ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Γιώργος Μπάλτας: Στροφή των καταναλωτών στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά έχει επιφέρει η αύξηση των τιμών των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ με τα νοικοκυριά να αναζητούν φθηνότερα είδη και να αναβάλλουν δαπανηρές αγορές.

Όπως είπε στην Γωγώ Κατσέλη ο καθηγητής του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Γιώργος Μπάλτας οι τιμές θα αποκλιμακωθούν μόνο αν μειωθούν οι τιμές του ενεργειακού κόστους για τις επιχειρήσεις.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Οι αρχές αυτές έχουν να κάνουν με τη λειτουργικότητα, τη γοητεία, τη χρηστικότητα και την περιβαλλοντική υπευθυνότητα του νέου SUV της Volvo. Η επιτροπή...

ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Δήμος Χίου και Σύλλογος Ενοικιαζόμενων Δωματίων ενώνουν δυνάμεις και διοργανώνουν ένα διήμερο τουρνουά φιλικών γυναικείων αγώνων βόλεϊ μεταξύ της Karsiyaka, της Altay, του Νηρέα...

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Ο Παναθηναϊκός ηττήθηκε με 85-83 από την Μακάμπι Τελ Αβίβ στη Χάλα Πιονίρ, όμως έχει μεγάλα παράπονα για τις αποφάσεις των διαιτητών στο φινάλε...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η DFSK ιδρύθηκε το 2003, ως μια κοινοπραξία της της Dongfeng Motor Corporation και του Sokon Group (σήμερα γνωστό ως Seres Group). Η εταιρεία...

Copyright © 2018-2021 xiakoslaos.gr

Exit mobile version