Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Αποκάλυψη για το νέο Toyota C-HR

Ήταν το 2016 όταν η Toyota προκάλεσε όλο τον κόσμο του αυτοκινήτου, παρουσιάζοντας κάτι πολύ “ξένο” σε σχέση με ό,τι μπορούσε να περιμένει κανείς από αυτή. Με την έλευση του C-HR, η Toyota έκανε μια δήλωση προς άπαντες, βάσει της οποίας το μέλλον θα είχε πολύ ενδιαφέρον και όσοι από τον ανταγωνισμό δεν “ταρακουνήθηκαν” από το συγκεκριμένο λανσάρισμα, μάλλον το έχουν ήδη μετανιώσει.

Έτσι λοιπόν, τώρα, με πάνω από 700.000 πωλήσεις C-HR να αποτελούν την καλύτερη απόδειξη πως το στοίχημα της Toyota κερδήθηκε, ήρθε η ώρα της ανανέωσης. Προφανώς και δεν χρειαζόταν και πάλι κάτι ρηξικέλευθο. Η χρήση του πρώτου C-HR ως βάση, ήταν παραπάνω από αρκετή για να φτιάξει και πάλι η Toyota ένα μοντέλο που δε θα δυσκολευτεί να βρει τα “πατήματά του”.

Το μονοπάτι της καινοτομία ούτως ή άλλως, άνοιξε από την πρώτη του γενιά, οπότε το έργο της δεύτερης θα είναι λίγο πιο εύκολο. Αρκεί να πατήσει τα σωστά κουμπιά- κάτι που από όσο μπορούμε να κρίνουμε βλέποντάς το από κοντά για πρώτη φορά στην πολύ προσεγμένη παρουσίασή του στο Αμβούργο όπου βρεθήκαμε ως καλεσμένοι, το κάνει με αρκετή επιτυχία.

Χωρίς να διαρρηγνύει τους δεσμούς με το παρελθόν του λοιπόν, το νέο C-HR φέρνει το απόλυτα ευπρόσδεκτο άνεμο αλλαγής, με λεπτομέρειες που το κάνουν να ξεχωρίζει. Εν αρχή είναι η διχρωμία που όπως όλα δείχνουν, δεν αποτελεί επιλογή που έγινε από την Toyota μόνο για να γίνει ακόμα πιο έντονη η παρουσία του νέου μοντέλου αλλά θα είναι διαθέσιμη σε όλες τις εκδόσεις του.

Η μάσκα εμπρός του αυτοκινήτου έχει τοποθετηθεί λίγο πιο χαμηλά σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, με πιο λεπτά φωτιστικά σώματα και αλλαγμένη φωτιστική υπογραφή από τα στελέχη ημέρας. Αντίστοιχα, στο πίσω μέρος όπου τον πρώτο λόγο έχει η “σύνδεση” των φωτιστικών σωμάτων με την “ταινία” στο κέντρο της οποίας έχουμε φωτεινό (για πρώτη φορά) το λογότυπο της μάρκας και το όνομα του μοντέλου.

Παρατηρώντας το νέο C-HR από το πλάι, ξεχωρίζουν τόσο η αιχμηρή απόληξη της πόρτας του χώρου των αποσκευών, όσο και ο μοτίβο με τις ανάγλυφες γραμμές στις εμπρός πόρτες, που διαμορφώνουν ένα πολύ ενδιαφέρον σχήμα- το οποίο “απογειώνεται” με τον κατάλληλο φωτισμό. Γι’ αυτό και μόνο θα άξιζε να δώσουμε τα εύσημα στην Toyota για την επιλογή του κινηματογραφικού studio στο οποίο έγιναν τα αποκαλυπτήρια.

Ταυτόχρονα, αναδεικνύεται ένα ακόμα στοιχείο που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε μοντέλο της Toyota και αυτό δεν είναι άλλο από τις “χωνευτές” χειρολαβές των θυρών, που αναδύονται όταν το αυτοκίνητο είναι ξεκλείδωτο. Στις διχρωμίες που είχαμε μπροστά μας, το συνολικό αποτέλεσμα ήταν ιδιαίτερα καλαίσθητο, ενώ ξεχωριστή μνεία αξίζουν οι ζάντες που στην προκειμένη περίπτωση φτάνουν έως και τις 20 ίντσες.

Αυτό που έχει ενδιαφέρον να τονιστεί, είναι πως το νέο C-HR είναι κατά 35 χιλιοστά μικρότερο σε μήκος από το παλιό, ενώ το ύψος και το πλάτος έχουν αυξηθεί, έστω και ελάχιστα. Το μεταξόνιο έμεινε απαράλλαχτο (2.640 χιλ.) αλλά χάρη στη χρήση νέων στοιχείων που αφορούν στις υβριδικές εκδόσεις του μοντέλου, οι χώροι για τους επιβάτες φαίνεται να είναι λίγο καλύτεροι σε σχέση με το παρελθόν.

Όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, έτσι και εδώ, οι πίσω επιβάτες βρίσκονται σε ένα περιβάλλον που παραπέμπει περισσότερο σε coupe αυτοκίνητο. Η αίσθηση αυτή εντείνεται από την ύπαρξη μικρών πλευρικών παραθύρων και φυσικά τα σκούρα τζάμια που “κλείνουν” το σχήμα. Και μια που μπήκαμε στην καμπίνα, ας μείνουμε λίγο ακόμα εδώ.

