Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΕΛΛΑΔΑ

Πανελλήνιες 2021: Υποψήφιος με 20.988 μόρια δεν περνάει στη σχολή που θέλει

Ανοιχτή επιστολή στην υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, έστειλε ένα μαθητής που έδωσε φέτος πανελλήνιες γιατί ενώ έχει συγκεντρώσει 20.988 δεν μπορεί να «μπει» στη σχολή που θέλει εξαιτίας της Ελάχιστης Βασης Εισαγωγής.

Ο Διονύσης Κατάκαλος από το 1ο Λύκειο Αθηνών λέει στην επιστολή του πως είναι ένας «αριστούχος αποτυχημένος» όπως αυτοχαρακτηρίζεται αφού παρά την, ομολογουμένως, εντυπωσιακή επίδοσή του, δεν περνάει στην Αρχιτεκτονική Σχολή του ΕΜΠ ή του ΑΠΘ.

«Κατάφερα με κόπο να συγκεντρώσω 20.988 μονάδες στο σύνολο (17.898 μονάδες στα μαθήματα και 3.090 στο σχέδιο), δηλαδή 1.838 μονάδες πάνω από την περσινή βάση (…) παρότι αρίστευσα δεν θα μπορέσω να εισαχθώ στο ΕΜΠ, ούτε στην δεύτερη επιλογή μου που ήταν το ΑΠΘ. Αυτό συμβαίνει γιατί στο ελεύθερο σχέδιο η βαθμολογία μου ήταν 13.6 μονάδες ενώ η ΕΒΕ του αντίστοιχου ειδικού μαθήματος ήταν 14.03. Έτσι για 0.43 μονάδες στο ελεύθερο σχέδιο μου στερείται η θέση για την οποία πάλεψα» γράφει στην επιστολή του.

Ολόκληρη η επιστολή του στη Νίκη Κεραμέως

Αξιότιμη κα υπουργέ,

Advertisement. Scroll to continue reading.

Γνωρίζω ότι ο χρόνος σας είναι περιορισμένος και για αυτόν τον λόγο θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος χωρίς να σταθώ σε προσωπικές απόψεις. Είμαι τελειόφοιτος μαθητής του λυκείου και από σήμερα ένας Αποτυχημένος άριστος και συμμετείχα στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις στοχεύοντας να εισαχθώ στην Αρχιτεκτονική σχολή του ΕΜΠ.

Κατάφερα με κόπο να συγκεντρώσω 20.988 μονάδες στο σύνολο (17.898 μονάδες στα μαθήματα και 3.090 στο σχέδιο), δηλαδή 1838 μονάδες πάνω από την περσινή βάση. Όμως σήμερα έμαθα ότι παρότι αρίστευσα δεν θα μπορέσω να εισαχθώ στο ΕΜΠ, ούτε στην δεύτερη επιλογή μου που ήταν το ΑΠΘ. Αυτό συμβαίνει γιατί στο ελεύθερο σχέδιο η βαθμολογία μου ήταν 13.6 μονάδες ενώ η ΕΒΕ του αντίστοιχου ειδικού μαθήματος ήταν 14.03. Έτσι για 0.43 μονάδες στο ελεύθερο σχέδιο μου στερείται η θέση για την οποία πάλεψα.

Σκεπτόμενος τα παραπάνω και γνωρίζοντας ότι δεκάδες συμμαθητές μου βρίσκονται στην ίδια κατάσταση, μου δημιουργούνται οι εξής απορίες:

Δεν είναι άδικο το ίδιο νομοσχέδιο που «διακρίνει» τους άριστους να τους αποκλείει συγχρόνως και από τα πανεπιστήμια; Και πως καλείται ένας μαθητής που δεν κάνει σχέδιο στο σχολείο και διδάσκεται ελεύθερο και γραμμικό διαδικτυακά να μπορέσει να αποδώσει ικανοποιητικά;

Μήπως θα ήταν δίκαιο να επαναφέρετε φέτος η βάση του 10 ως κριτήριο εισαγωγής στην αρχιτεκτονική;

Advertisement. Scroll to continue reading.

Ή οι συντελεστές των ΕΒΕ σε όλα τα πανεπιστήμια να γίνουν ίσοι με 0.8;

Σας παρακαλώ να αναστοχαστείτε την μη εσκεμμένη αστοχία της ΕΒΕ στα ειδικά μαθήματα του σχεδίου και να μην στερήσετε την θέση από μένα και δεκάδες άλλους συμμαθητές μου τα όνειρά μας.

Με εκτίμηση

Κατάκαλος Διονύσιος

1o πρότυπο λύκειο Αθηνών.

Advertisement. Scroll to continue reading.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΕΛΛΑΔΑ

Με ανακοίνωσή του, ο Μορφωτικός Εκπολιτιστικός Όμιλος Θυμιανών χαιρετίζει «την ιστορική απόφαση της Ιεράς Συνόδου για την αποκατάσταση του Μητροπολίτη Κυρού Ιωακείμ Στρουμπή, μετά...

ΕΛΛΑΔΑ

Την έναρξη της λειτουργίας της νέας Κλειστής Ελεγχόμενης Δομής (ΚΕΔ) Σάμου στη θέση Ζερβού, εγκαινιάζει σήμερα στις 11:00 ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου, Νότης...

ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Ρεπορτάζ: Ραφαέλα Βατάκη  Το πρωί της Πέμπτης 16 Σεπτεμβρίου 2021, ο xiakoslaos.gr βρέθηκε στο νησί των Ψαρών όπου το Κοινωφελές Ίδρυμα «Μαρία Τσάκος» – Διεθνές Κέντρο...

ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Συγκροτήθηκε σε σώμα την Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2021, μετά από τις εκλογές που έγιναν την Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2021, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων...