Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

ΛΑΣ Β. Αιγαίου: «Σε άμεσο κίνδυνο το έργο “Οδικός Άξονας Καλλονής – Πέτρας” με ευθύνη της Περιφερειακής Αρχής»

Ανακοίνωση της Λαϊκής Συσπείρωσης Βορείου Αιγαίου αναφορικά με την υλοποίηση του έργου “ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΚΑΛΛΟΝΗΣ – ΠΕΤΡΑΣ” από την Περιφερειακή Αρχή

 

«Ο κ. Περιφερειάρχης, συνεπικουρούμενος από τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Χριστόφα, μετά την αποκάλυψη της Λαϊκής Συσπείρωσης για τα σοβαρότατα προβλήματα που δημιουργήθηκαν, με δική του ευθύνη για την υλοποίηση του έργου “ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΚΑΛΛΟΝΗΣ – ΠΕΤΡΑΣ”, συνεχίζει να παραπλανά την κοινή γνώμη, να αποκρύπτει την αλήθεια και να προσπαθεί να υποβαθμίσει τα προβλήματα τα οποία εαν δεν λυθούν μεθοδικά και νόμιμα, θα οδηγήσουν το σημαντικότατο αυτό έργο στις καλένδες.

Σε δήλωσή του ο κ. Μουτζούρης χθες, 12/1/2022 στα “ΝΕΑ της Λέσβου” αναφέρει ότι: «Οι διορθώσεις έχουν ολοκληρωθεί από το Υπουργείο Υποδομών, μετατοπίζοντας τον δρόμο δεξιότερα σε μήκος περίπου 1χλμ».

Η δήλωση αυτή του Περιφερειάρχη διαψεύδεται από έγγραφο της Δ/νσης Οδικών Υποδομών που ήρθε σε γνώση της Οικονομικής Επιτροπής την 21/12/2021 και στο οποίο αναφέρονται επί λέξη, μεταξύ άλλων, τα εξής:
«Οι μελέτες που απαιτείται να εκπονηθούν για την τροποποίηση των εγκεκριμένων μελετών του οδικού έργου (και επομένως του κτηματολογίου), θα γίνουν με μέριμνα της Υπηρεσίας μας και αφορούν μήκος 4χλμ, κάτι που αναμένεται να συγκεκριμενοποιηθεί το προσεχές διάστημα…»

Έτσι έχουμε:

1η διάψευση: Οι μελέτες αφορούν μήκος τεσσάρων (4) χλμ και όχι ενός (1) χλμ που επικαλείται ο κ. Περιφερειάρχης.

2η διάψευση: Η νέα χάραξη δεν είχε καν συγκεκριμενοποιηθεί μέχρι την 21/12/2021, όπως αναφέρεται στο έγγραφο του Υπουργείου Υποδομών.

Αλήθεια με ποιο μαγικό τρόπο ολοκληρώθηκαν οι μελέτες την 12/1/2022, όπως ισχυρίζεται ο κ. Μουτζούρης;

3η διάψευση: Το Υπουργείο δεν αναφέρεται σε απλή μετατόπιση του δρόμου, αλλά σε εκπόνηση μελετών οι οποίες μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν γέφυρες, κόμβους, κτηματολόγιο κλπ. Αυτά αποκρύπτει, δυστυχώς, ο κ. Περιφερειάρχης υποτιμώντας την νοημοσύνη μας.

Είναι όμως βέβαιο ότι η απόκρυψη της αλήθειας, η υποβάθμιση των προβλημάτων, δεν οδηγεί στην λύση τους αλλά αντίθετα, τα γιγαντώνει και τα καθιστά ανυπέρβλητα.

Αντί, συνεπώς, να δηλώνει ο κ. Περιφερειάρχης ότι οι «διορθώσεις έχουν ολοκληρωθεί», λες και πρόκειται για αγροτικό δρόμο, οφείλει να ενημερώσει το Περιφερειακό Συμβούλιο και τους κατοίκους της Λέσβου εαν έχει υπογραφεί η Σύμβαση εκπόνησης των νέων μελετών μεταξύ Υπουργείου και μελετητών, ποιο είναι το οικονομικό της αντικείμενο και ποιος είναι ο χρόνος παράδοσής τους.

Πάντως, τα κακά μαντάτα όπως μαθαίνουμε, είναι ότι, η δικάσιμος προσδιορισμού τιμών μονάδας της αναγκαστικής απαλλοτρίωσης των Ιδιοκτησιών για την κατασκευή του έργου, αναβλήθηκε για το φθινόπωρο, προοιωνίζοντας δυστυχώς το αμφίβολο μέλλον του έργου.
Η Περιφερειακή Αρχή του κ. Μουντζούρη αποδεικνύεται για μία ακόμη φορά αδύναμη να πραγματοποιήσει το «ΆΛΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ» που είχε υποσχεθεί προεκλογικά».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Οι καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με την Άννα Παναγιωτοπούλου ή θεωρούν ότι συναντήθηκαν κάπου στο ανάμεσα σκηνής-οθόνης και πανιού, ένοιωσαν την ανάγκη να μοιραστούν κάποιες...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το Automated Shift Assistant βασίζεται σε μια έξυπνη τεχνολογία με δύο ηλεκτρομηχανικούς ενεργοποιητές να αυτοματοποιούν τη λειτουργία του συμπλέκτη και την αλλαγή σχέσεων στο...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα – τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

H κατασκευή μιας μονάδας συναρμολόγησης μπαταριών υψηλής τάσης έχει ξεκινήσει, μαζί με έργα επέκτασης των χώρων κατασκευής αμαξωμάτων, συναρμολόγησης και logistics. Συνολικά 800 εκατομμύρια...

Advertisement