Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

TikTok: Από τα likes στις πωλήσεις, ενισχύει τις επιχειρήσεις και την ανάπτυξη τους – Χρηστικές οδηγίες

Το TikTok έχει εξελιχθεί σε ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, συνδυάζοντας αύξηση πελατολογίου με ενίσχυση της αγοραστικής συμπεριφοράς.
Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία της Generation Y – πολυεθνικής εταιρείας ψηφιακού μετασχηματισμού – η πλατφόρμα μετρά πάνω από 1 δισεκ. ενεργούς χρήστες μηνιαίως, με τον μέσο χρόνο χρήσης να φτάνει τα 52 λεπτά την ημέρα. Η δύναμη του TikTok δεν περιορίζεται πλέον στη διασκέδαση.

  • Ιδιαίτερα για τη Gen Z, λειτουργεί ως μηχανή αναζήτησης για προϊόντα και υπηρεσίες, συχνά αντικαθιστώντας τη Google.

Αλλάζει την κουλτούρα αγορών

Το 71% των χρηστών όπως αναφέρεται στο χρηστικό οδηγό της GY, δηλώνει ότι κάνει αυθόρμητες αγορές μέσω της πλατφόρμας. Οι τάσεις του TikTok διαμορφώνουν την παγκόσμια κουλτούρα – από μουσική και μόδα μέχρι το λεξιλόγιο της καθημερινότητας.

Ταυτόχρονα η viral δυναμική του (περιεχόμενο εξαιρετικά διαδεδομένο) απαιτεί γρήγορα αντανακλαστικά από τις επιχειρήσεις που θέλουν να επωφεληθούν.

Οι βασικοί τύποι trends στο TikTok που θα πρέπει να γνωρίζουν οι επιχειρήσεις και να αντιδράσουν ανάλογα είναι:

1.Flash Trends – ζωής 72 ωρών, απαιτούν άμεση αντίδραση.

2.Cultural Moments – βασισμένασε pop culture γεγονότα.

3.Evolving Trends – ξεκινούν τοπικά και εξελίσσονται σε mainstream.

4.Social Impact Trends – περιεχόμενο με κοινωνικό αποτύπωμα.

5.Behavioral Shifts – νέες αισθητικές και συμπεριφορές κοινού.

Όπως αναφέρει ο χρηστικός οδηγός της Generation Y για επιχειρήσεις, η επιτυχία στο TikTok βασίζεται σε 3 παράγοντες:

  • Η άμεση προσαρμογή στις τάσεις, η δημιουργικότητα και ευελιξία στο περιεχόμενο, και η άμεση αλληλεπίδραση (real-time engagement), χωρίς ανάγκη για μεγάλο διαφημιστικό budget.

Ποιοι είναι όμως οι χρήστες του TikTok και τι περιμένουν;
Οι millennials προτιμούν πρακτικό, εκπαιδευτικό και προϊόντικό περιεχόμενο.
Η Gen Z επηρεάζεται από UGC & micro-influencers, επιζητά αυθεντικότητα.
Οι παθητικοί χρήστες(passive users) καταναλώνουν περιεχόμενο για ψυχαγωγία και τάσεις χωρίς ενεργή συμμετοχή.

Με τα σωστά εργαλεία, στρατηγική και δημιουργική προσέγγιση, το TikTok προσφέρει στις επιχειρήσεις ένα ισχυρό πλεονέκτημα στον ψηφιακό κόσμο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Ο ομογενής επιθετικός, με καταγωγή από τη Μελβούρνη, τράβηξε τα βλέμματα των ευρωπαίων σκάουτερ, οι οποίοι των ξεχώρισαν για τις τεχνικές του ικανότητες και...

ΕΛΛΑΔΑ

Δύο Έλληνες 37 ετών συνέλαβαν χθες το μεσημέρι αστυνομικοί του Τμήματος Αστυνομικών Επιχειρήσεων Χανίων, στο πλαίσιο στοχευμένων ελέγχων για την καταπολέμηση της οπλοκατοχής. Σε έρευνα...

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σε χώρους δεξιώσεων και πάσης φύσεως κοινωνικές εκδηλώσεις, όπως είναι τα εταιρικά πάρτι ή οι βαφτίσεις, θα εστιάσει από το καλοκαίρι ο «μεγάλος αδελφός»...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Το Πάσχα συμβολίζει το διαρκές πέρασμα από το σκοτάδι της φθοράς στο φως της Ανάστασης. Σε μια εποχή που η ανασφάλεια κυριαρχεί, οι πολεμικές...

Advertisement