ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Εισήγηση Μιχαηλίδη στην Ολομέλεια – Aναφορές σε σύμβαση παραχώρησης ΟΛΘ και ναυτική εκπαίδευση

Τοποθέτηση στην Ολομέλεια της Βουλής πραγματοποίησε ο βουλευτής Χίου και αναπληρωτής τομεάρχης Νησιωτικής Πολιτικής Ανδρέας Μιχαηλίδης ως εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στη συζήτηση του νομοσχεδίου του Υπουργείου Ναυτιλίας σχετικά με τον Οργανισμό Λιμένα Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ).

Ο βουλευτής ξεκίνησε την ομιλία του θίγοντας το κατεπείγον ζήτημα των ελλείψεων σε διδακτικό προσωπικό που αντιμετωπίζει η δημόσια ναυτική εκπαίδευση (ΑΕΝ, ΚΕΣΕΝ), ιδιαίτερα σε σχολές μικρών νησιών. Αιτία, εκτός από τη στασιμότητα ως προς τους διορισμούς μόνιμων καθηγητών, είναι η υπαγωγή (με απόφαση του τότε Υφ. Εργασίας κ. Μηταράκη) από τις αρχές Σεπτεμβρίου των συνταξιούχων ναυτικών που διδάσκουν σε τέτοιες σχολές – συχνά αποτελώντας την πλειοψηφία των διδασκόντων – στον κανόνα της περικοπής συντάξεων των εργαζόμενων συνταξιούχων. Το αποτέλεσμα είναι ότι η έναρξη του διδακτικού έτους «βρίσκεται στον αέρα», όπως τόνισε ο Α. Μιχαηλίδης. Κατέθεσε μάλιστα επιστολή του σωματείου των συνταξιούχων ναυτικών της Χίου για το ζήτημα αυτό στα πρακτικά της Βουλής.

Ως προς το νομοσχέδιο, που αφορά την τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης του λιμένα Θεσσαλονίκης, ο Α. Μιχαηλίδης εξέθεσε αναλυτικά λόγους που αυτή δεν συνιστά απλώς μια τυπική διαδικασία, όπως διατείνεται η κυβέρνηση, και οδήγησαν τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στην καταψήφισή της.

Το ένα σκέλος της αντίρρησης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ συνίσταται στο ότι δίνεται παράταση στην εκπλήρωση μιας υποχρεωτικής επένδυσης, εκείνης που αφορά το κτίριο του παλιού Τελωνειακού Σταθμού, η οποία αφενός θα έπρεπε να έχει ήδη ολοκληρωθεί και αφετέρου εντάσσεται σε ένα γενικότερο πλαίσιο μεγάλων καθυστερήσεων στην υλοποίηση υποχρεωτικών επενδύσεων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης (προβλήτας 6), αλλά και συμπληρωματικών έργων που έχουν λιμνάσει με ευθύνη της κυβέρνησης ΝΔ. Το άλλο σκέλος αφορά την υποβάθμιση του δημοσίου συμφέροντος από την πλευρά του Υπουργείου, δηλαδή την υποχρέωση διασφάλισης από την κυβέρνηση ότι θα υλοποιούνται τα συμφωνηθέντα στη σύμβαση παραχώρησης, αλλά και ότι οι επενδύσεις στο λιμάνι θα είναι επ’ ωφελεία του συνόλου των σχετιζόμενων οικονομικών δραστηριοτήτων και της πόλης της Θεσσαλονίκης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΕΛΛΑΔΑ

Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε περί τις 23:00 το βράδυ, στη λεωφόρο Πειραιώς. Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsbomb.gr, ένα όχημα, υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, παρέσυρε πέντε...

ΧΙΟΣ

Με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας, το Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς (ΠΙΟΠ) οργανώνει το δημιουργικό εργαστήρι «Μάνα, μητέρα, μανούλα, μαμά!» για παιδιά, ηλικίας 6...

ΑΠΟΨΕΙΣ

Γράφει η Ευγενία Γάλλου Πολλές φράσεις, προερχόμενες από τα δυνατά αφηγηματικά κείμενα των Ευαγγελίων και από την υψηλή ποίηση που χαρακτηρίζει την υμνολογία της Μ....

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Με γνώμονα την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και την ασφαλή διακίνηση των επιβατών, το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής εξέδωσε κατευθυντήριες οδηγίες προς τις ακτοπλοϊκές...

Copyright © 2018-2021 xiakoslaos.gr

Exit mobile version