Η Νατάσα Θεοδωρίδου και η Δέσποινα Βανδή ανακοίνωσαν το βράδυ της Παρασκευής (26/6) τη νέα τους συνεργασία μέσα από μια κοινή ανάρτηση στο Instagram.
Στο βίντεο που δημοσίευσαν, η μία τραγουδά επιτυχίες της άλλης, με τις δύο καλλιτέχνιδες να δείχνουν τη χημεία και την καλή τους διάθεση. «Ωραία θα περάσουμε», ακούγεται να λέει η Δέσποινα Βανδή, δίνοντας το σύνθημα για τις εμφανίσεις που θα ξεκινήσουν το προσεχές διάστημα.
