλακτήρες, διπλές εξατμίσεις και τονισμένα σπόιλερ.

Εσωτερικό

Το οδηγοκεντρικό ταμπλό τονίζεται από ένα αιωρούμενο οριζόντιο C-Pad με ενσωματωμένες τις διπλές οθόνες 12,3’’, για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το infotainment. Μεταξύ των αναβαθμίσεων είναι επίσης το ψηφιακό κλειδί Digital Key 2 Touch, οι πλήρεις ενημερώσεις Over-the-Air (OTA) και το Connected Car Navigation Cockpit (ccNC). Ο επιλογέας ταχυτήτων shift-by-wire έχει μεταφερθεί από την κεντρική κονσόλα στην κολόνα του τιμονιού, απελευθερώνοντας χώρο για περισσότερες θήκες.

Χάρη στις αναβαθμισμένες εξωτερικές διαστάσεις, το εσωτερικό είναι ακόμη πιο ευρύχωρο.

Σύμφωνα με τη Hyundai, τα μπροστινά καθίσματα παρέχουν βελτιωμένη άνεση στην κατανομή της πίεσης του σώματος βοηθώντας στην ανακούφιση της κόπωσης μετά την οδήγηση. Το Curveless Bench Seat στη πίσω σειρά καθισμάτων μεγιστοποιεί την πρακτικότητα και διαθέτει μοχλό δύο σταδίων για εύκολη ανάκληση.

Ο χώρος αποσκευών είναι επίσης μεγαλύτερος με όγκο έως και 466 λίτρα και περισσότερη ευκολία φόρτωσης, χάρη και στο προσαρμόσιμο, έξυπνο ηλεκτροκίνητο πορτμπαγκάζ.

KONA Electric

Η Hyundai απέφυγε να μας αποκαλύψει την πλήρη γκάμα κινητήρων βενζίνης και hybrid του νέου KONA. Αντίθετα, μας έδωσε πολλές πληροφορίες για την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Το νέο KONA Electric προσφέρει κορυφαία αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία στην κατηγορία των B-SUV, η οποία ξεπερνά τα 490 km στην έκδοση Long Range.

Υπάρχουν δύο διαθέσιμες εκδόσεις 2WD:

  • Long Range με μπαταρία 65,4 kWh και ηλεκτροκινητήρα 218 ίππων και 255 Nm.
  • Standard Range με μπαταρία 48,4 kWh και ηλεκτρικό μοτέρ 156 ίππων και 255 Nm.

Υπάρχει επίσης νέο i-PEDAL το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να επιταχύνει ή να επιβραδύνει χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ του γκαζιού. Το έξυπνο σύστημα ανάκτησης ενέργειας προσαρμόζει αυτόματα την ένταση πέδησης.

Το KONA Electric διαθέτει επίσης:

  • Ενεργά πτερύγια αέρα.
  • Μπροστινό πορτμπαγκάζ (frunk) με χωρητικότητα 27 λίτρων.
  • Head-up Display (HUD) που εμφανίζει απαραίτητες πληροφορίες σε μια περιοχή προβολής 12 ιντσών στο παρμπρίζ.
  • Eco Package.
  • Ηλεκτρονικό ενεργό σχεδιασμό ήχου (e-ASD), που δημιουργεί έναν ήχο στην καμπίνα, λαμβάνοντας υπόψη μεταβλητές, όπως η ταχύτητα οδήγησης, η ροπή, η κατάσταση του κινητήρα και η επιτάχυνση. Ο οδηγός μπορεί να ελέγξει και να προσαρμόσει την ένταση του ήχου.
  • Εσωτερικές και εξωτερικές παροχές ρεύματος Vehicle-to-Load (V2L), οι οποίες μπορούν να τροφοδοτήσουν οποιαδήποτε συσκευή ή να φορτίσουν ηλεκτρικό εξοπλισμό, με εσωτερικές και εξωτερικές πρίζες. Στο εσωτερικό, οι συσκευές μπορούν να συνδεθούν σε μια τυπική πρίζα στην πίσω κεντρική κονσόλα, ενώ εξωτερικά οι συσκευές και οι οικιακές συσκευές μπορούν να συνδεθούν χρησιμοποιώντας έναν προσαρμογέα V2L.

