Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΔΙΕΘΝΗ

Γερμανία: Πρώτες σκέψεις για μετάθεση διακοπών λόγω υψηλού κόστους

Οι Γερμανοί ταξιδεύουν για τις θερινές τους διακοπές, είναι ιδιαίτερα σημαντική ομάδα για την ελληνική τουριστική βιομηχανία. Ωστόσο οι ανατιμήσεις της τελευταίας χρονιάς δυσκολεύει όλο και περισσότερους Γερμανούς να κάνουν τις καλοκαιρινές διακοπές στο εξωτερικό.

Σε δημοφιλείς για τους Γερμανούς προορισμούς διακοπών, οι τιμές για τις καλοκαιρινές διακοπές έχουν αυξηθεί έως και 39% σε σύγκριση με το προηγούμενο χρόνο. Επιπρόσθετα βρίσκονται αντιμέτωποι με το συνωστισμό σε παραλίες και κάμπινγκ που παρατηρείται στην υψηλή σεζόν. Υπό αυτές τις συνθήκες αρχίζουν γίνονται οι πρώτες σκέψεις για τη μετάθεση των θερινών διακοπών σε εποχές που είναι οι κλασσικοί, θερινοί, τουριστικοί προορισμοί είναι και πιο άδειοι και το κόστος του ταξιδιού είναι χαμηλότερο.

Φυσικά, το να κάνουμε την περίοδο των διακοπών πιο ευέλικτη είναι επίσης μια συζήτηση που θα κάνουμε εμείς ως πολιτικοί του τουρισμού», δήλωσε ο ειδικός σε θέματα τουρισμού Νίκο Τίπελτ (Nico Tippelt, FDP) στην εφημερίδα «BILD».

«Ειδικά στην υψηλή περίοδο των διακοπών, οι νέες οικογένειες πρέπει να αντιμετωπίσουν τεράστιες αυξήσεις τιμών. Από την άλλη πλευρά, το να γίνει ο χρόνος των διακοπών πιο ευέλικτος θα ήταν ένα εργαλείο για να μπορέσουμε να μειώσουμε τις τιμές».

Τα παραθεριστικά θέρετρα ως τέτοια θα ήταν επίσης ανακουφισμένα, «γιατί δεν πηγαίνουν όλοι διακοπές στο ίδιο μέρος την ίδια ώρα», συνέχισε ο υπεύθυνος των Φιλελευθέρων (FDP) στην Κοινοβουλευτική Επιτροπή Τουρισμού του Μπούντεσταγκ (Bundestag).

“Σίγουρα έχει νόημα να σκεφτόμαστε και να συζητάμε για την καλύτερη κατανομή των περιόδων διακοπών και διακοπών καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους”, λέει ο ειδικός επί του τουρισμού Ρέγκιναλντ Χάνκε (Reginald Hanke, FDP). Αυτό θα επιτρέψει ιδίως στις οικογένειες με παιδιά να αξιοποιήσουν καλύτερα την ευκαιρία «να ταξιδέψουν εκτός εποχής και έτσι να εξοικονομήσουν χρήματα».

Αποκλειστικά στοιχεία από την πύλη σύγκρισης Check24 για τη BILD αποδεικνύουν ότι οι τουριστικοί πράκτορες εκμεταλλεύονται πλήρως την υψηλή ζήτηση την υψηλή περίοδο, χρεώνοντας έως και 36% περισσότερο για οργανωμένες εκδρομές σε δημοφιλείς ταξιδιωτικούς προορισμούς από ό,τι εκτός εποχής.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Από τη στιγμή της γέννησής του, λόγω της μυθικής οδικής συμπεριφοράς του που ανέτρεπε όλα όσα ξέραμε στο κλείσιμο του περασμένου αιώνα, το Ford...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Ο Γιόσεφ Καμπάν θα έχει συγκεκριμένη ευθύνη για την ανάπτυξη της παγκόσμιας σχεδιαστικής γλώσσας των μοντέλων της MG και έρχεται να ενταχθεί στην εταιρεία...

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Η Αθήνα έχει μπει πλέον σε metal ρυθμούς, καθώς μετράμε αντίστροφα για την συναυλία των Rammstein στις 30 Μαΐου στο Ολυμπιακό Στάδιο και η...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το Ford Puma με τη κορυφαία άνεση και πρακτικότητα, σε συνδυασμό με τους μεγάλους χώρους για πέντε επιβάτες και τις αποσκευές τους, έχει δικαίως...

Advertisement