ΕΛΛΑΔΑ
Καταδίκη τριών σωφρονιστικών υπαλλήλων με φόντο επισκεπτήριο εν μέσω κορονοϊού στις φυλακές Νιγρίτας
Τρεις σωφρονιστικοί υπάλληλοι καταδικάστηκαν σε ποινές φυλάκισης 3 και 4 ετών, καθώς κρίθηκαν ένοχοι για δωροληψία, πράξη συνδεόμενη με παράνομο επισκεπτήριο που πραγματοποίησε σύζυγος...


















