Το Citroen C4 X συνδυάζει τρεις σχεδιαστικές σιλουέτες -των sedan, hatchback και SUV- σε μία σπορτίφ και μαζί υπερυψωμένη fastback, υιοθετώντας πολλά από τα νέα σχεδιαστικά στοιχεία που εισήγαγε το καινούριο C5 X, με σκοπό να διαφοροποιηθεί από το αδελφό Peugeot 408.
Βρίσκοντας τη θέση του ανάμεσα στο C4 C-Cross και στο C5 X, το C4 X βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα CMP με το πρώτο – διατηρώντας το ίδιο μεταξόνιο των 2,67 μέτρων.
Η γαλλική εταιρεία θέλησε να κρατήσει παρεμφερή την ευρυχωρία ενός sedan ή hatchback στο εσωτερικό των 4,6 μέτρων του μήκους του, συνδυάζοντάς τη με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, την ψηλότερη θέση οδήγησης και τα στοιχεία της εμφάνισης ενός SUV.
Το ηλεκτρικό e-C4 X διαθέτει μπαταρία 50 kWh που είναι ικανή να προσφέρει 350 χιλιόμετρα αυτονομίας (κατά WLTP) και να φορτίσει σε ποσοστό ως 80% σε μισή ώρα, ή με ρυθμό 10 χιλιομέτρων ανά λεπτό, συνδεδεμένη με ταχυφορτιστή των 100 kW. H Citroen συνοδεύει τη μπαταρία με εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χιλιομέτρων.
Η μπαταρία προσφέρει την ενέργειά της στον ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 ίππων και 260 Nm ροπής, που εξασφαλίζει στο e-C4 X επιτάχυνση 0-100 km/h σε 9,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 150 km/h.
Ο εξοπλισμός του θα περιλαμβάνει μέχρι και 20 ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης που διαθέτει η Citroen, καθώς και στο εσωτερικό το νέο λογισμικό συνδεσιμότητας MyCitroen Drive Plus, μαζί με το πακέτο διασυνδεδεμένων υπηρεσιών Citroen Connect.
Μετά την έναρξη της κατασκευής των C4 X και e-C4 X στο εργοστάσιο της Stellantis στο Βιλαβέρντε της Μαδρίτης, το γαλλικό αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο για τις πρώτες του παραδόσεις από τις αρχές του 2023.
Πηγή: Sport24.gr