Εν μέσω αποθέωσης από τους χιλιάδες οπαδούς του Παναθηναϊκού που βρέθηκαν στο T-Center αποχώρησε από την παρουσίασή του ο Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς ο οποίος καθ’ όλη τη διάρκεια συνοδευόταν από τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο.
Βγαίνοντας από το lounge του γηπέδου όπου πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση και η συνέντευξη, στάθηκε μπροστά από τον κόσμο που φώναζε το όνομά του και τους ευχαρίστησε για την θερμή υποδοχή.
Μιλώντας στον κόσμο κατά την αποχώρησή τους από το γήπεδο, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος: «Είστε η καρδιά του Παναθηναϊκού, είσαστε αυτοί που μας δίνουν το κίνητρο για να πάμε ακόμα πιο ψηλά και ήρθε ο βασιλιάς των δακτυλιδιών για να μας πάει ακόμα πιο ψηλά».





















