Γόνιμους καρπούς απέδωσε για 3η συνεχόμενη χρονιά η έκθεση «Άρωμα Χίου στο Σύνταγμα», με τον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Χίου, κ. Παντελή Λεγάτο να αναφέρει στα τοπικά μέσα ότι οι εντυπώσεις και το συνολικό αποτέλεσμα που άφησε ήταν εντυπωσιακό κι ακόμα καλύτερο σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.
Όπως υπενθύμισε, η δράση Άρωμα Χίου αποτελεί μια ολιστική προσέγγιση ως προς τη στρατηγική προώθησης της Χίου, καθώς πραγματοποιείται σε ένα από τα κεντρικότερα σημεία της Ελλάδας, συνδυάζοντας τόσο την προβολή τοπικών προϊόντων, όσο και της Χίου ως προορισμό. Η δράση έχει διάρκεια και σημαντικό επικοινωνιακό αποτύπωμα, συμβάλλοντας σημαντικά στην ενδυνάμωση του Brand Awareness ΧΙΟΣ.
Αναφορικά για τη φετινή έκθεση ο κ. Λεγάτος σχολίασε πώς ήταν διαφορετική με νέες καινοτομίες σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, όπως η εξωτερική τοποθέτηση του περιπτέρου του Φορέα Τουρισμού σε ένα σημείο όπου περνούσαν πάνω από 40.000 άτομα την ημέρα. Παράλληλα, είχαν δημιουργήσει γωνιές ρεαλιστικών τρισδιάστατων photo booth, τα οποία αποτέλεσαν πόλο έλξης για λήψη φωτογραφιών από τους επισκέπτες της έκθεσης: «Οι επισκέπτες έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για τις εικόνες και τις φωτογραφίες του νησιού της Χίου. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν θετικό καθώς πολλοί από αυτούς εξέφρασαν την επιθυμία τους να επισκεφτούν τη Χίο», τόνισε.
Σύμφωνα με τον ίδιο, υπήρχε θετική ανταπόκριση και μεγάλη ζήτηση ως προς την αγορά των χιώτικων προϊόντων με τους πάγκους να αδειάζουν αρκετές φορές και τους παραγωγούς να τους εφοδιάζουν ξανά: «Η Χίος μπήκε στο κέντρο των εξελίξεων. Είχαμε διαμορφώσει έτσι τον χώρο, σαν ένα μικρό χωριό, ώστε ο επισκέπτης να έχει την αίσθηση ότι βρίσκεται πράγματι στη Χίο», σημειώνοντας ότι αρκετοί ήταν εκείνοι που μέσω της έκθεσης θέλησαν να προγραμματίσουν τις διακοπές τους στο νησί μας.
«Το Επιμελητήριο Χίου, μέσω αυτής της δράσης, διαδραματίζει έναν σημαντικό ρόλο ως συνδετικός κρίκος των φορέων του νησιού (Περιφέρεια Β. Αιγαίου, Δήμος Χίου, Φορέας Τουρισμού), προάγοντας τη συνεργασία προς έναν κοινό σκοπό. Να αναδειχθεί η εξωστρέφεια των επιχειρήσεων, να προωθήσουμε τη Χίο σαν προορισμό και να προβληματιστούν και οι ίδιοι οι παραγωγοί μας για το εάν τα προϊόντα τους έχουν ζήτηση», υπογραμμίζοντας ότι οι επισκέπτες έμειναν εντυπωσιασμένοι από την ποιότητα των τοπικών, αλλά ταυτόχρονα καινοτόμων προϊόντων.
Κλείνοντας, ο κ. Λεγάτος συμπλήρωσε ότι το Επιμελητήριο Χίου θα συνεχίσει να διεκδικεί πράγματα προς όφελος του νησιού, των κατοίκων και των επισκεπτών, καθώς πλέον η συγκεκριμένη δράση έχει αποτελέσει θεσμό για την προβολή της Χίου: «Στόχοι της επόμενης χρονιάς είναι να υπάρχει ακόμη μεγαλύτερη διοργάνωση, με την επισκεψιμότητα να είναι ακόμα μεγαλύτερη, να διεκδικήσουμε μεγαλύτερο χώρο και να έχουμε περισσότερες συνεργασίες», κατέληξε.