Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέο πλαίσιο για τις προωθητικές ενέργειες: Αναλαμβάνει δράση το υπουργείο Ανάπτυξης για παραπλανητικές προσφορές

Με την ακρίβεια να καλπάζει στα τρόφιμα, πυροδοτώντας τον πληθωρισμό, το υπουργείο Ανάπτυξης ετοιμάζεται να πάρει μέτρα για τις πλασματικές προσφορές στα σούπερ μάρκετ. Το νέο πλαίσιο για την αγορά, έχει στόχο την προστασία των καταναλωτών από παραπλανητικές αναφορές για δήθεν εκπτώσεις και προσφορές στα ράφια.

Με προσεκτικές κινήσεις ώστε να προστατέψει τους καταναλωτές από πλασματικές προσφορές και να συγκρατήσει τις τιμές στα ράφια των σούπερ μάρκετ το υπουργείο Ανάπτυξης επεξεργάζεται το νέο πλαίσιο για τις προωθητικές ενέργειες έχοντας παράλληλα το βλέμμα στον διάλογο με τους φορείς της αγοράς.

Θα καταπολεμούνται οι υπερβολικές ή οι πλασματικές εκπτώσεις με το φαινόμενο κάποια προϊόντα να πωλούνται με έκπτωση καθ’ όλη την χρονιά χωρίς η έκπτωση να είναι στην πραγματικότητα ειλικρινής” τόνισε ο Γ.Γ Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος.

Προσφορές με δικλείδες ασφαλείας

Η θέσπιση αυστηρότερων κανόνων στις προσφορές έχει απώτερο στόχο την συγκράτηση των αρχικών τιμών από τους προμηθευτές με έμφαση στα καθαριστικά σπιτιού και στα απορρυπαντικά ρούχων αλλά και στα είδη προσωπικής υγιεινής (σαμπουάν, αφρόλουτρα, οδοντόκρεμες κ.α.). Ειδικά για τα δεμένα πακέτα 1+1 επιδίωξη του αρμόδιου υπουργείου είναι να μπει τέλος στις διαρκείς πλασματικές προωθητικές ενέργειες και να προκύπτει πραγματικό όφελος για τον καταναλωτή.

Μεταξύ των μέτρων που βρίσκονται στο τραπέζι είναι σύμφωνα με πληροφορίες η επιβολή χρονικού περιορισμού των προσφορών αλλά και η υποχρέωση του προμηθευτή να αποδεικνύει ότι το προϊόν 1+1 είχε διατεθεί μεμονωμένα στην τιμή της προσφοράς.

Ανοδικές τάσεις στο Μπρεντ

Την ίδια ώρα φόβους για ανοδική πορεία των τιμών των καυσίμων εκφράζουν παράγοντες της αγοράς συνεκτιμώντας την παρατεταμένη αστάθεια στην Μέση Ανατολή αλλά και την επιδείνωση του καιρού που συνεπάγεται αυξημένη ζήτηση.

Θα ανέβει η τιμή, δυστυχώς προβλέπω ότι στο επόμενο διάστημα θα επιβαρυνθεί η τσέπη μας” δήλωσε στην ΕΡΤ ο Αντιπρόεδρος της ΠΟΠΕΚ, Γιώργος Ασμάτογλου.

Η τιμή του Μπρεντ αυξήθηκε την περασμένη Παρασκευή (5/1) στα 78,82 δολάρια το βαρέλι, απο 73,4 στις 12 Δεκεμβρίου.

Πηγή: ertnews.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Από τη στιγμή της γέννησής του, λόγω της μυθικής οδικής συμπεριφοράς του που ανέτρεπε όλα όσα ξέραμε στο κλείσιμο του περασμένου αιώνα, το Ford...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Ο Γιόσεφ Καμπάν θα έχει συγκεκριμένη ευθύνη για την ανάπτυξη της παγκόσμιας σχεδιαστικής γλώσσας των μοντέλων της MG και έρχεται να ενταχθεί στην εταιρεία...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Με ένα αμιγώς ηλεκτρικό Avenger, ένα 48V υβριδικό Renegade και ένα Plug-in Hybrid Compass, η Jeep υποστήριξε την μοναδική διοργάνωση off-road τριάθλου που γίνεται...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το Ford Puma με τη κορυφαία άνεση και πρακτικότητα, σε συνδυασμό με τους μεγάλους χώρους για πέντε επιβάτες και τις αποσκευές τους, έχει δικαίως...

Advertisement