Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΠΕΡΙΕΡΓΑ

Συγγνώμη για τα δωρεάν παγωτά σε έκθεση αυτοκινήτου στη Σαγκάη ζήτησε η BMW

Η αυτοκινητοβιομηχανία Mini ζήτησε συγγνώμη την Πέμπτη για τις κατηγορίες περί διακρίσεων στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης, αφού ένα βίντεο έδειχνε το προσωπικό στο περίπτερό της να δίνει δωρεάν παγωτό σε έναν αλλοδαπό ενώ το αρνήθηκε σε έναν Κινέζο επισκέπτη.

Μια συλλογή βίντεο που αναρτήθηκε στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Weibo φαίνεται να δείχνει τους εργαζόμενους να λένε στον Κινέζο επισκέπτη ότι τους τελείωσε το γλυκό.

Η Mini, η οποία ανήκει στον γερμανικό γίγαντα αυτοκινήτων BMW, δημοσίευσε μια συγγνώμη για το περιστατικό, λέγοντας ότι «η απρόσεκτη διαχείριση και η αμέλεια του προσωπικού προκάλεσαν δυσάρεστες καταστάσεις για όλους», και δεσμεύτηκε να βελτιώσει την εκπαίδευση.

Το θέμα «Η BMW Mini ζητάει συγγνώμη» είχε συγκεντρώσει περισσότερες από 3,4 εκατομμύρια προβολές στο Weibo μέχρι το απόγευμα της Πέμπτης.

Εκπρόσωποι της Mini δήλωσαν στο AFP ότι τα αποθέματα παγωτού είχαν εξαντληθεί και έτσι οι οικοδέσποινες σταμάτησαν να τα μοιράζουν στους επισκέπτες.

Ο άνδρας στον οποίο δόθηκε μια μπανιέρα λίγα λεπτά αργότερα ήταν υπάλληλος της BMW, είπαν, αναγνωρίζοντας ότι η κατάσταση ήταν «πολύ ατυχής και μπορεί να παραπλανήσει την κρίση».

Η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο και η BMW έχει φροντίσει να τονίσει τη σημασία των Κινέζων πελατών στην έκθεση.

Η εκδήλωση στη Σαγκάη είναι η πρώτη φορά που τα περισσότερα διεθνή στελέχη της βιομηχανίας επιστρέφουν στην Κίνα μετά την πανδημία του Covid-19.

Με τις εγχώριες μάρκες να προηγούνται στον κρίσιμο τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων, η BMW προώθησε το μήνυμα ότι “η Κίνα είναι το μέρος που πρέπει να είσαι”.

«Το Μόναχο είναι ο τόπος καταγωγής μας, αλλά η Κίνα είναι το σπίτι μας», δήλωσε την Τρίτη σε συνέντευξη Τύπου το στέλεχος Frank Weber.

Σχεδόν το 70 τοις εκατό του τελευταίου λειτουργικού συστήματος της BMW περιέχει λειτουργίες ειδικά για την κινεζική αγορά και η εταιρεία έχει τριπλασιάσει την έρευνα και την ανάπτυξή της εκεί τα τελευταία τρία χρόνια, δήλωσε η BMW.

Ωστόσο, το φιάσκο με το παγωτό προκάλεσε διαδικτυακή οργή κατά της BMW και φέρεται να προκάλεσε συγκρούσεις και εκτός σύνδεσης.

Ένα βίντεο που αναρτήθηκε στο Weibo έδειξε κάποιον να τοποθετεί μια σακούλα γεμάτη παγωτά δίπλα σε ένα περίπτερο στην έκθεση φωνάζοντας: «Δωρεάν για τους Κινέζους!»

Σε ένα άλλο περιστατικό, μια γυναίκα μετέδωσε μέσω livestreaming μια αντιπαράθεση μεταξύ της ίδιας και των φρουρών ασφαλείας που λέγεται ότι έλαβε χώρα στο περίπτερο της Mini με σχόλια ροής που υποστήριζαν ότι «η BMW χτυπάει ανθρώπους!».

«Τα στελέχη της BMW δεν περίμεναν ποτέ ότι ένα παγωτό θα προκαλούσε τόσο μεγάλη αναστάτωση», έγραψε ένας χρήστης του διαδικτύου.

Πηγή: AFP

Πηγή: ertnews.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το Automated Shift Assistant βασίζεται σε μια έξυπνη τεχνολογία με δύο ηλεκτρομηχανικούς ενεργοποιητές να αυτοματοποιούν τη λειτουργία του συμπλέκτη και την αλλαγή σχέσεων στο...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα – τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

H κατασκευή μιας μονάδας συναρμολόγησης μπαταριών υψηλής τάσης έχει ξεκινήσει, μαζί με έργα επέκτασης των χώρων κατασκευής αμαξωμάτων, συναρμολόγησης και logistics. Συνολικά 800 εκατομμύρια...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το νέο Cupra Formentor έρχεται με υψηλές φιλοδοξίες, βαδίζοντας στα χνάρια του επιτυχημένου προηγούμενου SUV. Το Cupra Formentor είναι το best seller της εταιρείας...

Advertisement