Τα τηλεοπτικά δικαιώματα της GBL απέκτησε ο ΣΚΑΪ, για τα επόμενα τρία χρόνια, μιας και το μεσημέρι της Τετάρτης βγήκε “λευκός καπνός” από το ΔΣ του ΕΣΑΚΕ.
Ειδικότερα, ύστερα από τη σχετική διαδικασία, ο ΣΚΑΪ κατόρθωσε να βγει νικητής στην αναμέτρηση που υπήρξε με την ΕΡΤ, καταθέτοντας εντυπωσιακή προσφορά στο παρά πέντε και εξασφαλίζοντας τηλεοπτικά δικαιώματα της GBL.
Η προσφορά του ΣΚΑΪ έφτασε τα 25.000.000 ευρώ (για 2+1 χρόνια) και ψηφίστηκε με 14-0. Από τα 25.000.000 ευρώ τα 21 θα μοιραστούν στις ομάδες. Έτσι, οι αγώνες του ελληνικού πρωταθλήματος μπάσκετ θα μεταδίδονται από το κανάλι του Γιάννη Αλαφούζου μέχρι το 2029.
