Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Β. Κορκίδης για θερινές εκπτώσεις: Πιστεύουμε ότι θα πετύχουμε 7 δισ. τζίρο το δίμηνο Ιουλίου – Αυγούστου παρά τις δυσκολίες

Για το θέμα των θερινών εκπτώσεων μίλησε στην ΕΡΤ και τη Νίνα Κασιμάτη ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά, Βασίλης Κορκίδης, αναφέροντας μεταξύ άλλων ότι υπήρχαν άλλες προσδοκίες όταν ξεκίνησαν επισημαίνοντας παράλληλα ότι «διατηρούμε τις ελπίδες μας καθώς μην ξεχνάμε ότι οι θερινές εκπτώσεις έχουν μακρά διάρκεια».

Όπως είπε ο κ. Κορκίδης «βλέπαμε μια αύξηση του τζίρου από την αρχή του χρόνου, από τον Ιανουάριο. Τα 3,4 δισ. του μηνιαίου τζίρου είχαν γίνει 3,55 τον Ιούνιο, οπότε θεωρήσαμε ότι και τον Ιούλιο αυτή η αύξηση θα συνεχιστεί. Βέβαια κανένας δεν μπορούσε να γνωρίζει ότι θα ήταν ο θερμότερος Ιούλιος στην υφήλιο για πάρα πολλά χρόνια και ότι ο καύσωνας θα εμπόδιζε τους καταναλωτές να επισκεφτούν τα καταστήματα[…] Διατηρούμε τις ελπίδες μας γιατί μην ξεχνάμε ότι οι θερινές εκπτώσεις έχουν μακρά διάρκεια. Ξεκινάνε μετά την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου και τελειώνουν τέλος Αυγούστου και θα συνυπολογίσουμε και ένα δεκαήμερο τον Σεπτέμβρη όπου πάντα υπάρχουν προσφορές μετά τις εκπτώσεις[…] Πιστεύουμε ότι θα πετύχουμε τον στόχο δηλαδή των 7 δισεκατομμυρίων ευρώ τζίρου το δίμηνο Ιουλίου – Αυγούστου, παρά τις δυσκολίες. Γιατί εκτός από την πληθωριστική αύξηση έχουμε μία αύξηση της τουριστικής κίνησης στους τουριστικούς προορισμούς, στο κέντρο της Αθήνας. Αν βλέπαμε και τα στοιχεία πριν τις φωτιές θα βλέπαμε ότι το Νότιο Αιγαίο είχε τη μεγαλύτερη αύξηση σε τζίρο στη λιανική κατά 15% και μετά ήταν η Περιφέρεια Αττικής με 13%».

Κληθείς να σχολιάσει τις επιπτώσεις από τις πυρκαγιές είπε «σίγουρα τη Ρόδο την έχει επηρεάσει, δεν το συζητάμε αλλά μακάρι να μην είναι στο μέγεθος που φανταζόμαστε. Από εκεί και πέρα η τουριστική κατανάλωση, η εισαγόμενη κατανάλωση θα την πω εγώ, έχει μπει σε αυτή την εξίσωση του τζίρου των θερινών εκπτώσεων και μακάρι να συνεχιστεί και τον Αύγουστο».

Σε άλλο σημείο ο Βασίλης Κορκίδης ανέφερε «Η Αθήνα έχει καταφέρει να γίνει ένα city break και τον χειμώνα και ένας προορισμός το καλοκαίρι. Έχει μπει προφανώς στα πακέτα των tour operator και μία με δύο μέρες ο κάθε τουρίστας πριν πάει σε κάποιο νησί μένει στην Αθήνα και αυτό είναι πάρα πολύ θετικό. Το ίδιο προσπαθούμε να κάνουμε και στον Πειραιά γιατί έχουμε ένα εκατομμύριο επιβάτες κρουαζιέρας που θα μπορούσαμε κι εμείς να καταφέρουμε και να πείσουμε να περπατάνε, να αγοράζουν, να μένουν γενικότερα και στον Πειραιά και σε άλλες περιοχές της Αττικής».

www.ertnews.gr

Πηγή: ertnews.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΧΙΟΣ

Μιλώντας για την Ανάσταση στον Βροντάδο της Χίου και το άρρηκτα συνδεδεμένο μαζί της έθιμο του ρουκετοπόλεμου, σύντομα αντιλαμβάνεται κανείς ότι δεν πρόκειται απλώς...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Οι αρχές αυτές έχουν να κάνουν με τη λειτουργικότητα, τη γοητεία, τη χρηστικότητα και την περιβαλλοντική υπευθυνότητα του νέου SUV της Volvo. Η επιτροπή...

ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Δήμος Χίου και Σύλλογος Ενοικιαζόμενων Δωματίων ενώνουν δυνάμεις και διοργανώνουν ένα διήμερο τουρνουά φιλικών γυναικείων αγώνων βόλεϊ μεταξύ της Karsiyaka, της Altay, του Νηρέα...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η DFSK ιδρύθηκε το 2003, ως μια κοινοπραξία της της Dongfeng Motor Corporation και του Sokon Group (σήμερα γνωστό ως Seres Group). Η εταιρεία...

Advertisement