Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Η Περιφέρεια Β. Αιγαίου στη διεθνή έκθεση του κλάδου τροφίμων & ποτών “IFE LONDON 2024”

Ολοκληρώθηκε η συμμετοχή της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, στη διεθνή έκθεση του κλάδου τροφίμων & ποτών “IFE LONDON 2024”, που πραγματοποιήθηκε στο εκθεσιακό κέντρο “ExCeL” του Λονδίνου, από 25 έως 27 Μαρτίου 2024, με τον Περιφερειάρχη κ. Κωνσταντίνο Μουτζούρη να εκφράζει την ικανοποίησή του για την πολύ επιτυχημένη παρουσία των νησιών στη μεγαλύτερη και σημαντικότερη κλαδική έκθεση της Αγγλίας και να συγχαίρει όλες τις συμμετέχουσες επιχειρήσεις.    

Η “IFE LONDON” (International Food & Drink Event), παραδοσιακά αποτελεί τη σπουδαιότερη διεθνή έκθεση του “food & beverage industry” της Αγγλίας, ενώ η Μεγάλη Βρετάνια αποτελεί μία εν δυνάμει ανερχόμενη αγορά για την προώθηση των ελληνικών προϊόντων. Εκτός από τους Βρετανούς επαγγελματίες της διατροφής (συμπεριλαμβανομένων και των Ελλήνων και Κύπριων του Λονδίνου), την έκθεση επισκέπτονται και εμπορικοί αντιπρόσωποι, chefs, εκπρόσωποι δικτύων διανομών, super markets, εξαγωγικών & εισαγωγικών εταιρειών, καταστημάτων delicatessen, εστιατορίων, κ.ο.κ., από διάφορες χώρες της Ευρώπης και της Κοινοπολιτείας.   

Η παρουσία της Π.Β.Α. πραγματοποιήθηκε μέσω της παρόχου ελληνικής εταιρείας “PROMO SOLUTION”, η οποία ήταν και η μοναδική συντονίστρια φορέων & επιχειρήσεων της Ελλάδας στη συγκεκριμένη έκθεση. Στην ελληνική συμμετοχή, το παρόν έδωσαν εκτός από την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, οι Περιφέρειες Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, Στερεάς Ελλάδας & Θεσσαλίας, καθώς και μεμονωμένες επιχειρήσεις της χώρας. 

Το γενικότερο “slogan” που χρησιμοποιήθηκε στα περίπτερα της “PROMO SOLUTION”, ήταν το “Greece: Authentic, Eclectic, Euphoric”, και στόχευε στην ισχυροποίηση της εικόνας των ελληνικών προϊόντων του κλάδου τροφίμων & ποτών στη βρετανική και διεθνή αγορά. Βασική αρχή προωθητικού marketing, ήταν ότι τα προϊόντα, οι υπηρεσίες, ο τρόπος παρουσίασης και η χώρα προέλευσης, λειτουργούν συνδυαστικά και δημιουργούν μία ενιαία ταυτότητα για τα ελληνικά προϊόντα. 

Στις ίδιες αρχές, η συμμετοχή της Π.Β.Α. βασίστηκε στη συνολική παρουσίαση του Βορείου Αιγαίου, ως παραγωγική περιοχή τροφίμων & ποτών υψηλής ποιότητας (χρησιμοποιούμενο moto: “North Aegean Region: Taste like … N. Aegean Islands”), με την ταυτόχρονη προβολή των “logos” και των “brand names” των συμμετεχόντων, ώστε να αποκτά νόημα η προώθηση και να εξοικειώνεται ο δυνητικός αγοραστής με τις εξαγωγικές – τυποποιητικές φίρμες. 

Τα ανεξάρτητα stands των επιχειρήσεων του Βορείου Αιγαίου που συμμετείχαν με φυσική παρουσία εκπροσώπου τους, καθώς και τον ομαδικό χώρο στον οποίο φιλοξενήθηκαν ασυνόδευτα προϊόντα απ’ όλα τα νησιά, επισκέφθηκε πέραν του καταναλωτικού κοινού από το Λονδίνο, μεγάλος αριθμός επαγγελματιών από την Αγγλία και άλλες χώρες, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν γευσιγνωστικές δοκιμές των περισσότερων προϊόντων, να λάβουν έντυπο διαφημιστικό υλικό & δείγματα προϊόντων και να διαπραγματευτούν με τους παρευρισκόμενους επιχειρηματίες, προκειμένου να ξεκινήσουν εμπορικές συνεργασίες. 

