Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Εαρινή Συναυλία της Συμφωνικής Ορχήστρας του Δήμου Έδεσσας την Κυριακή 21 Ιουνίου στο Ανοιχτό Θέατρο Γαβαλιώτισσας, στο πλαίσιο του...
Γράφει η Αγγέλα Τσιμπιρλού, Μαέστρος Με την ολοκλήρωση αυτού του δύσκολου εγχειρήματος, θα ήθελα αρχικά να ευχαριστήσω το πλήθος του Χιώτικου κοινού το οποίο...