Ρεπορτάζ: Ραφαέλα Βατάκη
«Καρπούς» φαίνεται να έχει αποδώσει η έκθεση «Άρωμα Χίου στο Σύνταγμα», με τον Ειδικό Σύμβουλο του Επιμελητηρίου Χίου, κ. Γιώργο Περρή να αναφέρει στα τοπικά μέσα ότι οι εντυπώσεις και το συνολικό αποτέλεσμα που άφησε ήταν εντυπωσιακά.
Όπως υπενθύμισε, επρόκειτο για μία έκθεση που καλούσε όλες και όλους να γευτούν τα τοπικά, παραδοσιακά προϊόντα του νησιού, με τη Χίο να τοποθετείται για μία εβδομάδα στην καρδιά της Αθήνας με την ελπίδα να μυήσει τους επισκέπτες της έκθεσης στα μυστικά του γαστρονομικού πλούτου του νησιού με απώτερο στόχο την τουριστική της προβολή.
«Στόχος ήταν να αναδειχθεί η εξωστρέφεια των επιχειρήσεων, να προωθήσουμε τη Χίο σαν προορισμό και να προβληματιστούν και οι ίδιοι οι παραγωγοί μας για το εάν τα προϊόντα τους έχουν ζήτηση», τονίζοντας ότι οι επισκέπτες έμειναν εντυπωσιασμένοι από την ποιότητα των τοπικών, αλλά ταυτόχρονα καινοτόμων προϊόντων.
Σύμφωνα με τον ίδιο, υπήρχε θετική ανταπόκριση και μεγάλη ζήτηση ως προς την αγορά των χιώτικων προϊόντων με τους πάγκους να αδειάζουν αρκετές φορές και τους παραγωγούς να τους εφοδιάζουν ξανά: «Η Χίος μπήκε στο κέντρο των εξελίξεων. Είχαμε διαμορφώσει έτσι τον χώρο, σαν ένα μικρό χωριό, ώστε ο επισκέπτης να έχει την αίσθηση ότι βρίσκεται πράγματι στη Χίο», σημειώνοντας ότι αρκετοί ήταν εκείνοι που μέσω της έκθεσης θέλησαν να προγραμματίσουν τις διακοπές τους στο νησί μας.
Κλείνοντας, ο κ. Περρής συμπλήρωσε ότι το Επιμελητήριο Χίου θα συνεχίσει να διεκδικεί πράγματα προς όφελος του νησιού, των κατοίκων και των επισκεπτών: «Είναι μόνιμη αυτή η διεκδίκηση από τη μεριά του Επιμελητηρίου Χίου. Πολλά από αυτά που διεκδικεί με κάποιον τρόπο τα επιτυγχάνει», κατέληξε.