Το stand της Π.Β.Α. τίμησε με την παρουσία της η εμπορική ακόλουθος της Ελληνικής Πρεσβείας στην Αγγλία κ. Βιβή Καμπούρογλου, ενώ με μέριμνα της παρόχου εταιρείας “PROMO SOLUTION”, το περίπτερο της Π.Β.Α. επισκέφθηκε οργανωμένο τηλεοπτικό συνεργείο της “HELLENIC TV” του Λονδίνου. Πολλά από τα μέλη της επιχειρηματικής αποστολής της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, είχαν την ευκαιρία στο περιθώριο των εργασιών τους, να μιλήσουν στην ελληνική τηλεόραση και να διαφημίσουν με τον καλύτερο τρόπο τα προϊόντα τους, στην πολύ μεγάλη ελληνοκυπριακή αγορά της βρετανικής πρωτεύουσας. 

Το οργανωτικό πλαίσιο & το συντονισμό της όλης συμμετοχής, είχε ο αρμόδιος Αντιπεριφερειάρχης Ανάδειξης & Προώθησης Προϊόντων Βορείου Αιγαίου κ. Νίκος Νύκτας, ο οποίος υλοποιεί την πολιτική εξωστρέφειας & προώθησης των προϊόντων των νησιών, όπως αυτή έχει χαραχθεί και εκφραστεί από τον Περιφερειάρχη κ. Κώστα Μουτζούρη. Την οργάνωση της παρουσίας των επιχειρήσεων και το συντονισμό της αποστολής, είχε το στέλεχος marketing & επιχειρησιακής έρευνας της Π.Β.Α. κ. Πάνος Πίτσιος. Το περίπτερο της Π.Β.Α., πλαισίωσαν με την παρουσία τους, συμβάλλοντας τα μέγιστα στη διεκπεραίωση των εργασιών όλες τις ημέρες της έκθεσης, οι εθελοντές απόδημοι & φίλοι των νησιών του Βορείου Αιγαίου στο Λονδίνο, κ.κ. Νεφέλη Κεντώνη, Μάρκος Πίτσιος & Νίκος Τριανταφύλλου.    

Οι διατροφικές επιχειρήσεις από τα νησιά του Βορείου Αιγαίου, που με τα εκλεκτά τους προϊόντα πλαισίωσαν το περίπτερο της Π.Β.Α. στην “IFE LONDON 2024”, ήταν:

 

  1. “ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΙΓΑΙΟΥ Μ.Ι.Κ.Ε.”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΑ ΛΕΣΒΟΥ “LESVOS GOLD”, “COTINOS” & “ASPILOS”

 

  1. “ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΥ”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΛΕΣΒΟΥ

 

  1. “AKRORIA” & “THROUBI”: HERBS & TRADITIONAL IKARIAN PRODUCTS, ΕΛΙΣΑΒΕΤ & ΑΝΔΡΕΑ ΚΟΝΤΟΥ

 

  1. “VAKAKIS WINES”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΟΙΝΟΙ ΣΑΜΟΥ, ΝΙΚΟΥ ΒΑΚΑΚΗ

 

  1. “ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι. Ε.Π.Ε.”: ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΛΕΣΒΟΥ

 

  1. “ΓΑΛΑΚΤΟΤΥΡΟΚΟΜΙΚΗ ΛΗΜΝΟΥ Α.Ε.”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΛΗΜΝΟΥ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΑΡΚΑΚΗ

 

  1. “ΓΕΥΣΕΙΣ ΛΗΜΝΟΥ”: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΦΛΟΜΑΡΙΑ ΛΗΜΝΟΥ, ΦΩΤΕΙΝΗΣ ΓΚΑΡΑΛΗ

 

  1. “ΓΙΟΚΑΡΙΝΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Α.Β.Ε.Ε.”: ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ ΣΑΜΟΥ

 

  1. “ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΑΚΡΑΣΙΟΥ”: ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΛΕΣΒΟΥ

 

  1. “ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ”: ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΛΕΣΒΟΥ, ΝΙΚΟΥ & ΕΛΛΗΣ ΤΡΑΓΑΚΗ

 

