ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Black Friday: Πόσο κινήθηκε η αγορά – Τι δείχνουν τα στοιχεία για τις αγορές μέσω διαδικτύου

Black Friday:  Αύξηση τόσο σε επισκεψιμότητα όσο και στο Conversion Rate, που αποτελεί τον κρίσιμο δείκτη που δείχνει τη μετατροπή ενδιαφέροντος του καταναλωτή από επίσκεψη στην πλατφόρμα ενός e-shop σε πραγματοποίηση αγοράς, σημειώθηκε εφέτος στα ηλεκτρονικά καταστήματα την περίοδο των προσφορών της Black Friday, σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με στοιχεία από τη βάση δεδομένων του πελατολογίου-επιχειρήσεων της Generation Y.

Ειδικότερα, η ιδιαίτερη επιτυχία της εφετινής χρονικής περιόδου της Black Friday σε σύγκριση με το 2021 δεν εστιάζεται μόνον στο γεγονός της σημαντικής αύξησης στις ημερήσιες επισκέψεις κατά 44,1% αλλά κυρίως στην αύξηση του Conversion Rate κατά 30,2%, με αποτέλεσμα ο συγκεκριμένος δείκτης να διαμορφωθεί στο 3,4%. Με απλά λόγια, το 3,4% των επισκεπτών στα ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shop) προχώρησε σε αγορά.

Σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα στον τομέα του εμπορίου, η επίτευξη ενός Conversion Rate άνω του 3% θεωρείται επιτυχία, καθώς ο μέσος όρος – ακόμη και στην περίπτωση που ένα ηλεκτρονικό κατάστημα έχει προχωρήσει σε όλα τα επιμέρους βήματα που απαιτούνται – έχει έναν δείκτη Conversion Rate μεταξύ 2,5-3%. Κάθε επιπλέον αύξηση συνεπάγεται και τη σημαντική αύξηση εσόδων των επιχειρήσεων.

Σε επιμέρους κλάδους ηλεκτρονικών καταστημάτων, σύμφωνα με τα στοιχεία της Generation Y, παρατηρήθηκαν οι ακόλουθες μετρήσεις:

– Στον κλάδο των ηλεκτρονικών φαρμακείων, η ημερήσια επισκεψιμότητα, σε σχέση με πέρυσι, αυξήθηκε κατά 51.6% και το Conversion Rate ανά ημέρα διαμορφώθηκε στο 4,17%, που θεωρείται ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό, παρουσιάζοντας αύξηση σε σχέση με πέρυσι κατά 10,8%.

– Στον κλάδο της μόδας και των αθλητικών ειδών, σημειώθηκε αύξηση επισκεψιμότητας 46,2%, σε σχέση με πέρυσι, και το Conversion Rate κυμάνθηκε στο 3,04%, σημειώνοντας αύξηση σε σχέση με πέρσι κατά 26%.

Η Generation Y, μέλος του Ομίλου «Growth, Prosperity & Abundance (GPA)», στο πελατολόγιό της διαθέτει περισσότερες από 2.000 επιχειρήσεις από ένα ευρύ φάσμα επιμέρους τομέων της οικονομίας, έχοντας ολοκληρώσει περισσότερα από 2.500 projects ψηφιακού μετασχηματισμού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το Automated Shift Assistant βασίζεται σε μια έξυπνη τεχνολογία με δύο ηλεκτρομηχανικούς ενεργοποιητές να αυτοματοποιούν τη λειτουργία του συμπλέκτη και την αλλαγή σχέσεων στο...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα – τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

H κατασκευή μιας μονάδας συναρμολόγησης μπαταριών υψηλής τάσης έχει ξεκινήσει, μαζί με έργα επέκτασης των χώρων κατασκευής αμαξωμάτων, συναρμολόγησης και logistics. Συνολικά 800 εκατομμύρια...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το νέο Cupra Formentor έρχεται με υψηλές φιλοδοξίες, βαδίζοντας στα χνάρια του επιτυχημένου προηγούμενου SUV. Το Cupra Formentor είναι το best seller της εταιρείας...

Copyright © 2018-2021 xiakoslaos.gr

Exit mobile version