Μια ξεχωριστή νότα νοσταλγίας χάρισε το βράδυ του Σαββάτου η στατική έκθεση κλασικών αυτοκινήτων που πραγματοποιήθηκε στην παραλιακή του Βαθέος, προσελκύοντας εκατοντάδες κατοίκους και επισκέπτες της Σάμου.
Η εκδήλωση, που διοργανώθηκε από τα Ιστορικά Οχήματα Νομού Σάμου, μετέτρεψε το λιμάνι της πρωτεύουσας σε ένα υπαίθριο μουσείο αυτοκίνησης.
Τα ιστορικά οχήματα, άψογα συντηρημένα και ιδιαίτερα φροντισμένα, τράβηξαν τα βλέμματα, ξυπνώντας μνήμες και θαυμασμό σε μικρούς και μεγάλους.
Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν ανάμεσα σε μοντέλα που σημάδεψαν ολόκληρες δεκαετίες, να φωτογραφηθούν μαζί τους και να συνομιλήσουν με τους ιδιοκτήτες τους, οι οποίοι μοιράστηκαν ιστορίες για την αποκατάσταση, τη συντήρηση και τη διατήρηση αυτών των ιστορικών οχημάτων.
Για πολλούς μεγαλύτερους σε ηλικία, η έκθεση αποτέλεσε αφορμή για ένα ταξίδι στις αναμνήσεις, ενώ οι νεότεροι γνώρισαν από κοντά οχήματα που μέχρι σήμερα είχαν δει μόνο σε φωτογραφίες ή σε κινηματογραφικές ταινίες.
Η μεγάλη συμμετοχή του κόσμου επιβεβαίωσε το έντονο ενδιαφέρον για δράσεις που αναδεικνύουν την ιστορία και την πολιτιστική κληρονομιά της αυτοκίνησης, προσφέροντας παράλληλα μια όμορφη καλοκαιρινή εμπειρία στην καρδιά της πόλης.
Η βραδιά ολοκληρώθηκε σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα, αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις και αποδεικνύοντας πως τα κλασικά αυτοκίνητα εξακολουθούν να συγκινούν, όχι μόνο ως μηχανές μιας άλλης εποχής, αλλά ως ζωντανά κομμάτια ιστορίας που συνεχίζουν να εμπνέουν και να ενώνουν ανθρώπους κάθε ηλικίας. Η έκθεση θα φιλοξενηθεί στην πορφυριάδα σχολή Καρλοβάσου στις 25 Ιουλίου ημέρα της γιορτής του εμπορικού συλλόγου της πόλης.
