Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Ήρθε το νέο Ford Ranger Raptor – Δείτε την τιμή και τον εξοπλισμό του pick-up των 288 ίππων

Το νέο Ford Ranger Raptor, η κορυφαία έκδοση του pick-up της αμερικανικής εταιρίας, είναι διαθέσιμο για παραγγελία στην ελληνική αγορά, μέσα από το δίκτυο των Επισήμων Εμπόρων της Ford, με τιμή που ξεκινά από τα 69.630 ευρώ.

Το νέο Ranger Raptor κινείται από τον κινητήρα 3.0 EcoBoost V6 της Ford, ο οποίος αποδίδει 288 PS και ροπή 491 Nm εξασφαλίζοντας εξαιρετικές επιδόσεις αλλά και ικανότητες εντός και εκτός δρόμου.

Το νέο σύστημα μετάδοσης με αυτόματη τετρακίνηση περιλαμβάνει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο μεταφοράς δύο σχέσεων και μπλοκέ διαφορικά μπροστά και πίσω, ενώ ανασχεδιασμένη είναι και η ανάρτηση με αμορτισέρ FOX 2,5 ιντσών Live Valve Internal Bypass που υπογράφει η Ford Performance.

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 7 προφίλ οδήγησης και σε 4 ακόμη διαφορετικά προγράμματα που μεταβάλουν την ηχητική του αυτοκινήτου, με την αρωγή ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου και ενεργού συστήματος εξαγωγής.

Ο εξοπλισμός του νέου Ford Ranger Raptor είναι πλούσιος και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αυτόματο κιβώτιο 10 ταχυτήτων, αυτόματο σύστημα παρκαρίσματος, κάμερα θέασης 360 μοιρών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,4”, κεντρική οθόνη αφής 12″ με Ford SYNC 4 και Σύστημα Πλοήγησης, Bluetooth, Κλήση Έκτακτης Ανάγκης & Eνσωματωμένο Modem, καθώς και ηχοσύστημα Β&Ο.

Πιο αναλυτικά, ο εξοπλισμός του Ford Ranger Raptor περιλαμβάνει:

  • Βενζινοκινητήρας 3.0L V6 EcoBoost ιπποδύναμης 288PS
  • 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων E-Shifter
  • Ζάντες ελαφρού κράματος 17″ μαύρης απόχρωσης με ελαστικά παντός εδάφους “All-Terrain” και διαστάσεις ελαστικών LT 285/70R17 A/T
  • Κλείδωμα εμπρός διαφορικού
  • Κλείδωμα πίσω διαφορικού
  • Κάλυμμα προστασίας κάτω από τον κινητήρα
  • Εμπρός και πίσω δισκόφρενα
  • Διπλή απόληξη εξάτμισης (με τον βενζινοκινητήρα 3.0L V6 EcoBoost)
  • Ηλεκτρικό σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού (EPAS)
  • Σύστημα αποτροπής σύγκρουσης (Collision Mitigation System)
  • Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των φρένων (ABS)
  • Σύστημα ευστάθειας οχήματος (ESC)
  • Σύστημα αποτροπής ανατροπής (RSC)
  • Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας (Lane Keeping Aid/Warning)
  • Σύστημα επιτήρησης κόπωσης οδηγού (Driver Alert)
  • Αναγνώριση πινακίδων ορίου ταχύτητας (Traffic Sign Recognition)
  • Adaptive Cruise Control με τεχνολογία Intelligent Speed Assist
  • Υποβοήθηση των φρένων κατά την όπισθεν (Reverse Brake Assist)
  • Αερόσακοι (οδηγού, συνοδηγού, πλευρικοί, οροφής, γονάτων οδηγού & συνοδηγού, και πλευρικός αερόσακος οδηγού τύπου far side)
  • Ανάρτηση Ford Performance (FOX)
  • 7 επιλέξιμες λειτουργίες οδήγησης (Drive Modes): Normal, Sport, Slippery, Mud/Ruts, Rock Crawl, Sand, & Baja Mode
  • 4 επιλογές μετάδοσης κίνησης: 2H, 4A, 4H & 4L
  • 4 ηλεκτρικά παράθυρα με τα παράθυρα οδηγού και συνοδηγού να ανεβαίνουν/ κατεβαίνουν με μία κίνηση
  • Ηλεκτρικό χειρόφρενο
  • Σύστημα εισόδου και εκκίνησης/διακοπής κινητήρα χωρίς κλειδί – Keyless Entry/Start
  • Αυτόματο σύστημα παρκαρίσματος με εμπρός-πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος
  • Κάμερα θέασης 360ο
  • Hλεκτρικά θερμαινόμενοι, ρυθμιζόμενοι & αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες
  • Ενισχυμένο σύστημα επιτήρησης τυφλών σημείων (Blind Spot Information System – BLIS) με δυνατότητα επιτήρησης και του ρυμουλκούμενου οχήματος
  • Προβολείς οχήματος τεχνολογίας Matrix LED με φώτα ημέρας LED και εμπρός προβολείς ομίχλης LED
  • Αυτόματη λειτουργία προβολέων (Auto Headlamps) με αυτόματη ρύθμιση ύψους δέσμης φωτός προβολέων και αυτόματη εναλλαγη μεγάλης/μεσαίας σκάλας προβολέων με τεχνολογία Glare Free High-Beam.
  • Πίσω φώτα LED
  • Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής
  • Έγχρωμη ψηφιακή οθόνη Full LCD 12,4” πίνακα οργάνων οδηγού
  • Κεντρική ψηφιακή οθόνη αφής 12″ με Ford SYNC 4 με Σύστημα Πλοήγησης, Bluetooth και Κλήση Έκτακτης Ανάγκης, 2 θύρες USB & Eνσωματωμένο Modem
  • Επώνυμο ηχοσύστημα Β&Ο με ψηφιακό ραδιόφωνο DAB και 8 ηχεία
  • Αυτόματο διζωνικό ηλεκτρονικό σύστημα κλιματισμού (DEATC) με αεραγωγούς και για τους πίσω επιβάτες
  • Δερμάτινη επένδυση καθισμάτων
  • Θερμαινόμενα καθίσματα οδηγού/συνοδηγού, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα 10 κατευθύνσεων
  • Δερμάτινο και θερμαινόμενο τιμόνι με ενσωματωμένα χειριστήρια στο τιμόνι και paddle shifters για αλλαγή ταχυτήτων
  • Δερμάτινη λαβή ταχυτήτων
  • Εμπρός θερμαινόμενο παρμπρίζ από λαμιναρισμένο (ηχο-απορροφητικό) κρύσταλλο
  • Πίσω θερμαινόμενο παρμπρίζ
  • Πίσω φιμέ κρύσταλλα
  • Βάσεις παιδικού καθίσματος ISOFIX στις πίσω εξωτερικές θέσεις
  • Μαύρα πλαϊνά σκαλοπάτια (με το λογότυπο του Raptor)
  • Φωτοχρωματικός εσωτερικός κεντρικός καθρέφτης οδηγού
  • Σκιάδια οδηγού και συνοδηγού με ενσωματωμένο καθρεφτάκι
  • Θήκη οδηγού για γυαλιά ηλίου
  • Ατμοσφαιρικός εσωτερικός κρυφός φωτισμός LED
  • Εμπρός ταπέτα δαπέδου
  • Πίσω κεντρικό υποβραχιόνιο
  • 5 προσκέφαλα καθισμάτων
  • Υπενθύμιση ζωνών ασφαλείας για τους εμπρός και πίσω επιβάτες
  • Ασύμαρτη φόρτιση συσκευών – Wireless Charging
  • Θύρα USB για φόρτιση συσκευών για τους πίσω επιβάτες
  • Ενσωματωμένη θύρα USB στον εσωτερικό κεντρικό καθρέφτη για φόρτιση συσκευών
  • Ενσωματωμένη πρίζα παροχής ισχύος 400W
  • Πρίζα 12V στην καρότσα του οχήματος
  • Φωτισμός οχήματος 360ο (Zone Lighting) 4 ζωνών
  • Φωτισμός στην καρότσα (Cargo Light)
  • Ρεζέρβα ελαφρού κράματος 17”
  • Σύστημα επιτήρησης πίεσης ελαστικών – Tyre Pressure Monitor System (TPMS)
  • Εμπρός και πίσω αντιλασπωτικά καλύμματα
  • Εμπρός και πίσω γάντζοι ρυμούλκησης
  • Eργοστασιακός συναγερμός Thatcham με αισθητήρα όγκου και κλίσης
  • Κοτσαδόρος με 13-πινη ηλεκτρική σύνδεση κοτσαδόρου

