ΕΛΛΑΔΑ

Δύο νεκροί στο νοσοκομείο Παπανικολάου – Έρευνα για τα αίτια της φωτιάς

Πέθανε και δεύτερος ασθενής που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Παπανικολάου από την μεγάλη φωτιά που ξέσπασε την Τετάρτη στην πτέρυγα Covid.

Πρόκειται για έναν 52χρονο, ο οποίος ήταν σε κρίσιμη κατάσταση με εγκαύματα και έχασε τη μάχη για τη ζωή τα ξημερώματα της Πέμπτης.

«Ο ασθενής ήταν διασωληνωμένος, κατέληξε σήμερα το πρωί και πρόκειται για αυτόν από τον οποίο φέρεται να ξεκίνησε η φωτιά», ανέφερε στον ΣΚΑΪ ο Διευθυντής της Πνευμονολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου, Σταύρος Τρύφων.

Όπως σημείωσε ο κ. Τρύφων, ο ίδιος ο ασθενής πρόλαβε να του μεταφέρει πως η φωτιά ξέσπασε όταν το κινητό που κρατούσε στα χέρια του εξεράγη.

Διευκρίνισε ωστόσο ότι αυτή είναι η εκδοχή τους ασθενούς, ενώ τα ακριβή αίτια της πυρκαγιάς μένει να επιβεβαιωθούν από την Πυροσβεστική.

H ανακοίνωση του νοσοκομείου Παπανικολάου

Για το περιστατικό εξέδωσε ανακοίνωση το νοσοκομείο το απόγευμα της Τετάρτης, η οποία αναφέρει:

«Στις 6 Απριλίου και περί ώρα 08.50 πρωινή εκδηλώθηκε αιφνιδίως φωτιά σε θάλαμο νοσηλείας της κλινικής COVID (Πέτρινο Κτίριο, 2ος όροφος) του Νοσοκομείου. Ενημερώθηκαν άμεσα η Πυροσβεστική Υπηρεσία, το Αστυνομικό Τμήμα Πυλαίας – Χορτιάτη και το ΕΚΑΒ – ΕΚΕΠΥ Β. Ελλάδος. Η Πυροσβεστική Υπηρεσία ανταποκρίθηκε με μεγάλη δύναμη και ειδικά οχήματα, και κατορθώθηκε σε πολύ σύντομο χρόνο να τεθεί σε έλεγχο και να κατασβεστεί η πυρκαγιά. Επίσης, μονάδες του ΕΚΑΒ – ΕΚΕΠΥ προσήλθαν στο Νοσοκομείο για την διαχείριση τυχόν επειγόντων περιστατικών, ενώ από την Αστυνομική Αρχή λήφθηκαν τα απαιτούμενα μέτρα τάξης.

Παράλληλα, από την πρώτη στιγμή ήταν άμεση η αντίδραση του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού της Κλινικής COVID και των υπηρεσιών του Νοσοκομείου για την αντιμετώπιση του συμβάντος. Κατορθώθηκε να διασφαλιστεί σε ελάχιστο χρόνο η διακοπή της παροχής ηλεκτρικού ρεύματος και ιατρικών αερίων στο χώρο της Κλινικής, και η μη περαιτέρω επέκταση της πυρκαγιάς. Επίσης, πραγματοποιήθηκε απολύτως ασφαλής μεταφορά όλων των νοσηλευόμενων ασθενών της Κλινικής COVID σε άλλους χώρους νοσηλείας με κατάλληλες συνθήκες αναπνευστικής υποστήριξης.

Κατά τον αρχικό χρόνο εκδήλωσης της πυρκαγιάς και πριν ακόμη καταφθάσει η Πυροσβεστική υπέστησαν εγκαύματα δύο νοσηλευόμενοι, οι οποίοι χάρη στην παρέμβαση ιατρών και νοσηλευτών απομακρύνθηκαν από τον χώρο. Η κατάσταση του ενός εξ αυτών είναι βαρύτερη και εισήχθη στο χειρουργείο. Δυστυχώς, στον ίδιο θάλαμο νοσηλευόταν και τρίτος ασθενής, ο οποίος εξαιτίας των απολύτως επικίνδυνων συνθηκών που είχαν διαμορφωθεί (υψηλό θερμικό φορτίο, πυκνός καπνός κ.λπ.) δεν κατέστη δυνατόν να εντοπιστεί και να διασωθεί από το προσωπικό του Νοσοκομείου, με συνέπεια να χάσει τη ζωή του.

Από το περιστατικό δεν προκλήθηκε κίνδυνος για τη ζωή του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού της Κλινικής COVID, οι οποίοι εξετάστηκαν στην Κλινική Αναπνευστικής Ανεπάρκειας, ενώ εξ αυτών δύο νοσηλεύτριες παρέμειναν νοσηλευόμενες για προληπτικούς λόγους.

Διενεργείται έρευνα από την Πυροσβεστική Υπηρεσία για τις συνθήκες εκδήλωσης της πυρκαγιάς.

Από τη Διοίκηση του Νοσοκομείου συντονίζονται οι αναγκαίες ενέργειες προκειμένου να αποκατασταθεί άμεσα η λειτουργικότητα των χώρων της Κλινικής COVID και να διασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία του Νοσοκομείου».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΠΟΨΕΙΣ

Γράφει ο Σταύρος Παπαγιαννάκης Με βαθιά θλίψη η κοινωνία της Χίου αποχαιρετά έναν άνθρωπο που άφησε ανεξίτηλο το αποτύπωμά του στον τόπο μας. Η...

ΑΠΟΨΕΙΣ

Γράφει ο Βασίλης Αγιαννίδης Έγραψα το πρώτο κείμενο για αυτό το εμβληματικό, λόγω της θέσης και του τριπλού αετώματος στη στέγη του, κτήριο της...

ΑΠΟΨΕΙΣ

Του Μιχαήλ  Αλεξ.  Ξυλοπόδη Παραθέτω  κατωτέρω  αλληλογραφία  μου  με  την  ΕΘΝΙΚΗ  ΤΡΑΠΕΖΑ  ΤΗΣ  ΕΛΛΑΔΟΣ  Α.Ε., σχετικά  με το  ως άνω  θέμα.  Ακολουθούν  οι  δυο...

ΧΙΟΣ

Ο ΠΕΣ-ΑΕΝ Χίου εκφράζει τη βαθιά του θλίψη για την απώλεια του Νίκου Φράγκου, ενός ανθρώπου που με τη ζωή και το έργο του...

Copyright © 2018-2021 xiakoslaos.gr

Exit mobile version