  1. “ΕΛΠΑ Α.Ε. ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΠΑΡΙΣΒΑ”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝA ΕΛΑΙΟΛΑΔA ΛΕΣΒΟΥ “MYTILANA” & “CRYSTAL” 

 

  1. “ΕΠΟΜ Α.Β.Ε.Ε.” ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ: ΟΥΖΑ “ΜΙΝΙ”, “ΦΗΜΗ” & “LESVOS”

 

  1. “ΙΣΙΔΩΡΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ Α.Ε. – ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ”: ΟΥΖΑ “ΠΛΩΜΑΡΙ”, “ADOLO” & “ΜΑΤΑΡΕΛΛΗ”

 

  1. “ΚΑΚΙΤΣΗΣ” ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΧΙΟΥ: ΟΥΖΟ “ΑΝΤΡΙΚΙΟ” & ΔΙΑΦΟΡΑ ΛΙΚΕΡ

 

  1. “ΚΛΑΒΑΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ – ΚΡΕΟΠΩΛΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ”: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ ΠΑΣΤΟΥΡΜΑΣ ΛΕΣΒΟΥ

 

  1. “ΚΟΥΚΟΥΛΙΘΡΑΣ Ν. & ΥΙΟΙ Ο.Ε.”: ΤΣΙΠΟΥΡΟ “ΕΞΑΣΤΕΡΟ” ΛΗΜΝΟΥ

 

  1. “ΚΟΥΤΣΟΥΚΤΩΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΑΡΓΕΝΟΥ ΛΕΣΒΟΥ

 

  1. “ΚΤΗΜΑ ΜΠΑΡΕΛΗ – FIVE GENERATIONS”: ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΛΕΣΒΟΥ, ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΜΠΑΡΕΛΗ

 

  1. “ΛΕΒΑ Α.Ε.”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΒΡΩΣΙΜΕΣ ΕΛΙΕΣ, ΑΛΙΠΑΣΤΑ & ΟΥΖΟ “SMYRNIO” ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΛΕΣΒΟΥ

 

  1. “ΛΗΜΝΟΥ ΘΑΛΑΣΣΑ”: ΑΛΙΕΥΜΑΤΑ ΛΗΜΝΟΥ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΟΥΤΟΥΚΗ

 

  1. “MASTIC SNAILS”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΣΑΛΙΓΚΑΡΙΑ ΧΙΟΥ, ΓΑΡΥΦΑΛΛΟΥ ΣΙΝΑΓΓΗ

 

  1. “MED–INA”: ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ & ΒΙΟΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΣΗΜΑ “TΕRRA VITA”

 

  1. “ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ Ο ΙΚΑΡΟΣ”: ΑΓΝΑ ΜΕΛΙΑ ΙΚΑΡΙΑΣ, ΑΝΤΩΝΗ ΚΑΡΙΜΑΛΗ

 

  1. “ΜΥΣΤΑΚΕΛΛΗΣ”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ, ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΥ ΛΕΣΒΟΥ

 

  1. “ΜΥΤΙΛΗΝΙΑ ΓΗ”: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΟΠΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΛΕΣΒΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΓΙΑΣΩΤΕΛΛΗ

 

  1. “OL – EVE” FAMILY ESTATE & PRODUCTS: ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ & ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΛΕΣΒΟΥ

 

  1. “PAPAYIANNIDES ELAITIS”: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΜΑΡΜΕΛΑΔΕΣ & ΣΑΛΤΣΕΣ ΛΕΣΒΟΥ

 

  1. “POLYKARPOS DIMITRA”: ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ EXTRA ΠΑΡΘΕΝΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΛΕΣΒΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΑΣ ΠΑΤΕΡΕΛΛΗ

 

  1. “ΠΟΡΙΑΖΗ ΑΦΟΙ”: ΑΡΤΟΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ, ΦΛΟΜΑΡΙΑ & ΑΛΕΥΡΙ ΛΗΜΝΟΥ

 

  1. “ΣΑΜΑΡΑ ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ Α.Β.Ε.Ε.”: ΟΥΖΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ “ΣΑΜΑΡΑ”

 

  1. “ΣΑΞΙΩΝΗΣ Κ. & Χ. Ο.Ε. Ο ΚΙΜΩΝΑΣ”: ΑΡΤΟΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ & ΓΛΥΚΙΣΜΑΤΑ ΛΕΣΒΟΥ

 

