Η Ματίνα Νικολάου παραχώρησε πρόσφατα μια αποκαλυπτική συνέντευξη στην εκπομπή «Breakfast@star», όπου μοιράστηκε τις σκέψεις της για την τρέχουσα θεατρική της συμμετοχή και την προσωπική της ζωή. Με αφορμή τη συμμετοχή της στη νέα παράσταση «Ο Αλέκος βγήκε από τον παράδεισο», η ηθοποιός αποκάλυψε πώς η τέχνη και η οικογένεια συνθέτουν ένα όμορφο φόντο στην καθημερινότητά της.
Μια νέα θεατρική πρόταση
Η Ματίνα επισήμανε τη σημασία της παράστασης, τονίζοντας ότι το κοινό θα απολαύσει έναν κόσμο γεμάτο εκπλήξεις και συναισθήματα. «Ο κόσμος θα ευχαριστηθεί την παράσταση και θα μάθει πολλά πράγματα για τη ζωή του Αλέκου Σακελλάριου», δήλωσε χαρακτηριστικά. Αναφορικά με τον ρόλο της, αναφέρει: «Στην παράσταση κάνω όλες τις γυναίκες που πέρασαν από τη ζωή του και τον στιγμάτισαν». Αυτή η πολυδιάστατη προσέγγιση τριών διαφορετικών γυναικών δίνει στην Νικολάου την ευκαιρία να δείξει τη μεγάλη της ερμηνευτική ικανότητα, προσφέροντας στο κοινό μια μοναδική εμπειρία.
Η θέση του θεάτρου στην καρδιά της
Η ηθοποιός μοιράστηκε την αγάπη της για το θέατρο, θέτοντάς το στην πρώτη θέση της καρδιάς της. «Το θέατρο έχει την πρώτη θέση στην καρδιά μου», τόνισε, εκφράζοντας τον θαυμασμό της για τη ζωντάνια και την αμεσότητα που προσφέρει το θεατρικό σανίδι. Παρά την αφοσίωσή της στη θεατρική τέχνη, η Ματίνα αναφέρεται στη νοσταλγία που νιώθει για την τηλεόραση, για την οποία ελπίζει πως θα επιστρέψει σύντομα. «Η τηλεόραση μου λείπει, θα έρθει κάποια στιγμή», είπε, αφήνοντας να εννοηθεί ότι ίσως επιδιώξει να κλείσει κάτι τηλεοπτικά στην επόμενη καλλιτεχνική περίοδο.
Οικογένεια και προσωπικός χρόνος
Όσον αφορά την προσωπική της ζωή, η Ματίνα Νικολάου μοιράστηκε ότι διανύει μια πολύ όμορφη περίοδο. «Διανύω μια πολύ όμορφη περίοδο, έχω πάρει το χρόνο μου», είπε. Αυτή η δήλωση αποκαλύπτει μια βαθιά αίσθηση αυτογνωσίας και ευτυχίας στη ζωή της, κάτι που φαίνεται να την γεμίζει ικανοποίηση. Επιπλέον, δήλωσε πώς περνάει χρόνο με τον γιο της και το σκυλάκι της, αναδεικνύοντας τη σημασία της οικογένειας στην καθημερινότητά της: «Είμαι παρέα με τον γιο μου και το σκυλάκι μου και περνάμε υπέροχα».
Σχέδιο για το μέλλον
Η Ματίνα Νικολάου φαίνεται να έχει μεγάλα σχέδια για το μέλλον της στο χώρο του θεάτρου και της τηλεόρασης. Αποκαλύπτοντας ότι δεν έχει κλείσει ακόμα κάποια τηλεοπτική συμφωνία για την επόμενη σεζόν, αφήνει ανοιχτές πολλές επιλογές. Εξέφρασε επιθυμία να συμμετάσχει σε σίριαλ με δραματικές προεκτάσεις, κάτι που θα ενισχύσει την καλλιτεχνική της διάσταση και θα σας δώσει τη δυνατότητα να την ανακαλύψετε και με άλλους ρόλους.






















