Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Νέο Peugeot 408: Μάθετε τα πάντα για το γαλλικό οικογενειακό μοντέλο

Το ολοκαίνουριο 408 τοποθετεί τον εντυπωσιακό σχεδιασμό της Peugeot σε ένα νέο επίπεδο, σε μια νέα εποχή! Το γαλλικό ‘fastback’ ξεχωρίζει με τη σιλουέτα αιλουροειδούς, διακρίνεται από μοναδική γοητεία και με τη μηχανολογική του αρτιότητα υπόσχεται υψηλή απόδοση, οδηγική ευχαρίστηση και οικονομία.

Οι γραμμές του είναι έντονες, η μάσκα είναι στο ίδιο χρώμα με το αμάξωμα και κοσμείται από το νέο σήμα της Peugeot, ενώ το ανεστραμμένο σχήμα του πίσω προφυλακτήρα δίνει στο προφίλ μια έντονη προσωπικότητα.

Η κλίση της οροφής προς τα πίσω συμβάλλει ενεργά στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου, με τη ροή του αέρα να βελτιστοποιείται καθοδηγούμενη από δύο “αυτιά γάτας” που δημιουργούν έναν βέλτιστο αεροδυναμικό διάδρομο προς την αεροτομή του πορτμπαγκάζ.

Άλλα στοιχεία που το ξεχωρίζουν είναι οι εμβληματικές ζάντες 20 ιντσών, η φωτιστική υπογραφή με τους γνωστούς πλέον ‘κυνόδοντες’ εμπρός και τα πίσω φώτα LED με τις τρεις ’νυχιές’.

Με μήκος 4.69 m και με μακρύ μεταξόνιο που φτάνει τα 2.79 m, το νέο Peugeot 408 υπόσχεται αξιοζήλευτη άνεση στους επιβάτες του πίσω καθίσματος, ενώ το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 536 λίτρα, τιμή η οποία μπορεί να φτάσει έως και τα 1.611 λίτρα, με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Στο εσωτερικό κυριαρχεί φυσικά η τελευταία γενιά του Peugeot i-Cockpit, με το μικρής διαμέτρου τιμόνι και τις οθόνες για τον πίνακα οργάνων και το infotainment.

Τοποθετημένος στο ύψος των ματιών, ακριβώς πάνω από το τιμόνι, ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων 10 ιντσών προσαρμόζεται στις επιλογές του οδηγού και ενσωματώνει, στην έκδοση GT, τρισδιάστατη τεχνολογία απεικόνισης.

Η κεντρική οθόνη αφής των 10 ιντσών είναι τοποθετημένη λίγο πιο χαμηλά από το επίπεδο του ψηφιακού πίνακα οργάνων για να βρίσκεται πιο κοντά στο χέρι του οδηγού. Το σύστημα διαθέτει πλήρως διαμορφώσιμα πλήκτρα αφής (i-toggles) τα οποία είναι τοποθετημένα κάτω από την κεντρική οθόνη σαν ανοιχτό βιβλίο. Κάθε i-toggle είναι μια συντόμευση που ενεργοποιείται με τη αφή, και χρησιμοποιείται για ρυθμίσεις του κλιματισμού, των επαφών του τηλεφώνου, της αναζήτησης ραδιοφωνικών σταθμών ή των διάφορων εφαρμογών ανάλογα με τις προτιμήσεις του κάθε χρήστη.

Το Peugeot i-Connect Advanced είναι εξοπλισμένο με ένα πανίσχυρο και αποτελεσματικό σύστημα δικτυωμένης πλοήγησης της TomTom. Ο χάρτης εμφανίζεται σε ολόκληρη την οθόνη 10 ιντσών για εύκολη ανάγνωση. Το σύστημα ενημερώνεται «over the air», δηλαδή απευθείας με τη μετάδοση των δεδομένων μέσω του τηλεπικοινωνιακού δικτύου.

Το σύστημα αναγνώρισης φυσικής ομιλίας “OK Peugeot” βελτιώνει το επίπεδο ασφαλείας και είναι ιδιαίτερα εύκολο στη χρήση του. Παρέχει πρόσβαση σε κάθε ενημέρωση σχετική με τις λειτουργίες του infotainment.

Το νέο Peugeot 408 θα κυκλοφορήσει στην αγορά στις αρχές του 2023, σε δύο plug in υβριδικές εκδόσεις 1.6 Turbo με 180 και 225 ίππους και μία βενζινοκίνητη 1.2 Turbo με 130 ίππους. Και οι τρεις κινητήρες θα είναι διαθέσιμοι με στάνταρ 8άρι αυτόματο κιβώτιο EAT8. Λίγους μήνες μετά, η γκάμα θα συμπληρωθεί και με μία αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση.

Πιο αναλυτικά, η γκάμα του νέου Peugeot 408 αποτελείται από τις εξής επιλογές κινητήρα:

  • 1.2T PURETECH EAT8: Με κίνηση στους 2 τροχούς, κινητήρα PureTech 130 ίππων και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EAT8 8 ταχυτήτων.
  • 1.6T PLUG-IN HYBRID 225 e-EAT8: Με κίνηση στους 2 τροχούς, συνδυασμό κινητήρα PureTech 180 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 81 kW, και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων e-EAT8 8 ταχυτήτων.
  • 1.6T PLUG-IN HYBRID 180 e-EAT8: Με κίνηση στους 2 τροχούς, συνδυασμό κινητήρα PureTech 150 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 81 Kw, και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων e-EAT8 8 ταχυτήτων.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου και στις δύο plug-in hybrid εκδόσεις έχει χωρητικότητα 12,4 kWh και αποδίδει 102 kW. Διατίθενται δύο τύποι ενσωματωμένων φορτιστών:

  1. ένας φορτιστής 3,7 kW μονοφασικού ρεύματος στο βασικό εξοπλισμό και
  2. ένας προαιρετικός μονοφασικός των 7,4 kW.

