ΔΙΕΘΝΗ

Facebook – Instagram: «Καμπάνα» 390 εκατ. ευρώ από την Κομισιόν για τις προσωποποιημένες διαφημίσεις

Πρόστιμο 390 εκατ. ευρώ στη Meta Platforms, τη μητρική εταιρεία του Facebook, για τον τρόπο που χρησιμοποιούνται τα δεδομένα των χρηστών σε προσωποποιημένες διαφημίσεις στο Facebook και το Instagram, επέβαλε η Κομισιόν.

Η Meta έχει τρεις μήνες για να διασφαλίσει ότι η επεξεργασία τέτοιων πληροφοριών συμμορφώνεται με τους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Όπως αναφέρει σχετικά το Bloomberg, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάνθηκε ότι το Facebook και το Instagram παραβιάζουν τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς καθώς απαιτούν από τους χρήστες να αποδεχτούν τις προσωποποιημένες διαφημίσεις όταν εγγράφονται στις υπηρεσίες των κοινωνικών δικτύων.

Νωρίτερα σήμερα, η Meta ανέφερε ότι δεν υπάρχει ρυθμιστική σαφήνεια όσον αφορά τη νομική βάση στην οποία πρέπει να στηριχτούν οι εταιρείες για κάποιες διαφημίσεις και ότι διαφωνεί έντονα με την απόφαση.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΧΙΟΣ

Με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας, το Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς (ΠΙΟΠ) οργανώνει το δημιουργικό εργαστήρι «Μάνα, μητέρα, μανούλα, μαμά!» για παιδιά, ηλικίας 6...

ΑΠΟΨΕΙΣ

Γράφει η Ευγενία Γάλλου Πολλές φράσεις, προερχόμενες από τα δυνατά αφηγηματικά κείμενα των Ευαγγελίων και από την υψηλή ποίηση που χαρακτηρίζει την υμνολογία της Μ....

ΕΛΛΑΔΑ

Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε περί τις 23:00 το βράδυ, στη λεωφόρο Πειραιώς. Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsbomb.gr, ένα όχημα, υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, παρέσυρε πέντε...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Με γνώμονα την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και την ασφαλή διακίνηση των επιβατών, το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής εξέδωσε κατευθυντήριες οδηγίες προς τις ακτοπλοϊκές...

Copyright © 2018-2021 xiakoslaos.gr

Exit mobile version