ΔΙΕΘΝΗ

Η Google συμμορφώνεται πριν από την έναρξη ισχύος των αυστηρών κανόνων της ΕΕ

Η Google δεσμεύτηκε την Πέμπτη να είναι πιο διαφανής σχετικά με τη μετριοπάθεια του περιεχομένου σε όλες τις υπηρεσίες της, συμπεριλαμβανομένης της πανταχού παρούσας μηχανής αναζήτησης, καθώς οι εταιρείες τεχνολογίας σπεύδουν να ανταποκριθούν στους αυστηρότερους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που τίθενται σε ισχύ αυτή την εβδομάδα.

Οι σαρωτικοί κανόνες ισχύουν από σήμερα για την Google, μαζί με άλλες 18 μεγάλες πλατφόρμες και ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένων των Instagram που ανήκουν στη Meta, Twitter -που μετονομάστηκε σε X – και TikTok, αναγκάζοντας τις εταιρείες να αστυνομεύουν καλύτερα το περιεχόμενο, αλλιώς θα αντιμετωπίσουν τον κίνδυνο προστίμων δισεκατομμυρίων ευρώ.

Μεταξύ των προϊόντων της Google που απαριθμήθηκαν ήταν τα YouTube, Google Maps, Play, Search και Shopping.

Ο εκτεταμένος νόμος για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA) ορίζει ότι η ΕΕ θα μπορέσει να ρίξει μια πιο προσεκτική ματιά στις 19 πλατφόρμες που χαρακτηρίζονται ως «πολύ μεγάλες» επειδή έχουν τουλάχιστον 45 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες και στον τρόπο λειτουργίας των αλγορίθμων τους.

Η DSA προβλέπει αυστηρότερη ρύθμιση για τη στοχευμένη διαφήμιση και υποχρεώνει τις επιχειρήσεις να εφαρμόσουν έναν καλύτερο μηχανισμό για την επισήμανση και την αφαίρεση παράνομου περιεχομένου.

Τα τελευταία βήματα της Google περιλαμβάνουν την επέκταση του «Κέντρου Διαφάνειας των διαφημίσεων», όπου οι χρήστες θα βρίσκουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη στόχευση των διαφημίσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, και την παροχή στους ερευνητές μεγαλύτερης πρόσβασης σε δεδομένα για να κατανοήσουν πώς λειτουργούν τα προϊόντα της Google στην πράξη.

Τα μέτρα ανακοινώθηκαν σε ανάρτηση στο ιστολόγιο της Λόρι Ρίτσαρντσον, αντιπροέδρου της Google για την εμπιστοσύνη και την ασφάλεια, και της Τζένιφερ Φλάνερι Ο’Κόνορ, αντιπροέδρου του YouTube για τη διαχείριση προϊόντων.

Είπαν επίσης ότι η Google θα δημοσιεύσει εκθέσεις διαφάνειας με επιπλέον πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο χειρίζεται τη μετριοπάθεια του περιεχομένου για περισσότερες από τις υπηρεσίες της, όπως οι Χάρτες, το Play, η Αναζήτηση και οι Αγορές.

Η DSA υποχρεώνει τους μεγαλύτερους παίκτες του διαδικτύου να αξιολογούν τους κινδύνους που συνδέονται με τη χρήση των υπηρεσιών τους και να λαμβάνουν τα κατάλληλα μέτρα για τον μετριασμό των κινδύνων αυτών.

Τις τελευταίες εβδομάδες, οι μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένης της TikTok, ανακοίνωσαν τα μέτρα που έλαβαν για να συμμορφωθούν με την DSA, υποσχόμενες να δώσουν στους χρήστες μεγαλύτερο έλεγχο στις ροές τους σε δημοφιλείς ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram και το Facebook.

Πηγή: AFP

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η Kosmocar Α.Ε., επίσημος εισαγωγέας των αυτοκινήτων Volkswagen, Audi, Skoda & Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα συνεχίζει να επενδύει στο Δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων & Συνεργατών...

ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Πραγματοποιήθηκε στην Αμβέρσα του Βελγίου η ετήσια συνάντηση της Ορθόδοξης Νεολαίας της Μπενελούξ την Πέμπτη 9 Μαΐου 2024, ημέρα αργίας λόγω της εορτής της...

ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Την Θεολογική Σχολή της Χάλκης επισκέφθηκε την Παρασκευή της Διακαινησίμου, 10 Μαΐου 2024, ο Πρωτοπρεσβύτερος π. Κυπριανός Κουντούρης, Διευθυντής της Θεολογικής Σχολής της Εκκλησίας...

ΧΙΟΣ

Με αφορμή τον φετινό εορτασμό της Διεθνούς Ημέρας Μουσείων (18/5) με θέμα «Μουσεία, Εκπαίδευση και Έρευνα», το Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς (ΠΙΟΠ) οργανώνει διαδραστικό...

Copyright © 2018-2021 xiakoslaos.gr

Exit mobile version