Οι αμοιβές και οι συνθήκες εργασίας βρίσκονται στο επίκεντρο της 24ωρης πανελλαδικής απεργίας που πραγματοποιούν σήμερα οι εργαζόμενοι στον επισιτισμό – τουρισμό και οι εργαζόμενοι στον κλάδο της οικοδομής.
Συγκέντρωση των εργαζομένων Επισιτισμού και Τουρισμού στα γραφεία της Ένωσης Ξενοδόχων και πορεία πρός το υπουργείο Εργασίας πραγματοποιήθηκε το πρωί.
Δυναμικό παρών έδωσαν οι εκπρόσωποι όλων των σωματείων, καθώς και οι υπάλληλοι των Περιφερειών, διεκδικώντας αυξήσεις μισθών, καλύτερες συνθήκες εργασίας αλλά και νέες συλλογικές συμβάσεις εργασίας.