  1. “ΣΕΛΑΧΑΣ Α.Β.Ε.Ε.”: ΣΑΛΑΜΙΑ ΛΕΣΒΟΥ

 

  1. “ΣΚΟΡΔΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΝΕΩΝ ΚΥΔΩΝΙΩΝ ΛΕΣΒΟΥ

 

  1. “SODIS BRANDS LTD”: ΓΛΥΚΑ & ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΑΠΟ ΜΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΥ

 

  1. “ΣΤΑΦΥΛΗΣ” ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΛΗΜΝΟΥ: ΜΕΛΙΧΛΩΡΑ ΤΥΡΙΑ ΛΗΜΝΟΥ

 

  1. “ΤΑΣΤΑΝΗΣ Μ. & Δ.”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΓΡΑΣ ΛΕΣΒΟΥ

 

  1. “ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ”: ΠΑΞΙΜΑΔΙΑ ΒΡΥΣΑΣ ΛΕΣΒΟΥ

 

  1. “ΦΑΡΜΑ ΒΑΡΔΑΞΗ”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΦΙΛΙΑΣ ΛΕΣΒΟΥ

 

  1. “ΦΑΡΜΑ ΓΕΩΡΓΟΥΛΗ”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ “ΤΟΥ ΤΣΟΠΑΝΗ”, ΧΙΟΥ

 

  1. “ΧΙΩΤΙΚΟ ΚΕΛΑΡΙ”: ΖΥΜΑΡΙΚΑ, ΛΑΖΑΝΟΦΥΛΛΑ & ΣΑΛΤΣΕΣ ΧΙΟΥ, ΟΙΚΟΤΕΧΝΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΥΛΑΚΗ

 

  1. “ΨΥΧΗΣ – ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΧΙΟΥ”: ΟΥΖΟ, ΤΣΙΠΟΥΡΟ & ΔΙΑΦΟΡΑ ΛΙΚΕΡ ΜΑΣΤΙΧΑΣ

 

Ο Αντιπεριφερειάρχης Ανάδειξης & Προώθησης Προϊόντων Βορείου Αιγαίου κ. Νίκος Νύκτας, αφού συνεχάρη τις παραπάνω επιχειρήσεις και την πάροχο εταιρεία, που συνέβαλαν τα μέγιστα στην κοινή προσπάθεια προώθησης των διατροφικών προϊόντων των νησιών στους επαγγελματίες επισκέπτες και στο κοινό της έκθεσης, μετά το πέρας της, δήλωσε: 

“Η βρετανική αγορά και ιδίως αυτή του Λονδίνου, αποτελούν μια σημαντική ευκαιρία  εξωστρέφειας, για τα ως επί το πλείστον άγνωστα μέχρι σήμερα προϊόντα των νησιών του Βορείου Αιγαίου, στην πολύ δύσκολη και ανταγωνιστική αυτή αγορά. Η προώθηση των εξαγωγών των τοπικών ποιοτικών προϊόντων του Βορείου Αιγαίου στην παγκόσμια αγορά, υπό τη σημερινή άκρως ανταγωνιστική συγκυρία, αποτελεί μονόδρομο. Οι προσπάθειές μας προς αυτή την κατεύθυνση, θα συνεχιστούν αμείωτες”.   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο δεύτερος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross, στα Τρίκαλα, με 195 συμμετοχές και πλήθος κόσμου – παρότι η βροχή που προηγήθηκε...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η Ford Pro αποκάλυψε μια νέα επιλογή για το E-Transit με μπαταρία Extended Range, ενισχύοντας τις δυνατότητες του δημοφιλέστερου μεγάλου ηλεκτρικού van της Ευρώπης,...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η φιλοσοφία “form follows function” της AC Schnitzer, σύμφωνα με την οποία τα βελτιωτικά αξεσουάρ είναι κυρίως λειτουργικά και αποτελεσματικά, εκτός από ιδιαίτερα εντυπωσιακά,...

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Στον Κωνσταντίνο Π. Καβάφη (Αλεξάνδρεια, 1863-1933) θα είναι αφιερωμένη η 14η ποιητική συνάντηση La Forza della Poesia που θα πραγματοποιηθεί 4-12 Μαΐου 2024, στην...

Advertisement