Συστήματα υποβοήθησης οδήγησης

Το ολοκαίνουριο KONA διαθέτει το προηγμένο πακέτο υποβοήθησης του οδηγού (ADAS) και τα συστήματα ασφαλείας SmartSense της Hyundai, συμπεριλαμβανομένης της αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 2. Ανάμεσά τους είναι και τα εξής:

  • Forward Collision-Avoidance Assist / υποβοήθησης αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης (FCA)
  • Blind-spot View Monitor / οθόνη προβολής τυφλού σημείου (BVM)
  • Blind-Spot Collision-Avoidance Assist / υποβοήθηση αποφυγής σύγκρουσης τυφλού σημείου (BCA)
  • Remote Smart Parking Assist / απομακρυσμένη έξυπνη υποβοήθηση στάθμευσης (RSPA)
  • Driver Status Monitor / παρακολούθηση κατάστασης οδηγού (DSM)
  • Driver Attention Warning / προειδοποίηση προσοχής οδηγού (DAW)
  • Intelligent Speed Limit Assist / έξυπνη υποβοήθηση ορίου ταχύτητας (ISLA)
  • High Beam Assist /υποβοήθηση μεγάλης σκάλας φώτων (HBA)
  • Lane Keeping Assist / υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας (LKA)
  • Lane Following Assist / υποβοήθηση παραμονής στη λωρίδας (LFA)
  • Parking Collision-Avoidance Assist / αποφυγή σύγκρουσης κατά τους ελιγμούς στάθμευσης (PCA)
  • Highway Driving Assist / υποβοήθηση οδήγησης σε αυτοκινητόδρομο (HDA)
  • Navigation-based Smart Cruise Control / έξυπνο cruise control με δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης (NSCC)
  • Surround View Monitor / Περιμετρική θέαση (SVM)
  • Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist / υποβοήθηση αποφυγής σύγκρουσης με κάθετα διερχόμενα οχήματα κατά την όπισθεν (RCCA)

Ειδικότερα, το Driver Status Monitor (DSM) χρησιμοποιεί την εσωτερική κάμερα για να αναλύσει το πρόσωπο του οδηγού και, σε περίπτωση υπνηλίας ή απροσεξίας, να τον ειδοποιήσει ή να παρέμβει, εάν είναι απαραίτητο. Το Έξυπνο Σύστημα Υποβοήθησης Στάθμευσης (RSPA) βοηθά από απόσταση τους οδηγούς να εισέρχονται και να εξέρχονται από τις θέσεις στάθμευσης. Με το πάτημα του κουμπιού smart key το αυτοκίνητο μετακινείται προς τα εμπρός ή προς τα πίσω. Όταν, τέλος, ο οδηγός αποφασίσει να κάνει μια αλλαγή λωρίδας, το Blind-spot View Monitor (BVM) μπορεί να τον προειδοποιήσει για πιθανό κίνδυνο σύγκρουσης με άλλα οχήματα στην τυφλή γωνία.


Πηγή: Sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΕΛΛΑΔΑ

Το ατύχημα σημειώθηκε στην οδό Πανεπιστημίου στο κέντρο της Αθήνας όταν ένα καλώδιο κόπηκε από τρόλεϊ και έπεσε σε τουριστικό δυόροφο λεωφορείο, με αποτέλεσμα να σπάσουν τζάμια. Σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχουν 6 ελαφρά τραυματίες,...

ΧΙΟΣ

Μέσα σε μία εβδομάδα 5.970 Τούρκοι επισκέφθηκαν τη Χίο λόγω Μπαϊραμιού, εκ των οποίων οι 1.051 έλαβαν «visa express» από το Τελωνείο. Απόλυτα ικανοποιημένοι...

ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Στις εκδηλώσεις που διοργανώνει η Ιερά Μητρόπολη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου για τα 200 χρόνια από το μαρτύριο των τεσσάρων Νεομαρτύρων Αγγελή, Μανουήλ, Γεωργίου και...

ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Στην Αθήνα έφτασε νωρίς το μεσημέρι της Δευτέρας ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος στο πλαίσιο τετραήμερης επίσημης επίσκεψης, στο πλαίσιο της οποίας, αύριο, Τρίτη,...

Advertisement