Connect with us

Hi, what are you looking for?

LIFESTYLE

Σάλος με διαφήμιση τρανς influencer – Μποϊκοτάζ στην εταιρεία

Πλήθος αντιδράσεων και σχέδια για μποϊκοτάζ,  δέχεται η Maybelline επειδή προσέλαβε έναν τρανς makeup artist με μούσι για να πρωταγωνιστήσει στην τελευταία της διαφήμιση.

Και όλα αυτά μόλις λίγες εβδομάδες αφότου η μάρκα δέχθηκε εκκλήσεις για μποϊκοτάζ επειδή χρησιμοποίησε την τρανς Dylan Mulvaney για να προωθήσει το κονσίλερ της.

Σάλος με διαφήμιση τρανς influencer – Μποϊκοτάζ στην εταιρεία

Η Maybelline, μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες με καλλυντικά, δημοσίευσε μια διαφήμιση και σε αυτήν πρωταγωνιστεί ο γενειοφόρος και φαλακρός influencer Ryan Vita.

Στη διαφήμιση, ο Vita είναι βαμμένος και έχει τσιμπιδάκι με χάντρες ένα στα γένια του, ενώ βάζει της Maybellie.

Στη συνέχεια δίνει ένα φιλί στο χέρι του και το στέλνει στους θεατές, δείχνοντας ότι κανένα gloss δεν έχει μεταφερθεί στο χέρι του.

Σε λιγότερο από 24 ώρες το βίντεο με τη διαφήμιση προβλήθηκε περισσότερες από 1,2 εκατομμύρια φορές.

«Αυτό είναι απαράδεκτο και ενοχλητικό», έγραψε ένας χρήστης, ενώ ένας άλλος σχολίασε: «Πραγματικά δεν θέλω να βλέπω ΑΝΔΡΕΣ να κάνουν σεμινάρια μακιγιάζ!!! Ανοησίες».

Άλλοι τόνισαν ότι δεν θα αγοράζουν πλέον προϊόντα Maybelline αφού είδαν το βίντεο.

«Α, ναι. Τίποτα δεν με εμπνέει περισσότερο για να αγοράσω μακιγιάζ από το να το βλέπω μουτζουρωμένο στο πρόσωπο ενός γενειοφόρου άνδρα», έγραψε ένας στο Twitter.

Η New York Post επικοινώνησε με τον Vita και εκπροσώπους της Maybelline για κάποιο σχόλιο, χωρίς ωστόσο κάποιος από αυτούς να είναι άμεσα διαθέσιμος για κάτι τέτοιο.

 

Νέα συνεργασία της Nike με γνωστή τρανς TikToker – Διαφήμιζε και ταμπόν

Η Nike προκάλεσε οργή μετά την ανάρτηση της τρανς σταρ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Dylan Mulvaney, η οποία δημοσίευσε μια σειρά από κάποιες χορηγούμενες αναρτήσεις για γυναικεία ρούχα του γνωστού brand.

Η 26χρονη Mulvaney δημοσίευσε κάποια βίντεο και φωτογραφίες στο Instagram της την Τρίτη, στις οποίες φορούσε ένα κολάν Nike και ένα αθλητικό σουτιέν παραπέμποντας στις σελίδες των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα του αθλητικού brand.

 

Άνδρες και γυναίκες σχολίασαν αρνητικά στο Twitter το γεγονός ότι η Mulvaney – η οποία γεννήθηκε άνδρας επιλέχθηκε από τη Nike για να διαφημίσει τη γυναικεία σειρά ρούχων της. Οι αναρτήσεις σημείωναν ότι επρόκειτο για πληρωμένες χορηγίες.

 

Παραμένει ασαφές πόσα χρήματα πληρώθηκε η Mulvaney για τις αναρτήσεις, αλλά γνώστες που ασχολούνται με τις χορηγίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δήλωσαν στη DailyMail.com ότι μπορεί να λαμβάνει και πάνω από 50.000 δολάρια ανά πληρωμένη ανάρτηση.

 

Η συνεργασία της Mulvaney στη Nike έρχεται μόλις λίγες ημέρες αφότου προκάλεσε πάλι σχόλια όταν έγινε εκπρόσωπος της Bud Light και το πρόσωπό της εμφανίστηκε σε ειδική έκδοση των κουτιών μπύρας τους.

 

Σάλος για τη νέα καμπάνια για «γυναικεία» μαγιό με τρανς μοντέλα

Η Adidas κυκλοφόρησε τη συλλογή Pride 2023, η οποία υποστηρίζει την ένταξη και τη συμμαχία στον αθλητισμό.

