Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΠΕΡΙΕΡΓΑ

Barbie: Viral το…πρόστυχο λογοπαίγνιο στην αφίσα της ταινίας

Μία νέα αφίσα που κυκλοφόρησε στη Γαλλία για την πολυαναμενόμενη ταινία της Barbie προκάλεσε…χαμό και έγινε viral, λόγω του κρυφού σεξουαλικού υπονοούμενου που περιείχε.

Η φαινομενικά αθώα αφίσα απεικονίζει την ηθοποιό Μάργκο Ρόμπι ως Barbie και τον Ράιαν Γκόσλινγκ ως τον φίλο της Barbie, Κεν. Η Barbie είναι στην αγκαλιά του Κεν, που ποζάρει με ανοιχτό πουκάμισο ενώ και οι δύο πρωταγωνιστές έχουν ένα χαμόγελο όλο ενθουσιασμό στα πρόσωπά τους.

Η φωτογραφία δεν ήταν, ωστόσο, ο λόγος για τον οποίο οι Γάλλοι…σκανδαλίστηκαν. Αυτό που έκανε τους Γάλλους να γελάσουν πονηρά ήταν το σλόγκαν που αναγραφόταν στην αφίσα. «Elle peut tout faire. Lui, c’est juste Ken», γράφει το πόστερ, που σε μία πρώτη ανάγνωση μεταφράζεται ως: «Εκείνη μπορεί να κάνει τα πάντα. Εκείνος είναι απλά ο Κεν». Στη γαλλική αργκό, όμως, Ken σημαίνει επίσης «γ..άω» και αυτό που γράφει η αφίσα μπορεί να διαβαστεί ως «Εκείνη μπορεί να κάνει τα πάντα. Εκείνος ξέρει μόνο να γ..άει».

 

Μάλιστα, το «c’est juste Ken» αν διαβαστεί φωναχτά ακούγεται σαν το «sait juste Ken» και έτσι το «είναι απλά» μετατρέπεται σε «ξέρει απλά».

Έτσι, μία ταινία που επίσημα θεωρείται κατάλληλη για θεατές άνω των 13 ετών, γίνεται…αυστηρώς ακατάλληλη. Βέβαια, πολλοί θεώρησαν πως η…παρεξήγηση που δημιουργείται από το σλόγκαν δεν είναι διόλου τυχαία, αλλά ένα σκόπιμο διαφημιστικό τρικ για να ακουστεί περισσότερο η ταινία, ειδικά ανάμεσα στους νέους κάτω των 30 ετών που χρησιμοποιούν το «ken» όπου σταθούν και όπου βρεθούν.

 

 

«Είναι σίγουρα σκόπιμο – δεν υπάρχει περίπτωση ένας γαλλόφωνος να μην πρόσεξε το βρώμικο λογοπαίγνιο», είπε στο «Hollywood Reporter» ένα γαλλικό στέλεχος μάρκετινγκ ενός ανταγωνιστικού στούντιο, υποστηρίζοντας με θαυμασμό: «Είναι πραγματικά κάπως ιδιοφυές που το έβαλαν».

Η παραγωγός εταιρεία της ταινίας, Warner Bros, δεν επιβεβαίωσε αλλά ούτε και διέψευσε τα όσα ακούγονται. Παράλληλα, όμως, δεν έκρυψε την ικανοποίησή της που το σλόγκαν της Barbie έγινε viral εντός και εκτός Γαλλίας.

 

«Η “φασαρία” γύρω από την καμπάνια μάρκετινγκ της Barbie δείχνει ότι υπάρχει υψηλό επίπεδο ευαισθητοποίησης και μεγάλος ενθουσιασμός από το κοινό γύρω από την επερχόμενη κυκλοφορία της ταινίας μας στη Γαλλία», δήλωσε εκπρόσωπος της Warner Bros. Discovery. «Ανυπομονούμε για το κοινό σε όλο τον κόσμο να δει την ταινία κατά την κυκλοφορία της τον επόμενο μήνα», πρόσθεσε εμφατικά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο δεύτερος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross, στα Τρίκαλα, με 195 συμμετοχές και πλήθος κόσμου – παρότι η βροχή που προηγήθηκε...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η Ford Pro αποκάλυψε μια νέα επιλογή για το E-Transit με μπαταρία Extended Range, ενισχύοντας τις δυνατότητες του δημοφιλέστερου μεγάλου ηλεκτρικού van της Ευρώπης,...

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Στον Κωνσταντίνο Π. Καβάφη (Αλεξάνδρεια, 1863-1933) θα είναι αφιερωμένη η 14η ποιητική συνάντηση La Forza della Poesia που θα πραγματοποιηθεί 4-12 Μαΐου 2024, στην...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η φιλοσοφία “form follows function” της AC Schnitzer, σύμφωνα με την οποία τα βελτιωτικά αξεσουάρ είναι κυρίως λειτουργικά και αποτελεσματικά, εκτός από ιδιαίτερα εντυπωσιακά,...

Advertisement