Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Παρέμβαση Παπαδόπουλου για την αδυναμία επικοινωνίας πολιτών Χίου με τον ΕΦΚΑ Μυλιτήνης σε θέματα απονομής συντάξεων

Επιστολή απέστειλε ο  Περιφερειακός Συμπαραστάτης του Πολίτη & της Επιχείρησης Βορείου Αιγαίου, κ. Γιώργος Φωτ. Παπαδόπουλος, στον Διοικητή του ΕΦΚΑ για την αδυναμία επικοινωνίας που αντιμετωπίζουν οι πολίτες της Χίου με τον ΕΦΚΑ Μυτιλήνης όσον αφορά ζητήματα απονομής συντάξεων.

Αναλυτικά η επιστολή του Περιφερειακού Συμπαραστάτη του Πολίτη & της Επιχείρησης Β. Αιγαίου:

Το τελευταίο χρονικό διάστημα έχουμε γίνει δέκτες παραπόνων αρκετών συμπολιτών μας, οι οποίοι επί αρκετούς μήνες (πολλές φορές και χρόνια) έχουν υποβάλλει τα δικαιολογητικά τους για συνταξιοδότηση και αγνοούν την πορεία της αίτησής τους, από τον ΕΦΚΑ Μυτιλήνης στον οποίο τους παραπέμπουν.

Βεβαίως, ουδέποτε κατανοήσαμε τον λόγο για τον οποίο οι ασφαλισμένοι της Χίου θα πρέπει να επικοινωνούν με τις Υπηρεσίες γειτονικού Νομού για να εξυπηρετηθούν.

Το γεγονός αυτό επιτείνει η ανάρμοστη αντιμετώπισή τους εκ της αρμόδιας Υπηρεσίας, να μην απαντά ποτέ στα τηλέφωνα επικοινωνίας που έχουν δοθεί στη δημοσιότητα (από τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες ενημέρωσης του κοινού ή το διαδίκτυο γενικότερα), αφού καθημερινά και καθ΄ όλο το ωράριο λειτουργίας των Δημοσίων Υπηρεσιών φαίνονται οι τηλεφωνικές γραμμές να είναι κατειλημμένες … !!!

Τούτο διαπίστωσα και προσωπικά, όταν επί 20 ημέρες κατέστη αδύνατον να επικοινωνήσω τηλεφωνικά με το αρμόδιο γραφείο απονομής συντάξεων στον ΕΦΚΑ Μυτιλήνης.

Το φαινόμενο αυτό είναι απαράδεκτοκαι αντιβαίνει ρητά στις διατάξεις του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα περί εξυπηρέτησης (ή μη) των πολιτών, αναφορικά με την παροχή ενημέρωσης για τις υποθέσεις που τους αφορούν άμεσα.

Σημειώνεται ότι, οι περισσότεροι των ενδιαφερομένων πολιτών είναι άτομα που διάγουν την 7ηή και 8ηδεκαετία της ζωής τους, δεν έχουν εξοικείωση με τα σύγχρονα ηλεκτρονικά μέσα και προτιμούν την άμεση τηλεφωνική επικοινωνία.

Κατανοώ ότι, ενδεχομένως, η υποστελέχωση ή η έλλειψη ικανού αριθμού των απαραίτητων υπαλλήλων στην Υπηρεσία -για την ομαλή διεξαγωγή των διαδικασιών και εργασιών- δημιουργεί προβλήματα στη λειτουργία της, όμως η μη απόκριση στις κλήσεις των πολιτών (μάλιστα από άλλο -γειτονικό- νησί) είναι αδιανόητο να συμβαίνει εν έτει 2022.

Παρακαλούμε θερμά να επιληφθείτε του όλου ζητήματος και να μεριμνήσετε να υπάρχει υπάλληλος (στον ΕΦΚΑ Μυτιλήνης- τμήμα απονομής συντάξεων) ο οποίος να απαντά καθημερινά στις τηλεφωνικές κλήσεις του κοινού, αλλά και στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Η παρούσα αποστέλλεται στον κ. Διοικητή του e-ΕΦΚΑ για τις δικές του ενέργειες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΧΙΟΣ

Μιλώντας για την Ανάσταση στον Βροντάδο της Χίου και το άρρηκτα συνδεδεμένο μαζί της έθιμο του ρουκετοπόλεμου, σύντομα αντιλαμβάνεται κανείς ότι δεν πρόκειται απλώς...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Οι αρχές αυτές έχουν να κάνουν με τη λειτουργικότητα, τη γοητεία, τη χρηστικότητα και την περιβαλλοντική υπευθυνότητα του νέου SUV της Volvo. Η επιτροπή...

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Ο Παναθηναϊκός ηττήθηκε με 85-83 από την Μακάμπι Τελ Αβίβ στη Χάλα Πιονίρ, όμως έχει μεγάλα παράπονα για τις αποφάσεις των διαιτητών στο φινάλε...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Στο πλαίσιο αυτής της νέας συνεργασίας, η Nissan θα έχει δικαιώματα διανομής για τη σειρά προϊόντων Silence, συμπεριλαμβανομένων των οχημάτων Silence S04 και των...

Advertisement