Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Απαντήσεις Ζερβάκη για τις «ερωτήσεις» του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ Χίου

Έπειτα από την έντονη κριτική που ασκήθηκε στο πρόσωπο της δημοτικής αρχής και του Γενικού Γραμματέα του Δήμου Χίου, από το Σύλλογο Εργαζομένων ΟΤΑ Χίου, ο κ. Αντώνιος Ζερβάκης παραχώρησε το πρωί της Τρίτης (27/07/2021) συνέντευξη τύπου στα τοπικά μέσα, αναφορικά με το ζήτημα αυτό.

Ειδικότερα, αναφέρθηκε στο έγγραφο που εφάρμοσε και τόνισε ότι είναι πράγματα που υπάρχουν και στην νομοθεσία. Επεσήμανε ότι ο Δήμος Χίου αντιμετωπίζει πρόβλημα όσον αφορά στη στελέχωση των υπηρεσιών, καθώς ο φόρτος εργασίας είναι υπέρμετρα μεγάλος.

«Προσπαθούμε να ικανοποιούμε τους δημότες μας εγκαίρως. Όμως το τελευταίο διάστημα αντιμετωπίσαμε ένα μεγάλο φόρτο ερωτημάτων, τα οποία όμως δεν έρχονται μέσα από τα συλλογικά όργανα, αλλά απευθείας στις διευθύνσεις», δήλωσε ο κ. Ζερβάκης, τονίζοντας ότι έτσι δημιουργείται πρόβλημα και οι υποχρεώσεις πάνε πίσω.

Όπως υπογράμμισε, τα παράπονα των δημοτικών υπαλλήλων πρέπει να πηγαίνουν στο Προεδρείο κι όχι σε εκείνον. «Παρακινούμενος από τις υπηρεσίες που είχαν μεγάλο φόρτο εργασίας, έβγαλα αυτό το έγγραφο στο οποίο αναφέρομαι αυτά που προβλέπει ο νόμος όπως ισχύει σήμερα για τους δημοτικούς συμβούλους», επισημαίνοντας παράλληλα, ότι οι πολίτες μπορούν να ζητάνε στα πλαίσια του νόμου αντίγραφα αποφάσεων και να κάνουν έννομες ερωτήσεις που να μην αφορούν προσωπικά δεδομένα.

«Δεν είναι σωστό να έρχεται ο δημοτικός σύμβουλος την ώρα που εργάζεσαι μέσα στη υπηρεσία και να απαιτεί να του απαντήσουμε. Δεν μπορούμε να αφήσουμε τους δημότες για να αρχίσουμε να εξυπηρετούμε άλλα πράγματα», συμπληρώνοντας ότι έχει επικοινωνήσει και με το Σωματείο, χωρίς όμως να υπάρχει ανταπόκριση.

«Το Σωματείο έχει αναφαίρετο δικαίωμα να προασπίσει τα δικαιώματα των εργαζομένων. Εμείς σαν δημοτική αρχή τα προασπιζόμαστε, όλων των εργαζομένων. Όμως, το Σωματείο είναι λάθος να ασκεί πολιτική, διότι δεν έχει τη λαϊκή βούληση», καταλήγοντας ότι κατά τη γνώμη του το Σωματείο πρέπει να έρθει σε επαφή με τους υπαλλήλους, να καταλάβει τα προβλήματά τους και να μιλήσουν με τον ίδιο.

Κλείνοντας ο κ. Ζερβάκης συμπλήρωσε ότι σκέφτεται πάντα με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον. «Στεκόμαστε δίπλα στην τοπική κοινωνία, προκειμένου να διεκπεραιώνουμε τις υποθέσεις γρήγορα, άμεσα και με ποιότητα», καταλήγοντας ότι το πλήθος των ερωτημάτων είναι στη Διαύγεια, όπου εκεί υπάρχουν αναλυτικά οι αναρτήσεις όλων των αποφάσεων κι έτσι δεν χρειάζεται ένας απλός υπάλληλος να χρονοτριβεί από τη στιγμή που υπάρχουν διαθέσιμα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΠΟΨΕΙΣ

Γράφει ο Σταύρος Παπαγιαννάκης Σήμερα, θα διερευνήσουμε ένα θέμα που αγγίζει τα βάθη της ανθρώπινης ψυχής και του πνεύματος: την Ανάσταση του Κυρίου και...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Οι πρωτοπόροι στους τομείς της οδηγικής απόλαυσης χωρίς εκπομπές ρύπων και της προοδευτικής αισθητικής στην πολυτελή μεσαία κατηγορία αποκτούν τώρα ακόμα ευρύτερη απήχηση. Πρεμιέρα...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το Audi House of Progress είναι μια τεχνολογική έκθεση σε ένα θαυμαστό κλασσικό κτήριο σε έναν από τους πλέον πολυσύχναστους πεζόδρομους στο κέντρο της...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο δεύτερος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross, στα Τρίκαλα, με 195 συμμετοχές και πλήθος κόσμου – παρότι η βροχή που προηγήθηκε...

Advertisement