Επίσκεψη Νότη Μηταράκη στο 3ο Γυμνάσιο Χίου: Αναζητούνται λύσεις για την καθυστέρηση του έργου αναβάθμισης.
Στο πλαίσιο της προσπάθειας για την αναβάθμιση του 3ου Γυμνασίου Χίου, o κ. Νότης Μηταράκης, επισκέφθηκε το σχολικό συγκρότημα, προκειμένου να παρακολουθήσει την πορεία των προγραμματισμένων εργασιών.
Ο κ. Μηταράκης τόνισε την κρισιμότητα του έργου και ανέφερε πως, σχεδόν τρία χρόνια μετά την απόφαση χρηματοδότησης ύψους 1.600.000 ευρώ, που υπεγράφη στις 15 Ιουνίου 2022, δεν έχει σημειωθεί ουσιαστική πρόοδος. Η χρηματοδότηση αυτή προοριζόταν για την ανακαίνιση του σχολείου σύμφωνα με την τεχνική περιγραφή και τον προϋπολογισμό που είχε εκπονήσει ο Δήμος Χίου.
«Παρά τη σημαντική χρηματοδότηση, το έργο δεν έχει προχωρήσει και αυτό είναι ανησυχητικό», δήλωσε ο κ. Μηταράκης, προσθέτοντας ότι πρόσφατα είχε συνάντηση με τον Σύλλογο Διδασκόντων και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου, όπου άκουσε προσεκτικά τους προβληματισμούς τους. Όπως ανέφερε, μετά και τη σημερινή συνάντηση με την Προϊσταμένη Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κα Βλυσίδου, τη Διευθύντρια του σχολείου κα Χαλλιορή, και τους Συλλόγους, διαπιστώθηκε ότι έχει αλλάξει ο προϋπολογισμός του έργου. Η αλλαγή αυτή καθιστά αναγκαία την αναζήτηση εναλλακτικών λύσεων για την ολοκλήρωσή του.
Ο κ. Μηταράκης, αναφερόμενος στις εναλλακτικές προτάσεις, σημείωσε πως η κατασκευή νέου κτηρίου, αντί της επισκευής του υπάρχοντος, είναι μια πιθανή λύση, την οποία πρέπει να εξετάσουν άμεσα οι αρμόδιοι φορείς. Εξήγησε ότι η απόφαση για την κατεύθυνση του έργου πρέπει να ληφθεί το συντομότερο δυνατόν, προκειμένου να αναζητηθούν πηγές χρηματοδότησης και να προχωρήσουν οι διαδικασίες.
«Θα πραγματοποιήσουμε άμεσα σύσκεψη με τον Δήμαρχο Χίου για να εξετάσουμε τους τρόπους επίσπευσης του έργου και να διασφαλίσουμε την οριστική επίλυση του ζητήματος», τόνισε, ενώ παράλληλα διαβεβαίωσε ότι η Δημοτική Αρχή θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να ολοκληρωθεί το έργο το συντομότερο δυνατόν, ώστε οι μαθητές και οι καθηγητές του 3ου Γυμνασίου Χίου να μπορέσουν να αξιοποιήσουν τον ανακαινισμένο ή νέο χώρο για τη μαθησιακή τους δραστηριότητα.
