Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΕΛΛΑΔΑ

«Νέα Σελίδα, Νέα Ταυτότητα» Νέο Λογότυπο για την Περιφέρεια Αττικής

Με ένα δυναμικό, αφαιρετικό λογότυπο ανανεώνεται η αισθητική της Περιφέρειας Αττικής, σηματοδοτώντας τον νέο οραματικό προγραμματισμό της διοίκησης του Νίκου Χαρδαλιά.

Με κεντρικό σύνθημα  «Νέα Σελίδα, Νέα Ταυτότητα! Ξεκινάμε…» , το νέο λογότυπο αποτυπώνει με τον πιο εύγλωττο τρόπο τον στρατηγικό σχεδιασμό της νέας διοίκησης για την πορεία της Αττικής στο μέλλον, με στόχο τη δημιουργία μιας ασφαλούς, πράσινης, βιώσιμης, ανθρώπινης και Μητροπολιτικής Περιφέρειας.

Η ιδέα πίσω από το νέο λογότυπο –

Η Αττική ως μια ισχυρή ολότητα, με έμφαση στην έννοια της συμπερίληψης και της συνεκτικότητας

Η ιδέα πίσω από το νέο λογότυπο της Περιφέρειας Αττικής έχει βασιστεί στην τοπογραφία και στη γεωγραφική περιοχή που αυτή περιλαμβάνει  Ο χώρος, ήδη από την αρχαιότητα, λειτουργούσε σαν ολότητα, όταν ο μυθικός βασιλιάς Θησέας προχώρησε στην πολιτική ενοποίηση των 12 κοινοτήτων της αττικής χερσονήσου και τη δημιουργία του Αθηναϊκού κράτους. Έκτοτε η Αττική παρουσιάζεται ως ένα σύνολο, μια ισχυρή ολότητα.

Με γνώμονα την ενότητα του χώρου, ακολουθήθηκε ένα σκεπτικό βάσει των περιοχών και την απεικόνιση τους σε δύο μεγάλα σχήματα (τις νότιες περιοχές, Νήσους Αττικής και το σύνολο Δυτικής, Ανατολικής Αττικής, Αθήνας) τα οποία μεθοδικά σχηματίζουν ένα ισοσκελές τρίγωνο που παραπέμπει σε δομή και οργάνωση και ταυτόχρονα προσομοιάζει τη δύναμη και την ορθότητα. Επιπρόσθετα, παρουσιάζει μια σταθερή ανοδική πορεία ενώ επίσης παραπέμπει στο γράμμα “Α” για την Αττική. Έχει επιλεχθεί, το αφαιρετικό στοιχείο με σκοπό να τονιστεί η έννοια της συμπερίληψης και της συνεκτικότητας. Βαθύτερος στόχος είναι να παρουσιάσει τη σημασία αυτής στις ζωές των πολιτών και πώς, ουσιαστικά, “διαπερνά” αλλά παράλληλα “περικλείει” την καθημερινότητα των ανθρώπων.

Παρουσιάζοντας το Λογότυπο –

Η πραγματική Περιφέρεια Αττικής: οι άνθρωποί της

Για την παρουσίαση του νέου λογότυπου, επιλέχθηκαν τρεις υφές που χαρακτηρίζουν την περιφέρεια, ειδικότερα, την θάλασσα και το υγρό στοιχείο, τον αστικό ιστό και τη μητροπολιτική περιοχή και τέλος, τους ορεινούς όγκους και το φυσικό τοπίο. Οι τρεις αυτές υφές παρουσιάζονται από τρεις μικρές ιστορίες καθημερινών ανθρώπων μέσα από απλές στιγμές που βιώνουν κατά τη διάρκεια της ημέρας τους, επιτρέποντας έτσι στον θεατή να γνωρίσει την πραγματική Περιφέρεια Αττικής: τους ανθρώπους της.

Το βίντεο με το νέο λογότυπο της Περιφέρειας Αττικής είναι διαθέσιμο εδώ:

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Από τη στιγμή της γέννησής του, λόγω της μυθικής οδικής συμπεριφοράς του που ανέτρεπε όλα όσα ξέραμε στο κλείσιμο του περασμένου αιώνα, το Ford...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Ο Γιόσεφ Καμπάν θα έχει συγκεκριμένη ευθύνη για την ανάπτυξη της παγκόσμιας σχεδιαστικής γλώσσας των μοντέλων της MG και έρχεται να ενταχθεί στην εταιρεία...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Με ένα αμιγώς ηλεκτρικό Avenger, ένα 48V υβριδικό Renegade και ένα Plug-in Hybrid Compass, η Jeep υποστήριξε την μοναδική διοργάνωση off-road τριάθλου που γίνεται...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το Ford Puma με τη κορυφαία άνεση και πρακτικότητα, σε συνδυασμό με τους μεγάλους χώρους για πέντε επιβάτες και τις αποσκευές τους, έχει δικαίως...

Advertisement