Στη “Super Κατερίνα” μίλησε η Κατερίνα Τσάβαλου. Η γνωστή ηθοποιός εκφράζει την έντονη δυσαρέσκειά της για την αγένεια που συχνά συγκαλύπτεται υπό τον μανδύα της «ειλικρίνειας».
«Έχω σχέση λατρείας με την κόρη μου, έχω καταλάβει τι σημαίνει αυτό που λέει κάποιος “απέραντη αγάπη”. Είναι ό,τι καλύτερο έχει συμβεί στη ζωή μου. […] Αυτό που μπορεί να με βγάλει από τα ρούχα μου είναι η αγένεια, που τη βαφτίζουμε “ειλικρίνεια”. Δηλαδή, σου λέει κάποιος, “πω πω είσαι πάρα πολύ χάλια” ή “πώς πάχυνες έτσι;”. Και λες “καλά ρε παιδάκι μου, πώς τα λες έτσι;” και σου λέει ο άλλος, “εγώ είμαι ειλικρινής”. Αυτό βλέπω ότι έχει γίνει παντού. Σου λέει ο άλλος “εγώ τα λέω χύμα, τα λέω”, δεν είναι όμως το ίδιο», παραδέχεται η Κατερίνα Τσάβαλου.





















