Εν αναμονή των νούμερων ακροαματικότητας που θα δείξουν κατά πόσο το κοινό αγκάλιασε τις προσαρμογές του θεσμού και την προσπάθεια τους να εκπροσωπηθούν όλες οι φυλετικές/κοινωνικές/πολιτιστικές και σεξουαλικού προσανατολισμού ομάδες (με την καλύτερη δυνατή εκπροσώπηση), ας δούμε τις βραβεύσεις σε αριθμούς.
Τα περισσότερα βραβεία έλαβαν «Τα Πνεύματα του Ινισέριν», τρία στο σύνολο (Καλύτερο Βραβείο στην κατηγορία Μιούζικαλ ή Κωμωδία, σεναρίου και ερμηνείας πρώτου ανδρικού ρόλου για τον Κόλιν Φάρελ).
Ακολουθεί το «The Fabelmans» με δύο βραβεία (καλύτερης ταινίας και σκηνοθεσίας για τον Στίβεν Σπίλμπεργκ).
Με ίδιο αριθμό βραβείων, έρχεται και το «Τα Πάντα Όλα» (με βραβείο πρώτης γυναικείας ερμηνείας στην κατηγορία Κωμωδία ή Μιούζικαλ Για τη Μισέλ Γιό και Δεύτερης ανδρικής ερμηνείας για τον Κε Χούι Κουάν).
7 ταινίες κατάφεραν να δώσουν αυτό το χρώμα μοιρασιάς και πολυχρωμίας στο θεσμό.
Συγκεκριμένα:
- Το «Αργεντινή 1985» έφυγε με το βραβείο καλύτερης ξένης ταινίας.
- Το «Βαβυλωνία» με το βραβείο καλύτερης μουσικής επένδυσης.
- Ο «Μαύρος Πάνθηρας: Wakalda για πάντα» με το βραβείο δεύτερης γυναικείας ερμηνείας στην Άντζελα Μπάσετ.
- Ο «Έλβις» με το βραβείο πρώτης ανδρικής ερμηνείας στην κατηγορία Δράμα για τον Όστιν Μπάτλερ.
- Ο «Πινόκο του Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο» με το βραβείο καλύτερης ταινίας κινουμένων σχεδίων.
- Το ινδικό «RRR» με το βραβείο καλύτερου τραγουδιού Naatu Naatu.
- Τέλος, το Tar έφυγε με το βραβείο καλύτερης Γυναικείας ερμηνείας σε δραματικό ρόλο για την Κέιτ Μπλάνσετ.