Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

ΛΑΣ: “Από τα μεγάλα λόγια της νέας δημοτικής ρχής ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ προεκλογικά στο «δυστυχώς επτωχεύσαμεν» μετεκλογικά”

Ανακοίνωση ΛΑΣ Δήμου Χίου

Τη θεωρία της «καμένης γης» που κληρονόμησε από την προηγούμενη διοίκηση, επιστράτευσε η δημοτική αρχή ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ, για να δικαιολογήσει τη δική της διαχειριστική λογική, στη φτώχεια που έχει καταδικαστεί ο δήμος Χίου και όλοι οι δήμοι εξ αιτίας των κυβερνήσεων της ΝΔ, αλλά και των προηγούμενων με ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ.

Έτσι δικαιολογήθηκαν τα ψίχουλα στα πολιτιστικά σωματεία μεταξύ αυτών και η «Μόστρα Θυμιανών»,  που περιορίστηκε στο ευτελές ποσό των 3000 ευρώ, έτσι δικαιολογήθηκε η άρνησή  της στο παρελθόν να μειώσει τα ανταποδοτικά τέλη ή την τιμή του νερού μέσω της τιμολογιακής πολιτικής της ΔΕΥΑΧ, έτσι θα δικαιολογούνται οι αυξήσεις των ενοικίων στα δημοτικά καταστήματα και όλων των τελών στους δημοτικούς χώρους, από δω και πέρα.

Σκυλοκαυγάς στο δημοτικό συμβούλιο για το ταμειακό υπόλοιπο το δήμου ανάμεσα στη δημοτική αρχή και στην αξιωματική αντιπολίτευση, αλλά για το ποιος φταίει γι αυτή την κατάντια καμία κουβέντα, μιας και όλοι τους προέρχονται από την ίδια μήτρα των ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ, οπότε πρωτεύει να καλύψουν τις αιτίες αυτών των πολιτικών και τις κυβερνήσεις τους.

Γι αυτό και στον προϋπολογισμό,  επικράτησε η σιωπή των αμνών, που τα αποτελέσματά της θα τα πληρώσουν οι Χιώτες για άλλη μία πενταετία αυτή τη φορά, όπως άλλωστε είχαμε προειδοποιήσει προεκλογικά χωρίς όμως να εισακουστούμε.

Αυτές οι αντιλαϊκές  λογικές, πέρασαν και στο νέο κανονισμό καθαριότητας, που περιλαμβάνει το χαράτσι του τέλους ταφής των απορριμμάτων, το οποίο θα φτάσει το 2027 στα 55 ευρώ τον τόνο, νέα χαράτσια στη λογική των κατευθύνσεων της ΕΕ που από το 2015 καθιέρωσαν οι κυβερνήσεις,  με το «πληρώνω όσο καταναλώνω» για τα τοπικά διαμερίσματα, όχι για τις επιχειρήσεις, την πολιτική διαχείρισης των απορριμμάτων ως τελικό αποτέλεσμα, διά της ρυπογόνας καύσης, που έχει ανατεθεί στο ιδιωτικό κεφάλαιο μέσω των ΣΔΙΤ

Φυσικά μόνο η ΛΑΣ τον καταψήφισε, αφού επικρατεί μια «ωραία ατμόσφαιρα» από τις παρατάξεις των ΝΔ ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ.

Στην ίδια κατεύθυνση βαδίζει και η πολιτική προστασία, που επαφίεται μέσα από διάφορες ΜΚΟ και Δίκτυα της τοπικής διοίκησης με μπόλικες θεωρητικές φανφάρες, στον πιστοποιημένο, όπως τον ονομάζουν, εθελοντισμό.

Αυτοί που έκαψαν το δάσος της Δαδιάς στη Θράκη, την Αττική,την Εύβοια, που έπνιξαν τη Θεσσαλία και έχουν καθηλώσει την πολιτική προστασία με ευτελή ποσά εδώ και χρόνια. θα μας σώσουν με τον εθελοντισμό.

 Γι αυτό και εισηγητής σε αυτά τα φρου – φρου κι αρώματα ,που τα έφεραν τελευταία στιγμή για συζήτηση, ήταν ο ίδιος ο δήμαρχος κ. Μαλαφής, για να δώσει τον τόνο δύο μέρες πριν από τη μαύρη επέτειο του κρατικού εγκλήματος στα Τέμπη :

Μην περιμένετε κρατική ευθύνη , μην περιμένετε εμάς να σας προστατεύσουμε, γίνετε εθελοντές και πληρώνετε μόνο φόρους και κέρδη για τους επιχειρηματικούς ομίλους.

Το κερασάκι στο τι μέλλει γενέσθαι και με τη νέα δημοτική αρχή, ήταν τα όσα ακούστηκαν και ψηφίστηκαν για τον ΑΟΤΑ, έναν παρένθετο ρουσφετολογικό οργανισμό, φορέα ιδιωτικοποίησης δημοτικών υπηρεσιών, που η νέα δημοτική αρχή τον θεωρεί εργαλείο ανάπτυξης, βαδίζοντας ακριβώς στα χνάρια των προκατόχων της.

Συμπερασματικά μπλέξαμε! Το μάρμαρο θα πληρωθεί και πάλι από το χιώτικο λαό και μοναδική λαϊκή αντιπολίτευση αποδείχτηκε μέσα στο δημοτικό συμβούλιο η Λαϊκή Συσπείρωση Χίου. 

Αυτό από μόνο του δεν αρκεί, αν δεν μεταφραστεί σε αντεπίθεση και αγώνα των δημοτών μας για όσα τους ταλανίζουν και σε τοπικό επίπεδο.

Σε μια τέτοια κατεύθυνση η Λαϊκή Συσπείρωση θα είναι δίπλα τους όπως πάντα, διαφορετικά θα πρέπει να γνωρίζουν ότι τα «ξαναμετανιώματα, νεκρούς δεν ανασταίνουν».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΕΛΛΑΔΑ

Ενα απίστευτο ατύχημα σημειώθηκε το πρωί της Τρίτης 16/04 στην Π.Ε.Ο Κορίνθου – Άργους, στην Κόρινθο, όταν γερανός φορτηγού χτύπησε σε γέφυρα, με αποτέλεσμα...

ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Παρουσιάστηκε η νέα πεζοπορική διαδρομή της Χίου «Λιθί-Αγιάσματα», μία διαδρομή 92 χιλιομέτρων η οποία βρίσκεται πλέον στη φάση της οριστικής της ολοκλήρωσης. Δημοσιογράφοι από το...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το δεύτερο μοντέλο που κατασκευάζεται στην πλατφόρμα Large Architecture της Mazda μετά το CX-60, το νέο CX-80 είναι το πιο ευρύχωρο αυτοκίνητο που διαθέτει...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το Piaggio Style Center δημιούργησε ένα μοντέλο στο οποίο οι συλλέκτες έχουν ήδη στραμμένο το βλέμμα τους επειδή θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό για...

Advertisement