Οι εκτιμώμενοι χρόνοι φόρτισης είναι οι παρακάτω :

  • Σε WallBox (32 A) των 7,4 kW και με τον μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή των 7,4kW, μία πλήρης φόρτιση διαρκεί 1 ώρα και 55 λεπτά.
  • Σε ενισχυμένη παροχή (16 A) και με τον μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή των 3,7 kW, μία πλήρης φόρτιση διαρκεί 3 ώρες και 50 λεπτά.
  • Σε συμβατική παροχή (8A) και με τον μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή των 3,7 kW, μία πλήρης φόρτιση διαρκεί 7,5 ώρες περίπου.

Στον τομέα της ασφάλειας, με τη βοήθεια 6 καμερών και 9 ραντάρ, τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης παρέχουν στον οδηγό και τους επιβάτες, ηρεμία και ασφάλεια. Μεταξύ αυτών είναι:

  • το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με προειδοποίηση επικείμενης σύγκρουσης: αναγνωρίζει την παρουσία πεζών και ποδηλατών ημέρα και νύχτα, με ταχύτητα από 7 έως και 140 km/h ανάλογα με την έκδοση,
  • το ενεργό σύστημα προειδοποίησης ακούσιας εκτροπής από τη λωρίδα κυκλοφορίας και διόρθωση πορείας,
  • το προσαρμοζόμενο (Adaptive) Cruise Control με λειτουργία Stop & Go,
  • το σύστημα νυκτερινής ορατότητας (Night Vision), που προειδοποιεί για την παρουσία ζώων, πεζών ή ποδηλατών, στην πορεία του αυτοκινήτου, πριν αυτοί φωτιστούν από τις δέσμες των προβολέων του αυτοκινήτου,
  • ο έλεγχος τυφλών σημείων μεγάλης εμβέλειας (Long-range blind spot monitoring), 75 μέτρων,
  • η προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας (Rear Traffic Alert), που προειδοποιεί για ενδεχόμενη σύγκρουση,
  • η προειδοποίηση απόσπασης προσοχής του οδηγού. Αναγνωρίζει την έλλειψη επαγρύπνησης του οδηγού κατά τη διάρκεια πολύωρης οδήγησης και με ταχύτητα πάνω από 65 km/h, μέσω της ανάλυσης των μικρο-κινήσεων του τιμονιού,
  • η διευρυμένη αναγνώριση πινακίδων οδικής σημάνσεως και εμφάνισή τους στον ψηφιακό πίνακα οργάνων: πινακίδες stop, μονόδρομων, απαγορευτικά προσπεράσματος, τέλος απαγορευτικού προσπεράσματος, επιπλέον των συνηθισμένων πινακίδων που αφορούν τα όρια ταχύτητας,
  • η υψηλής ευκρίνειας κάμερα οπισθοπορείας με κάλυψη πεδίου 180 μοιρών με ενσωματωμένο σύστημα πλύσης,
  • E-call + κλήση έκτακτης ανάγκης με ενημέρωση για τον αριθμό των επιβατών και γεω-εντοπισμό που περιλαμβάνει και την κατεύθυνση του αυτοκινήτου στο δρόμο.

Το πακέτο Drive Assist 2.0 αποτελεί ένα ακόμη βήμα προς την ημιαυτόνομη οδήγηση, που θα είναι διαθέσιμη στο μέλλον. Το συγκεκριμένο πακέτο περιλαμβάνει το Προσαρμοζόμενο Cruise Control με λειτουργία Stop and Go και το σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας.

Διαθέτει, τέλος, δύο επιπλέον λειτουργίες που βοηθούν την οδήγηση σε δρόμους διπλής κυκλοφορίας:

  • Ημιαυτόματη αλλαγή λωρίδας, που δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να προσπεράσει το προπορευόμενο όχημα και να επιστρέψει κατόπιν στη λωρίδα του. Ενεργό με ταχύτητες από 70 έως 180 km/h.
  • Σύσταση για προβλεπόμενο όριο ταχύτητας, που προτείνει στον οδηγό να προσαρμόσει την ταχύτητά του (επιταχύνοντας ή επιβραδύνοντας) ανάλογα με τις πινακίδες των ορίων ταχύτητας.

Πηγή: Sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Είκοσι τέσσερα (24) συνολικά περιστατικά, κατά τα οποία λέμβοι με περίπου χίλιους εκατόν τριάντα (1.130) αλλοδαπούς επιχείρησαν να εισέλθουν στα ελληνικά χωρικά ύδατα, καταγράφηκαν...

ΧΙΟΣ

Από το Τμήμα Τροχαίας Χίου διενεργείται προανάκριση για τροχαίο ατύχημα, που έλαβε χώρα την 24-06-2022 σε οδικό δίκτυο στη Χίο. Ειδικότερα και σύμφωνα με...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Πέντε χρόνια πέρασαν από την παρουσίαση του DS 7 Crossback, του SUV που ουσιαστικά σήμανε τη νέα εποχή της DS Automobiles ως μια αυτόνομη...

ΠΕΡΙΕΡΓΑ

Με πανκ κόμμωση και τη γλώσσα του να κρέμεται μόνιμα από τη μουσούδα του, ο «Happy Face» αναδείχθηκε ο πιο άσχημος σκύλος του κόσμου...