Τα υλικά είναι πρώτης ποιότητας και δείχνουν απόλυτα εναρμονισμένα με τη συναρμολόγηση, η οποία με τη σειρά της είναι αυτό ακριβώς που περιμένουν όλοι από ένα μοντέλο της Toyota. Πολύ περισσότερο από αυτό που θέλει να προσφέρει κάτι το διαφορετικό στη γκάμα, κάτι που έκανε και το προκάτοχο μοντέλο. Στο ταμπλό, οι δύο οθόνες δεσπόζουν και ορίζουν το hi tech προφίλ του νέου C-HR.

Κι αν αυτό ήταν λίγο- πολύ αναμενόμενο, το “κλείσιμο” στη δεξιά πλευρά της κεντρικής κονσόλας που δίνει μια διάθεση οδηγοκεντρική στη σχεδίαση του ταμπλό, είναι σίγουρα μια καλοδεχούμενη λεπτομέρεια για τους “παραδοσιακούς” που έτσι αισθάνονται πως ο οδηγός είναι σε διακεκριμένη θέση. Από εκεί και πέρα, η Toyota δεν θα μπορούσε να μην είναι πολύ προσεκτική στην επιλογή του software με το οποίο εφοδιάζει το μοντέλο της.

Έτσι έχουμε ένα αισθητά βελτιωμένο Toyota Smart Connect σε ότι έχει να κάνει με την “επικοινωνία” του οδηγού. Η εργονομία φαίνεται να είναι και αυτή υψηλού επιπέδου, με το συνδυασμό των φυσικών διακοπτών με τις επιφάνειες αφής, να κάνουν τους χειρισμούς πολύ εύκολους. Αντίστοιχα, υπεροπλία εντοπίζεται και σε ότι έχει να κάνει με τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Εδώ, η ψηφιακή “ομπρέλα” του Toyota Safety Sense, περιλαμβάνει τα πάντα: από αυτόματο φρενάρισμα σε αστικό και περιαστικό περιβάλλον, έως “προετοιμασία” του τιμονιού για την επόμενη στροφή (Steering Assist) και προειδοποίηση για την παρουσία πεζού ή δικύκλου, στο χώρο που καταλαμβάνει η πόρτα που θα ανοίξει όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο.

Σε ότι έχει να κάνει με τους κινητήρες, το νέο C-HR θα είναι διαθέσιμο με το 1.800άρι σύνολο των 142 ίππων σε ρόλο “βασικής έκδοσης”, ενώ για όσους θέλουν το κάτι παραπάνω, θα υπάρχει τόσο η “απλή” υβριδική έκδοση με το δίλιτρο μοτέρ στα 2,0 λίτρα (190 ίππους) σε δικίνητη και τετρακίνητη έκδοση, όσο και η PHEV με τους 223 ίππους- όπως ακριβώς την είδαμε στο νέο Prius.

Η τελευταία έκδοση, η plug-in hybrid, χάρη στη μπαταρία των 13,6 kWh προσφέρει μια αυτονομία μηδενικών ρύπων της τάξης των 66 χιλιομέτρων, που είναι παραπάνω από αρκετή για τη διεκπεραίωση των καθημερινών αστικών μετακινήσεων. Αξίζει να σημειωθεί πως η μπαταρία φορτίζει σε χρόνο κοντά στις 4 ώρες σε οικιακό δίκτυο, ενώ το μοντέλο έχει εξελιγμένο σύστημα ανάκτησης ενέργειας με τρία επίπεδα “έντασης”.

Λεπτομέρειες που έχουν να κάνουν με τις τιμές στην ελληνική αγορά, θα έχουμε λογικά μέχρι το τέλος του έτους, όταν και αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους τα πρώτα C-HR στην εγχώρια αγορά. Μέχρι τότε, θα πρέπει να περιμένουμε για να βάλουμε “στο χέρι” και το νέο μοντέλο της Toyota για δοκιμή που θα μας δώσει πολύ περισσότερα δεδομένα για την ολοκληρωμένη του αξιολόγηση.

Πηγή: Sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΧΙΟΣ

Το Διοικητικό Συμβούλιο, ο Σύλλογος Διδασκόντων και σύσσωμη η μαθητική κοινότητα του Πρότυπου ΕΠΑ.Λ ΤΣΑΚΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΤΕΕΝΣ) εκφράζουν τη βαθειά τους...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Πιο συγκεκριμένα, το θερινό PremiumContact 7 βρέθηκε στην κορυφή ανεξάρτητων δοκιμών από περιοδικά αυτοκινήτου στη Μεγάλη Βρετανία, στη Σκανδιναβία και στην Πολωνία. Οι αξιολογήσεις...

ΕΚΚΛΗΣΙΑ

“Η εξυπηρέτηση εφήμερων πολιτικών συμφερόντων δεν είναι σωστό να αποκρύπτει τις μακροπρόθεσμες απώλειες”, αναφέρει, μεταξύ άλλων, σε ανακοίνωσή της η Ιερά Αρχιεπισκοπή Αμερικής για...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Με το DS 3 Hybrid, οι πελάτες της DS Automobiles μπορούν να επωφεληθούν από την αυτοφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία, αφού σε σύγκριση με έναν βενζινοκινητήρα,...

Advertisement