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Ford Ranger Raptor

  • Mήκος οχήματος: 5360 mm
  • Πλάτος οχήματος: με καθρέφτες: 2208 mm / χωρίς καθρέφτες: 2028 mm
  • Ύψος οχήματος: 1926 mm
  • Μεταξόνιο: 3270 mm
  • Μετατρόχιο: 1710 mm
  • Μικτό βάρος: 3130 kg*
  • Απόβαρο: 2578 kg*
  • Ωφέλιμο φορτίο: 552 kg*
  • Μήκος καρότσας στο κάτω μέρος: 1544 mm
  • Μήκος καρότσας στο πάνω μέρος: 1471 mm
  • Πλάτος καρότσας ανάμεσα στους θόλους: 1224 mm
  • Ύψος καρότσας: 529 mm
  • Ικανότητα Έλξης: 2410 kg*
  • Απόσταση από το έδαφος (χωρίς φορτίο): 272 mm
  • Βάθος διέλευσης υδάτινου εμποδίου: 850mm
  • Εμπρός πρόβολος: 865 mm
  • Γωνία προσέγγισης: 32⁰
  • Γωνία αναχώρησης: χωρίς κοτσαδόρο: 27⁰ / με τοποθετημένο κοτσαδόρο: 24⁰
  • Γωνία υπέρβασης ράμπας: 24⁰
  • Πίσω πρόβολος: 1225 mm
  • Κύκλος στροφής: 13 m

*Προκαταρκτικές τεχνικές προδιαγραφές

Πηγή: Sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΧΙΟΣ

Μηταράκης: Πιο αισιόδοξος μετά την επίσκεψη του κ. Ταχιάου  Ταχιάος: Όλοι οι φορείς της Χίου να συμπράξουν στην εκτέλεση των έργων Επίσκεψη στα μεγάλα...

ΧΙΟΣ

Επιστολή προς τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών κ. Ταχιάο έστειλε ο Δικηγορικός Σύλλογος Χίου με αφορμή την επίσκεψή του στο νησί της Χίου. Αναλυτικά...

ΧΙΟΣ

Ξεκάθαρο μήνυμα προς τους  εργολάβους  ότι η Κυβέρνηση δεν πρόκειται να επιτρέψει πλέον καμία ολιγωρία στα υπό εκτέλεση έργα στο νησί της Χίου, έστειλε...

ΧΙΟΣ

Σε συνέχεια των επιτυχημένων δεντροφυτεύσεων που πραγματοποιήθηκαν το περασμένο τρίμηνο, το Κοινωφελές Ίδρυμα “Μαρία Τσάκος”– Διεθνές Κέντρο Ναυτικής Έρευνας και Παράδοσης, προχωρά στην τέταρτη...

Advertisement