Η μάρκα έχει ξεκινήσει μια σειρά ρούχων και υποδημάτων για να τιμήσει τον Μήνα Υπερηφάνειας – και συνεργάστηκε με τον Tom Daley για την καμπάνια. Στο πλαίσιο της εκστρατείας, ο χρυσός Ολυμπιονίκης έχει γράψει ένα γράμμα αγάπης στον αθλητισμό, το οποίο λέει ότι είναι «ένας χώρος για όλους».

«Ανεξάρτητα από τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό, την ταυτότητα φύλου, όποια κι αν είναι αυτή. Κάθε αθλητής πρέπει να είναι ελεύθερος να σε αγαπά ενώ αγαπά όποιον θέλει και το πιο σημαντικό, να είναι πιστός σε όποιον κι αν είναι», προσθέτει. Συνεχίζει στην επιστολή: «Υπάρχει ήδη τόσο μίσος στον κόσμο, λέγοντας τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι σε συγκεκριμένα επίπεδα και σε συγκεκριμένους χώρους. Το γήπεδο, η πισίνα πρέπει να είναι ένας ασφαλής χώρος».

Όπως αναφέρει η αμερικανική εφημερίδα «New York Post», αυτή την εβδομάδα η γερμανική εταιρεία ρούχων παρουσιάζει τη συλλογή μαγιό «Pride 2023», διαφημίζοντας μαγιό για γυναίκες στην ιστοσελίδα της με τη βοήθεια ανδρικών μοντέλων.

Ένα από τα μαγιό, ένα πολύχρωμο ολόσωμο που ονομάζεται «Pride Swimsuit» και διαφημίζεται έναντι 70 δολάρια, από ανδρικό μοντέλο, δείχνει επίσης κάτι να… εξέχει στην περιοχή του καβάλου.

Βλέποντας τη νέα καμπάνια της εταιρείας, υπήρχαν πάρα πολλές ενστάσεις.

Μέχρι το απόγευμα, περισσότεροι από 1,1 εκατομμύρια χρήστες του Twitter είδαν το μήνυμα του Λόντον και πολλοί από αυτούς έσπευσαν να επικρίνουν δριμύτατα την Adidas με το επιχείρημα ότι δεν σέβεται το γυναικείο της κοινό.

Η Ρίλει Γκέινς, σταρ της κολύμβησης του NCAA (Εθνικού Κολεγιακού Αθλητικού Συνδέσμου των ΗΠΑ) και ακτιβίστρια για τα δικαιώματα των γυναικών, εξέφρασε την απορία της για την πρωτοβουλία της εταιρείας: «Δεν καταλαβαίνω γιατί οι εταιρείες το κάνουν αυτό οικειοθελώς στον εαυτό τους. Θα μπορούσαν τουλάχιστον να πουν ότι το μαγιό είναι «unisex», αλλά δεν το έκαναν γιατί πρόκειται για τη διαγραφή των γυναικών. Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί δύσκολα το βλέπουμε αυτό να πηγαίνει προς την αντίθετη κατεύθυνση; Τα γυναικεία μαγιό δεν είναι αξεσουάρ με εξόγκωμα στον καβάλο», υποστήριξε σε μήνυμά της στο Twitter.

 

Μία άλλη χρήστης ήταν πολύ απογοητευμένη από τη σχετική καμπάνια της Adidas: «Έχω στήθος, γοφούς και δεν χρειάζομαι ένα επιπλέον υφασμάτινο σακουλάκι γύρω από την περιοχή των γεννητικών οργάνων μου. Αυτό ακυρώνει τις γυναίκες για αυτό θα κάνω μποϊκοτάζ και στην Adidas και στην Nike. Αρκετά πια», έγραψε στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

 

Ειδήσεις σήμερα

Πηγή: eleftherostypos.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΠΟΨΕΙΣ

Υπό Δρ Φιλ. Μαρίας – Ελευθερίας Γ. Γιατράκου Στη χορεία των Μεγάλων Διδασκάλων και αναμορφωτών του Γένους, εντάσσεται και η Αγία Φιλοθέη, η Αθηναία....

ΑΠΟΨΕΙΣ

Άρθρο του Νότη Μηταράκη* στην Απογευματινή της Κυριακής Οι πρόσφατες εικόνες κατά τις οποίες, διοικητικοί υπάλληλοι του ΕΚΠΑ και συνδικαλιστές της ΑΔΕΔΥ έριξαν τον...

ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Στο ναΰδριο της Θεολογικής Σχολής Χάλκης τελέστηκε χθες, Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2024, ο Αναστάσιμος Όρθρος και η Θεία Λειτουργία, χοροστατούντος από του παραθρονίου του...

ΧΙΟΣ

Εξιχνιάστηκε, μετά από εμπεριστατωμένη έρευνα της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Χίου, υπόθεση απάτης, η οποία διαπράχθηκε πριν από δεκατέσσερις μήνες περίπου σε βάρος ημεδαπού – κατοίκου...

Advertisement