Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Καρμανλής: Αποζημιώσεις με μια αίτηση για τους σεισμόπληκτους

Για την καταγραφή των ζημιών, τις αποζημιώσεις στους πληγέντες από τον σεισμό στην Κρήτη, το μετρό Θεσσαλονίκης αλλά και την ενίσχυση του στόλου των λεωφορείων μίλησε μεταξύ άλλων ο υπουργός Μεταφορών, Κώστας Καρμανλής.

Όπως είπε στον ΑΝΤ1 το πρωί της Τετάρτης, «Θα δοθεί προκαταβολή στους πληγέντες 20.000 ευρώ και θα βρούμε τρόπο να «σπάσουμε» τα γρανάζια της γραφειοκρατίας. Υπάρχουν ζητήματα που δημιουργούνται κυρίως στους δεύτερους ελέγχους στα ακίνητα, εμείς θα είμαστε από επάνω και θα τα αντιμετωπίσουμε». «Στις φυσικές καταστροφές δεν μπορεί να ρίχνει ο ένας το μπαλάκι στους άλλους. Όταν υπάρχουν λάθη και παραλείψεις, πρέπει να τις δούμε και να διορθωθούν. Σε ότι αφορά την άναρχη δόμηση κατά τόπους, αυτή αποτελεί διαχρονική ευθύνη της Πολιτείας και πρέπει να αντιμετωπιστεί», σημείωσε ο κ. Καραμανλής.

Σε ότι αφορά τον στόλο στα αστικά λεωφορεία και τις διαμαρτυρίες για συνωστισμό επιβατών εν μέσω πανδημίας, ο κ. Καραμανλής ανέφερε «αυξήσαμε τον στόλο στην Αθήνα κατά 50%, συνεργαστήκαμε με τον ιδιωτικό τομέα, χωρίς να πούμε ότι πάμε σε μια ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να υπάρξει σύμπραξη ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, η οποία μάλιστα είναι και υπέρ των επιβατών, αφού όπως είδατε μειώσαμε και το κόστος στα εισιτήρια από 1,40 σε 1,20 ευρώ».

«Παραλάβαμε 850 λεωφορεία και τώρα έχουμε πάνω από 1300, τα βλέπουν οι πολίτες στους δρόμους. Είχαμε να προμηθευτούμε λεωφορεία από το 2009 στην Ελλάδα. Ακόμη, προσλάβαμε 1200 οδηγούς και τεχνίτες για τα λεωφορεία και το μετρό, για να εξυπηρετούνται καλύτερα οι πολίτες. Προφανώς δεν έχουμε λύσει όλα τα προβλήματα. Στο Μετρό έχουμε αυξήσει κατά 20% τους συρμούς, καθώς τους έχουμε ανατάξει», είπε ο κ. Καραμανλής, σημειώνοντας ότι η ελληνική περίπτωση είναι από τις λίγες όπου «υπήρξε αύξηση του στόλου, ενώ υπήρχε μείωση της ζήτησης, καθώς πολλοί πολίτες δεν χρησιμοποιούσαν τα μέσα μαζικής μεταφοράς, λόγω της πανδημίας»

Σχετικά με τον ΟΑΣΘ, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε ότι «στην Θεσσαλονίκη κάναμε μια κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ που ήταν λάθος, το 2017. Εμείς παραλάβαμε 245 λεωφορεία και τώρα έχουμε 450 και είναι καινούρια λεωφορεία, στα παλιά κάναμε ότι έπρεπε, σύμφωνα και με τον κατασκευαστή, για να ανοίξουν και επιπλέον παράθυρα. Μέχρι τέλη Οκτωβρίου, τα λεωφορεία θα έχουν φθάσει τα 500-530 τα λεωφορεία στον ΟΑΣΘ»

Για το Μετρό της Θεσσαλονίκης είπε ότι «το χρονοδιάγραμμα για το έργο, που ήθελε να ξεκινήσει η λειτουργία του τον Απρίλιο του 2023 έχει μετατεθεί στα τέλη του 2023, λόγω των προσφυγών που γίνονται, από τις οποίες έχει χαθεί ένας χρόνος, τον οποίο προσπαθούμε να κερδίσουμε τώρα. Η Θεσσαλονίκη μπορεί να έχει και μετρό και αρχαία και αυτό το κάνουμε».

Δείτε βίντεο:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το Automated Shift Assistant βασίζεται σε μια έξυπνη τεχνολογία με δύο ηλεκτρομηχανικούς ενεργοποιητές να αυτοματοποιούν τη λειτουργία του συμπλέκτη και την αλλαγή σχέσεων στο...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα – τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

H κατασκευή μιας μονάδας συναρμολόγησης μπαταριών υψηλής τάσης έχει ξεκινήσει, μαζί με έργα επέκτασης των χώρων κατασκευής αμαξωμάτων, συναρμολόγησης και logistics. Συνολικά 800 εκατομμύρια...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το νέο Cupra Formentor έρχεται με υψηλές φιλοδοξίες, βαδίζοντας στα χνάρια του επιτυχημένου προηγούμενου SUV. Το Cupra Formentor είναι το best seller της εταιρείας...

Advertisement