ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Ford: Αυτοκίνητα που βγαίνουν μόνα τους, χωρίς οδηγό, από τη γραμμή παραγωγής

Όταν ολοκληρωθεί η κατασκευή ενός αυτοκινήτου σε κάποιο εργοστάσιο, κάποιος το οδηγεί έξω από τη γραμμή παραγωγής. Η Ford σκοπεύει να το αλλάξει αυτό έτσι ώστε τα αυτοκίνητα να οδηγούνται μόνα τους έξω από τη γραμμή συναρμολόγησης και για να το καταφέρει αυτό, δοκιμάζει μία τεχνολογία αυτοματοποιημένης οδήγησης με Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ). Στο πλαίσιο του project, τα οχήματα όχι μόνο βγαίνουν μόνα τους από τη γραμμή συναρμολόγησης, αλλά κινούνται επίσης αυτόνομα στους σταθμούς τελικών δοκιμών και αυτοφορτίζονται πριν σταθμεύσουν έτοιμα για παράδοση στους πελάτες.

Το πρόγραμμα E-SELF αποτελεί μέρος μιας σειράς πρωτοβουλιών που διερευνά η Ford καθώς προετοιμάζει το Κέντρο EV στην Κολωνία της Γερμανίας, με επένδυση ύψους 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία θα ξεκινήσει φέτος.

Όπως δήλωσε μεταξύ άλλων ο επικεφαλής του project της Ford, Φρανκ Σβαρτζ, “Η εισαγωγή της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης στη γραμμή συναρμολόγησης θα μπορούσε να υποστηρίξει την αποδοτικότητα και την ασφάλεια, επιτρέποντας παράλληλα στους εργαζόμενους να επικεντρωθούν σε κρίσιμα καθήκοντα”.

Τον περασμένο μήνα, η Ford παρουσίασε το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Explorer, το οποίο θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό επιβατικό όχημα της εταιρείας που θα κατασκευαστεί σε ευρεία παραγωγή στο Κέντρο EV στην Κολωνία. Μέχρι το 2026, η Ford σχεδιάζει την πώληση 600.000 ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη κάθε χρόνο και έχει δεσμευτεί να προσφέρει ένα αμιγώς ηλεκτρικό χαρτοφυλάκιο επιβατικών οχημάτων μέχρι το 2030.

Στη δοκιμή αυτή διάρκειας δυόμισι ετών, η Ford συνεργάζεται με το Institute of Automotive Engineering του Technische Universität Braunschweig και την Kopernikus Automotive. Το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Οικονομίας και Προστασίας του Κλίματος παρείχε χρηματοδότηση ύψους 2 εκατομμυρίων ευρώ.

Το πρόγραμμα E-SELF χρησιμοποιεί την επικοινωνία οχήματος-υποδομής (vehicle-to-infrastructure) για τον έλεγχο και την παρακολούθηση των οχημάτων. Οι αισθητήρες που βρίσκονται γύρω από το εργοστάσιο μπορούν να εντοπίσουν κινδύνους στην πορεία του οχήματος, όπως ένα άτομο ή ένα άλλο αυτοκίνητο, με τα τελευταία να επιβραδύνονται ή να ακινητοποιούνται ανάλογα με τις ανάγκες.

Μόνο οι τελικές δοκιμές μπορεί να περιλαμβάνουν δώδεκα ή περισσότερες διαδρομές μεταξύ διαφορετικών τοποθεσιών, πριν τα οχήματα σταθμεύσουν έτοιμα για παραλαβή και παράδοση οδικώς, σιδηροδρομικώς και ακτοπλοϊκώς. Με τη χρήση τεχνολογίας Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ), τα οχήματα θα μπορούν απλά να κινούνται αυτόνομα και να φορτίζονται ώστε να είναι έτοιμα να ξεκινήσουν.

Τα παραπάνω ισχύουν για όλα τα οχήματα που είναι εξοπλισμένα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας, ηλεκτρικό χειρόφρενο και υποβοήθηση διεύθυνσης. Το μόνο που χρειάζεται επιπλέον είναι μια έξυπνη μονάδα επικοινωνίας για να καταστεί δυνατή η αλληλεπίδραση με την υποδομή.

Πηγή: Sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΠΟΨΕΙΣ

Γράφει η Ευγενία Γάλλου Πολλές φράσεις, προερχόμενες από τα δυνατά αφηγηματικά κείμενα των Ευαγγελίων και από την υψηλή ποίηση που χαρακτηρίζει την υμνολογία της Μ....

ΧΙΟΣ

Με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας, το Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς (ΠΙΟΠ) οργανώνει το δημιουργικό εργαστήρι «Μάνα, μητέρα, μανούλα, μαμά!» για παιδιά, ηλικίας 6...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Με γνώμονα την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και την ασφαλή διακίνηση των επιβατών, το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής εξέδωσε κατευθυντήριες οδηγίες προς τις ακτοπλοϊκές...

ΧΙΟΣ

Στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου ο Βουλευτής Χίου ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής κ. Σταύρος Γ. Μιχαηλίδης με αφορμή την έντονη δυσαρέσκεια των ναυτικών για τις αδικαιολόγητες...

Copyright © 2018-2021 xiakoslaos.gr

Exit mobile version